Sjezdovky:
Sjezdovky všechny v provozu, na manžestru leželo cca 5 až 10 cm prašanu,
což sice někomu může dělat radost, ale když tam dorazí spousta lidí, co
pluží, tak z toho nahrnou akorát muldy. Červená sjezdovka do půlky měla
pod prašanem rygoly buď po nějakých trénincích, anebo špatně
urolbováno, od půlky už to bylo v pořádku.
Sněhové podmínky:
Mimo sjezdovky je přes 1,5 metru sněhu, na sjezdovkách ho je určitě
přes metr. Oficiálně udávají 120 až 150 cm na sjezdovkách. Už aby
přestalo sněžit a sníh utáhli, protože prašan v oblouku moc nedrží a
ustřeluje to.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
No mám takovou výtku k Innogy: některá místa na sedačkách nehřejí
vůbec, některá málo, hned se pozná, když sednete na pořádně hřející.
Měli by si to tam překontrolovat a hoši od Leitnera by to měli v záruce
opravit. A další věc, na dolní stanici nechali sníh, ten částečně
roztál, znovu přituhl, vytvořily se z něho rampouchy, z kterých na vás
teče voda, no co bude, až rampouch povolí celý, tak to si myslím klidně
prorazí i bublinu...
Zalidněnost:
Po zahájení to šlo, jezdilo se bez front, ty se začaly tvořit až okolo
10.00, ale byly tak na 5 až 10 minut a to ještě šlo. Pak ale začala Innogy
stávkovat a lyžaři se kupili. Bylo zde dost Poláků a to jsem ještě
neviděl, při nasedání čtyři umělci vypadli... Museli to zastavit a
vytahat je a až pak to rozjet, no hrůza!
Občerstvení a aprés-ski:
Nevyužil jsem, jedu z vlastních zdrojů...
Doprava do střediska a parkování:
Cesta až po Vrchlabí v pohodě, pouze před Horkami v tom esíčku namrzala
mlha a umělec už byl s Citroenem v poli na střeše. Od Vrchlabí už byly
vyjetý koleje ve sněhu, ale pozor, v těch kolejích, kde to vypadá na
asfalt, je místy čistý led, hlavně těsně před Špindlem.