Sjezdovky:
Ráno byly sjezdovky perfektně nažehlené, ani stopy po nějakých
vydřených místech. Na Medvědíně a Horních Mísečkách jezdí už úplně
vše kromě černé sjezdovky. Jednalo se o čerstvý přírodní sníh, který
byl nažehlený na tvrdé desce tvořené umělým sněhem, takže okolo oběda
se již tvořily muldy hlavně v prudších místech. Hlavně sjezdovka 12a v
dolní části, kde se sbíhá s 12b, ta byla horší, je stále dost tvrdá,
ledovatá a celý den se na ni intenzivně zasněžovalo. Nejhorší byl úplně
záverečný hank sjezdovky 12a, kde se to vyhrnulo odpoledne na zledovatělý
podklad a ke konci bylo vidět i pár kamínků, ale nic strašného to
nebylo.
Na Mísečkách jezdí už i Poma na cvičné louce, v provozu je i Snowpark,
kde se ještě v 10:30 hodin nacházel neporušený manšestr. Dole u
parkoviště na Mísečkách už funguje i lyžařská školička pro
nejmenší.
Sněhové podmínky:
Sněhové podmínky se značně zlepšily - oficiálně uvádějí výšku
sněhu 40 až 80 cm sněhu, pravda bude tak 25 až 50 cm sněhu. A až se spojí
nový sníh s tím starým, tak to bude ještě lepší. Ale asi jen do soboty,
další hlášená obleva podmínky asi zase trochu zhorší.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Ve středisku jezdí už téměř vše, kromě nějakých 4 kotev.
Zalidněnost:
Ráno moc lidí nebylo, všichni parkovali u Hromovky a dál už jich tolik
nejelo. Postupně lidí začalo přibývat, mezi nimi i mladí němečtí
spratci, kteří jezdili šusem dolů a každou chvíli hrozilo, že někoho
sejmou. Na vlek se nečekalo déle než 5 minut.
Občerstvení a aprés-ski:
Občerstvení funguje všechno, dokonce u parkoviště na Mísečkách a
Medvědíně dělají IQ párky za 45 Kč. Polední přestávku jsme se rozhodli
strávit na terase horní stanice na Medvědíně. Pivo Budvar 10° za 45, ale
nebyl nic moc, bylo cítit, že pivo je již dlouho naražené. A ten borec, co
provozuje horní restauraci, tak asi o hosty moc nestojí, na terase byly lavice
přimrzlé ke stolům a terasa nevyhrnutá plná sněhu o výšce 30 cm, nebylo
kde si sednout.
Doprava do střediska a parkování:
Cesta celkem v pohodě až po Vrchlabí, dále na silnici zbytky sněhu, v
kterých byly vyjeté koleje.