[Diskuze k článku]: Alessandro Beluscio - The best SNOW Photographers
13.11.2009 09:24:14 #1
Přinášíme další díl seriálu The Best Snow-Photographers, tentokrát
z listopadového SNOW 49. Alessandro Belluscio – italský fotograf
žijící v Turíně, šéfredaktor magazínu 4Skiers, cestovatel a
snílek.
Odkaz
na článek
13.11.2009 14:19:05 #2
Mám tyhle fotky ve SNOW strašně rád, protože se taky trochu snažím
fotit, i když výsledky zatím „mírně“ zaostávají .
Zjistil jsem jednu věc. Udělat opravdu slušnou fotku z carvingového
lyžování je opravdu oříšek a zatím jich mám hodně málo, určitě
míň, než těch z freeridu.
Takže redakce, bude někdy ve fotogalerii fotograf, co se zaměřuje hlavně na
carvery? mex
13.11.2009 16:41:54 #3
Zajímalo by mě, jestli se častěji na tyto fotky používají objektivy s delším ohniskem nebo spíš nějaké širokoúhlé. Nejraději fotím se Sigmou 10–20mm, ale kvůli 5MP už nemohu dělat tak velké výřezy.
13.11.2009 17:41:48 #4
Na lyžování se dá použít skoro každý objektiv, záleží co a odkud
člověk fotí.
Na skoky při freeridu např. často používám širokoúhlý obj. Sigma
10–20 (přepočet na kinofilm bude asi cca 17–36), protože tak to dostane
jakoby větší výšku, napětí… Taky v takovém případě vynikne
i okolí, hory… Lyžař hraje v orchestru s přírodou
Zase teleobjektiv se hodí, když člověk potřebuje vypíchnout jezdce nebo
nějaký detail, pěkným příkladem je např. fotka na titulce listopadového
SNOW 49 (ta do zelena), na takové snímky se hodí světelný teleobjektiv
(používám Sigmu 100–300 f4, takže při přepočtu na kinofilm to bude cca
160–480) a hodí se nechat malé clonové číslo, aby pozadí bylo pěkně
rozostřené. Na lyžování musí být v takovém případě hodně rychlý
autofokus, nebo si předostřit na jedno místo (ale to je dost náročné).
No a někdy používám taky základní teleobjektiv . Ono se vlastně dá fotit
skoro se vším, hlavně když to člověka baví.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.