Svah s převýšením přes 600 metrů byl z hlediska dopravních zařízení vždy rozdělen na dvě části. V dolní mírné části se původně nacházely dva paralelní vleky Tatrapoma, v horní části, která je vhodnější pro zkušenější lyžaře, vedly dokonce 3 paralelní vleky. V roce 2005 doplnila stávající vleky v dolní části svahu čtyřsedačková lanovka Poma s pevným uchycením sedaček, která je situována v jeho pravé části. Jednalo se v pořadí již o třetí lanovku na Slovensku s velmi úspěšnými stanicemi Unifix. Kromě zvýšení komfortu přepravy bylo cílem také zajistit dostupnost horní části střediska i v období, kdy je dolní část svahu kvůli nedostatku sněhu nesjízdná.


Dolní poháněcí stanice typu Unifix prvního úseku. Jako většina neodpojitelných čtyřsedaček je i ona vybavena rozběhovým pásem, který výrazně usnadňuje nástup především slabším lyžařům

Dolní poháněcí a napínací stanice s rozběhovým pásem se nachází v lokalitě Mačkovo v bezprostřední blízkosti nových parkovacích ploch, horní stanice pak v lokalitě Dzuríkovo nad mezistanicí stávajících lyžařských vleků. Pod horní stanicí vznikla rovněž nová sjezdovka, která odlehčila stávající úzké části u mezistanice vleků. Společně s výstavbou lanovky byly dva horní vleky repasovány ve firmě Tatrapoma. Jako zajímavost lze uvést, že při výkopových pracích byla objevena bomba, pozůstatek z druhé světové války, která musela být zneškodněna pyrotechniky. Nová lanovka byla uvedena do provozu v prosinci 2005.


Příjezd do horní stanice prvního úseku

Tím ovšem rozvoj tohoto střediska s vysokým potenciálem rozhodně neskončil. Po dobudování systému umělého zasněžování přišla v roce 2010 na řadu výstavba další neodpojitelné čtyřsedačkové lanovky s rozběhovým pásem v horní části střediska. Jejím dodavatelem se stala tentokrát firma Tatralift (původně Tatrapoma). Dráha s délkou 1 162 metrů má horní stanici až na samém vrcholu, v nadmořské výšce 1 346 m n. m.


Poslední podpěra prvního úseku

Téměř 50 % klientely střediska tvoří návštěvníci polské národnosti (především z oblasti Katovic a Krakova), po 20 % pak návštěvníci ze severní Moravy a Maďarska. O denní úpravu sjezdových tratí se starají výkonné stroje PistenBully. Přístup do střediska je rovněž bezproblémový, parkoviště s kapacitou 1 200 vozů se nachází nedaleko dolní stanice lanovky. Od roku 2012 jsou obě lanovky v provozu také během letní sezóny.