10místná kabinka St. Christina – Sochers – Bruno | Projekt
nová přístupová lanovka na Ciampinoi a závodní sjezdovku Saslong v nové trase s mezistanicí poblíž původní horní stanice (Sochers) a výstupní stanicí pod vrcholem Ciampinoi
Přemístění 6sedačky Sochers - Ciampinoi | Projekt
přemístění stávající lanovky do nové trasy s ohledem na vybudování nové kabinkové lanovky ze St. Christiny
Rozšíření a terénní úpravy sjezdovek č. 5 a 6 (Ciampinoi) | 2023/24
rozšířené a terénně upravené sjezdovky na strmém úbočí Ciampinoi ve směru Plan de Gralba ulehčí sjezd méně zdatným lyžařům
Nová černá sjezdovka La Ria (délka 1 100 m, převýšení 310 m) | 2020/21
nová sjezdovka v trase původní kabinkové lanovky z Wolkensteinu na Dantercepies
Modernizace sedačkové lanovky Comici 1 | 2019/20
nové vyhřívané sedačky s modrou bublinou
Rozšíření červené sjezdovky Charly (Monte Pana) | 2018/19
Rozšíření modré sjezdovky Col Raiser (Seceda) | 2018/19
10místná kabinka Piz Seteur v nové trase s mezistanicí Comici místo sedačky | 2017/18
horní stanice o 200 m výše než dosud, prodloužené nástupiště pro pohodlnější nástup (kapacita až 3 450 os./hod.), vyhřívané sedačky, design stanic i kabinek Pininfarina
Rozšíření sjezdovky Col Raiser | 2017/18
Krytá 8sedačka Gran Paradiso místo vleku | 2016/17
Nová lanovka s vyhřívanými sedačkami, obsluhující místo dosavadního vleku nenáročné modré sjezdovky v lokalitě Comici, vytvoří díky prodloužené trase novou variantu zelené trasy Sella Rondy směrem k Passo Sella.
Expresní 6sedačka Comici II místo 2sedačky | 2015/16
Nová černá sjezdovka Paprika | 2015/16
Nejvyšší partie Piz Sella se dočkají nejen rychlé a komfortní lanovky, ale i nové sjezdovky – černá Paprika propojí vrchol s hlavní sjezdovkou na Plan de Gralba v přímější trase (délka 1 050 m, převýšení 294 m, max. sklon 35 %).
10místná kabinka Dantercepies místo staré kabinky | 2013/14
Kabinková lanovka z Wolkensteinu na Danterceppies, skalní výčnělek nad sedlem Gardena, je jednou z nejvytíženějších tepen v celých Dolomitech a zároveň jedním z úzkých míst okruhu Sella Ronda. Šestimístné kabinky nahradí prostornější a pohodlnější desetimístné, a výrazně vzroste přepravní kapacita z 2 200 os./h na 3 000 os./h. Zvýší se i rychlost jízdy z 5 na 6 m/s. Nová lanovka povede v jiné trase, na níž přibude mezistanice – důvodem změny je sesuv půdy, který na jaře 2013 zasáhl původní trasu lanovky. Údolní i vrcholová stanice dostanou moderní architekturu, která lépe splyne s okolní krajinou. Poloha stanic se nemění, a tak i nadále bude nutné z Wolkensteinu povyjet krátkou sedačkovou lanovkou a sjet k nástupní stanici kabinky.