Sjezdovky:
Otevřeno zde na první pohled nebylo mnoho, na druhou stranu ale areál ani
za plného provozu nedisponuje desítkami sjezdovek. Zdejších pár svahů je
ale na oplátku pořádně výživných. Z vrcholu se spouští slušně strmá
černá č. 4, po chvíli se ale mění v průměrnou červenou č. 3, stále
však v nadstandardní šířce. Navazuje v tento den již oficiálně
uzavřená (ovšem stále sjízdná) červeno-modrá č. 1, ideální na dlouhé
carvingové oblouky. Mírnější variantou sjezdu z vrcholu je objezdová č.
3a, poměrně rychle ústící v nejlepší zdejší poctivou červenou č. 5,
hravě měnící svůj sklon v úctyhodné délce přes 3 km, a to vše jen do
mezistanice kabinky. Sjezdy č.1a a 5a již otevřené nejsou, dole je už pouze
tráva. Nicméně v případě jejich otevření musí jít o velmi slušný
sjezd, odhadem o délce alespoň 5 km.
Sněhové podmínky:

Sněhové podmínky byly naprosto skvělé, i přes krátký intenzivní
deštík, který přišel po obědě, vydržel až do konce na většině svahů
krásně přimrzlý jarní firn, na kterém šlo carvovat do aleluja. Navíc se
postupně rychle se pohybující oblačnost změnila až v úplné slunečno a k
jarní idylce tak nechybělo mnoho. Sníh postupně těžknul jen na dojezdu
sjezdovky č. 5, ale na nejširších prašanových lyžích nešlo o žádný
problém. Absolutně nulovou zalidněnost doplnila oficiálně uzavřená
sjezdovka č. 1, která byla však normálně upravena a kromě nás zde oblouky
do přimrzlého manšestru vykrojili za celý den jen další dva lyžaři.
Posledních cca 500 metrů se její šířka zúžila asi na šířku dvou roleb
a dojezd do mezistanice lanovky byl možný již jen po velmi úzkém pásu
spíše hnědé, než bílé barvy - to bylo pravděpodobně i důvodem
oficiálního uzavření. Za tuto malou komplikaci však sjezdy rozhodně
stály.
Po téměř celé délce sjezdovky č. 5 se nacházel snowpark obsahující
skoky různých výšek a délek, stejně jako různé překážky, a tak si
šlo i skvěle zablbnout.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Obě přístupové kabinky jsou pohodlné, díky délce zdejších svahů
člověk nelituje ani nutnosti sundávat lyže. Ochrana se navíc hodila za
krátkého deště. Vrcholová čtyřsedačka je bohužel neodpojitelná a
pomalá, alespoň ale s měkkými křesly. Výjezdu s ní se člověk bohužel
po výjezdu kabinou Muttereralmbahn nevyhne, ledaže se chce svézt na stejně
nepohodlné kotvě Almbodenlift. V areálu jsou dále ještě tři pojízdné
koberce. Mínusem při uzavření údolních sjezdovek jsou chybějící
mezistanice u obou kabin při cestě dolů, je tedy nutné poněkud hloupě do
16:00 nasednout do lanovky v mezistanici, nechat se nejprve vyvézt znovu nahoru
a poté si užít ještě jízdu dolů. Toalety jsme nalezli v dolní stanici
kabinkové LD.
Zalidněnost:
Pár borců ve snowparku, kteří si u jeho startu udělali i ohýnek, dále
vysloveně jen pár lyžařů a skialpinistů. Nic víc. 
Občerstvení a aprés-ski:
Občerstvení možné v baru na vrcholku, restauraci u horní stanice kabinky
Muttereralmbahn či v bistru u dolní stanice Nockspitzbahn. Nezkoušeli jsme
ani jedno, ale vše bylo otevřeno.
Doprava do střediska a parkování:
Doprava do střediska z Pitztalského údolí v pořádku, lze jet po hlavní
silnici bez nutnosti platby za dálnici. Parkování v Götzens je možné hned
u lanovky, na parkovišti pro několik desítek aut nás stálo asi 15.
Parkoviště je oficiálně zpoplatněno 10 EUR, při koupi permanentky vám
částku vrátí. Ochotný pokladní mi pomohl získat lístek zdarma za pomoci
přiložení sezonky Gopass k parkovacímu automatu, mínusem byla absence
informací o této možnosti na automatu.
Večerní cesta do Prahy bezproblémová - přes Seefeld, kolem moc pěkného
Walchensee a přes Mnichov a Cham za necelých 6 hodin, bez nutnosti kupovat
rakouskou dálniční známku.