Připomeňme, že nová dvousedačka zde byla postavena již v roce 2019, avšak v sezóně 2019/20 byl provoz z důvodu nepříznivých sněhových podmínek možný pouhých 9 dní a v sezóně 2020/21 nebyl provoz ze známých důvodů umožněn vůbec.
Hlavní změnou v areálu je samozřejmě lanovka – původní kotvový lyžařský vlek byl nahrazen neodpojitelnou dvousedačkou Girak, která původně sloužila od roku 1993 v rakouském Kitzbühelu jako lanovka Maierl III a v roce 2010 byla nahrazena odpojitelnou osmisedačkou s bublinami. Délka trasy v Dolní Lomné dosahuje hodnoty 641 metrů při převýšení 182 m. Situování stanic bylo zvoleno odlišně od původní lokality v Kitzbühelu – poháněcí stanice je nyní dolní, hydraulické napínání se nachází v horní stanici. Pohon je realizován jako podzemní, toto řešení výrazně tlumí hluk.
Dolní poháněcí stanice
Z prostorových důvodů nebyl v dolní stanici instalován rozběhový pás, poměrně prudký výjezd z dolní stanice je řešen prostřednictvím skupiny dvou tlačných podpěr. Další tlačná podpěra se pak nachází v horní části trasy. Montáž lanovky v Dolní Lomné byla zahájena v polovině srpna a dokončena v prosinci 2019, osm podpěr v nepřístupné části trasy bylo instalováno prostřednictvím vrtulníku, celkem bylo zapotřebí přibližně 25 letů. Aktuálně leží na místní sjezdovce 80 centimetrů převážně technického sněhu.
Horní napínací stanice