10místná kabinka Zugerberg místo 2sedačky | 2021/22
Krytá 6sedačka Madloch místo 2sedačky | 2021/22
Nové lanovky Madloch a Zugerberg, nahrazující své letité předchůdkyně, významně ulehčí přejezd z letoviska Zürs do Lechu. Někdejší pomalé dvousedačkové lanovky budou nahrazeny komfortní 6sedačkou (Madloch) a 10místnou kabinkou (Zugerberg) – vyšší bude nejen pohodlí, ale i přepravní kapacita. Trasy lanovek jsou součástí legendárního okruhu Weisser Ring, propojujícího obě známá lyžařská střediska v masivu Arlberg, a díky vyšší přepravní kapacitě odpadnou dosavadní fronty. Výjezd krytou a vyhřívanou 6sedačkou Madloch, jejíž nástupní stanice bude nově umístěna na druhé straně jezera, čímž odpadne poněkud úzký příjezd k bývalé lanovce, se zkrátí na necelých 5 minut. Na 5 minut se zkrátí rovněž výjezd kabinkovou lanovkou a obě její stanice dostanou podzemní provedení, takže prakticky nebudou rušit krajinné panorama. Přímo nad horní stanicí bude postavena nová horská chata Balmalp, do níž bude vybudován vstup přímo z nástupiště. Od horní stanice 6sedačky Madloch k dolní stanici kabinky Zugerberg vede středně náročná, nepravidelně upravovaná trasa ski-route.
10místná kabinková lanovka Trittkopf I a II místo visuté kabiny | 2016/17
Nová 10místná kabinka Flexenbahn | 2016/17
nové spojení St. Antonu (Alpe Rauz) a Zürsu
V sezóně 2016/17 se celá lyžařská oblast Arlbergu propojí lanovkami do jediné kompaktní sítě. Nová 10místná kabinka za 6 min překlene úsek mezi Zürsem a osadou Alpe Rauz nad St. Antonem, kterým zatím pendluje v krátkých intervalech skibus. Těsněji se k Arlbergu přimkne i komorní areál Albona nad Stubenem – stará sedačka Albona II bude nahrazena novou lanovkou v prodloužené trase, přičemž její dolní stanice bude umístěna rovněž v osadě Alpe Rauz. Tam tak vznikne křižovatka lanovek ve směru St. Anton, Zürs i Stuben s velkým nástupním terminálem a kapacitním parkovištěm pro jednodenní návštěvníky. Arlberg se tak s 305 km sjezdovek zároveň stane největším komplexem v Rakousku a jedních z top 10 na světě.
Nová lanovka Auenfeldjet překlene dvoukilometrovou horskou pustinu mezi sjezdovkami prominentního letoviska Lech a méně známého Warthu v Bregenzském lese. Oba lyžařské komplexy, které jsou si skutečně na dohled, tak splynou v jeden. Jejich společný rozměr bude 190 km sjezdovek, což je největší propojená síť tratí ve Vorarlbersku. Celý Arlberg, zahrnující i St. Anton, se rozrůstá na 340 km sjezdovek. Charakter terénu bohužel neumožnil vést jím i sjezdovku, takže oběma směry se bude cestovat v kabince.