Sjezdovky:
Přirozený sklon severních svahů nad Santa Caterinou je červený až
černý, mírnější je jen horská louka na úrovni mezistanice kabinky a
horní stanice sedačky, kde se rozkládá cvičný svah.
Nejstrmější tratě (Deborah Compagnoni, Adler) včetně „svěťákové“
závodní kopírují páteřní kabinkovou lanovku – nahoře chvíli
kličkují, pak ale uhání přímo po spádnici a později si ve velkorysé
šíři klestí cestu i lesem.
Poctivě červené jsou i sjezdovky podél dvojvleku Gavia (Gavia, Primavera),
jen dojezd po širokánském „náměstí“ je mírnější.
Přehledná a nezáludná je červená trať lesem podél staré 2sedačky do
centra Santa Cateriny (Cevedale).
Ze „zadního“ údolí Valle dell Alpe (Sunny Valley) klesá velkým obloukem
šikmo svahem příjemná červená trať´.
Sněhové podmínky:
I přes teplejší počasí posledního týdne na celém svahu příjemný
pevný prašan bez ploten, na který během dne začalo připadávat
významnější množství nového sněhu.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Kromě páteřní kabinky (horní úsek už brzy po ránu kvůli větru mimo
provoz) a „zadní“ 4sedačky (také mimo provoz) jen vleky a jedna stará
2sedačka.
Zalidněnost:
I kvůli uzavření části areálu se nárazově tvořily několikaminutové
fronty, později během dne ale zhoršující se počasí lyžaře
„vyhnalo“. Na sjezdovkách se dalo najít prostoru víc než dost.
Občerstvení a aprés-ski:
Na sjezdovkách jsou domácké horské chaty i samoobslužné „krmelce“.
Velmi pěkný je „alpský srub“ Sunny Valley, kam lyžaře vozila kvůli
přerušenému provozu lanovky rolba.
V restauracích na sjezdovce často funguje „italský“ systém objednávek,
tj. nejprve je potřeba zaplatit u pokladny a pak si objednané vyzvednout.
Doprava do střediska a parkování:
Bezproblémový příjezd po mírně stoupající horské silnici z Bormia,
občas ve vesničkách užší průjezd mezi starými kamennými domy.
Nedokončený parkovací dům (už od MS 2005) u kabinkové lanovky umožňuje
parkovat na střeše a projít labyrintem nevlídných betonových chodeb a
schodišť na nástupiště (výtahy mimo provoz).