Sjezdovky:
Ve Špindlu jsem byl 2x v prosinci, proto jsem se dnes těšil, jak poprvé v
této sezóně zajezdím na černo-červené sjezdovce. Tato téměř 1 700 m
dlouhá trať byla výborná. Nejenže na ni držel nejdéle pevnější sníh,
byla i méně zalidněná. Jen je vrchní třetina zúžená kvůli snowparku,
což ale zas ocenili moji synové. 
Sněhové podmínky:
I přes oblevu v minulých dnech stále výborné, dostatečná sněhová
pokrývka, bez kamínků, žádná vytátá místa. Je teprve začátek března,
klidně by ještě mohlo něco připadnout, ať sezóna je co nejdelší. 
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Když člověk nelpí na komfortní šestisedačce (vyhřívaná s krytem,
délka 1 579 m), tak jezdí vlastně bez front - dvousedačka (940 m) bez
čekání, o něco víc na dvoukotvu (745 m), přes kterou se dostanete až na
vrchol Plání, zde byly fronty zhruba do 5 minut, někdy méně. To bylo
běžné i na Hromovce. Hlavní lanovku jsem kvůli větším frontám jel jen
2x.
Lyžařské školy, půjčovny, servisy. V nejnavštěvovanějším středisku
je i krytý bazén a další vyžití v různých cenových relacích.
Zalidněnost:
Když jsme po půl deváté dojížděli k Hromovce, byl jsem zděšen, již
se muselo parkovat v zadní části (příjezd totální tankodrom) a i tam bylo
skoro plno, stovky a stovky automobilů. Ale naštěstí ne všichni jeli na
sjezdovky, část z nich se účastnila běžeckých závodů či klání na
kolech.
Zklamán jsem z velké návštěvnosti dál nebyl, nic jiného jsem při
skvělém počasí, vrcholících jarních prázdninách a víkendu ani čekat
nemohl.
Občerstvení a aprés-ski:
Pro běžného návštěvníka hodně vysoké ceny, určitě v rámci
občerstvení jasně nejdražší české středisko (čaj 70,-, svařené víno
100,-, hlavní jídla kolem 200,-). Ale okázalý Špindl ví, že si to
skladbou lyžařů i nelyžařů může dovolit, i tak jsou skibary a restaurace
plné.
Doprava do střediska a parkování:
Bezproblémová cesta přes Semily (kde se ale doporučuje na cestě k Dolní
Sytové obezřetnost, na několika místech se uvolňuje kamení, minulý týden
se lidé v jednom z automobilů znova narodili, zřitil se na silnici
čtyřtunový kámen), pak dál na Jilemnici a Špindlerův Mlýn.
Silnice suché. Parkování zdarma, ale měli by zde něco dělat s
příjezdovou cestou na druhou část parkoviště na Hromovce, byl to opravdu
tankodrom, plno hlubokých děr.