Sjezdovky:
Hlavní sjezdovka číslo 3 je prvotřídní záležitostí pro dlouhý a
rychlý carvingový oblouk - široká a s dokonalou úpravou, která byla ale i
na ostatních sjezdovkách. Příčné přejzedy neodhalily ani náznak
nerovností po rolbování, a tak hrany perfekně držely stopu. Sjezdovka je
obsluhována 8sedačkou. Dále se dá přejet na šestisedačku Gaislochbahn,
která obsluhuje 3 červené sjezdovky, kde jsem vždy během dne potkával
minimum lidí. Zajímavé jsou i dojezdy do údolí z obou stran areálu
sjezdovkami č. 21 a 1. Škoda jen, že ještě nebyly v provozu šestisedačka
a vlek do nejvyššího místa areálu ve 2 750 m n.m. Sjezd dolů do cca 1 500
m n. m. by sliboval krásné převýšení.
Sněhové podmínky:
Naprosto výborné na začátek zimy. Nikde žádná prodřená místa,
všude na sjezdovkách dostatek sněhu. Stále ještě i tak probíhalo
technické zasněžování.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
V nejexponovanějších částech areálu 8- a 6sedačky, které věřím,
že i v plné sezóně zvládnou velkou porci lyžařů. I zde mají
nejnovější vyhřívanou šestisedačku s "anatomicky" tvarovanými sedačkami
od firmy Doppelmayr - Goldseebahn. Z údolí pak vede obvyklá kabinková
lanovka.
Zalidněnost:
Velmi málo lidi. Ještě kolem desáté hodiny jsem napočítal snad jen cca
50 lyžařů. Až jsem si říkal, že se to provozovatelům za akční cenu 34
eur nemůže absolutně vyplatit. Takové plochy sjezdovek urolbovat něco
stojí.
Občerstvení a aprés-ski:
Restaurace jak na centrální plošině ve výšce 2 200 m n. m. při
výjezdu kabinkou z údolí, tak i všude po sjezdovkách, zapadlejši a
klidnější restaurace při sjezdech do údolí.
Doprava do střediska a parkování:
Z Prahy cca 600 km. Cesta přes Mnichov s nočním přejezdem znamená cca 7
h cesty. Parkování zdarma přímo u kabinky.