Sjezdovky:
V provozu celý areál, všechny sjezdové tratě. Věnoval jsem se hlavně
jedné z nejkrásnějších sjezdových tratí v ČR, a to červené FIS, která
nebývá v provozu pokaždé. Více než 2,5 km dlouhá a s téměř 600 m
převýšením atraktivní sjezdová trať. Doplňovala ji modro-červená,
téměř 3 km dlouhá sjezdovka, která se může spojit se Slalomákem.
Zdejší černá není plnohodnotná, měří zhruba kilometr, ale musí se na
ní ne příliš pohodově přejet z červené sjezdovky a pak dojet po
turistické cestě k hlavní lanovce, případně vyjet vlekem Zalomeným.
Sněhové podmínky:
Nečekaně výborné sněhové podmínky, dostatek sněhu všude. V kombinaci
odpoledních hodin, nemrazivého slunečného počasí byla trať měkčí,
občas muldy, ale s tím se muselo počítat a neubírám tím na výborném
hodnocení. Pokud je dobrá viditelnost, tak mně to vůbec nevadí.
Dala se celá sjet i lesní zkratka pod Dvoračkami (u chaty Technometry
Semily), tam se však musí velmi opatrně, je hodně členitá, zledovatělá a
s řadou terénních nerovností.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
V provozu rychlá páteřní lanovka na Lysou horu, vleky Zalomený a Montaz
u Slalomáku, přibližovací pomalá lanovka a cvičné vleky na Kaprunu.
Jezdil i malý vlek u Dvoraček.
Zalidněnost:
Lidí celkem málo, jezdilo se nahoru dolů. Takže ideální stav.
Občerstvení a aprés-ski:
Možnosti dostatečné jak dole u přibližovací lanovky, na sjezdovce, tak
třeba na vyhlášených Dvoračkách, které na konci ledna v týdnu byly
celkem poloprázdné - jaká to změna oproti víkendu, kdy je tam narváno.
Lyžařská svačina se skládala z nakládaného hermelínu s domácím
rohlíkem a točenou kofolou. Další ceny k nahlédnutí na přiložené
fotografii.
Doprava do střediska a parkování:
Bezproblémové a suché silnice. Parkoviště P1 placené, ostatní zdarma,
jen to pak vyžaduje v přeskáčích ujít několik set metrů k
terminálu.