Co trénovat - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Co trénovat

Nalezené položky: 35 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

22.01.2016 14:39:55 #1 

Spevka

Předem se omlouvám za neodborný dotaz jen tak do větru…ale nedá mi to. Původně jsem slušný smýkač s nàvykem vertikàlní pohyb,váha téměř jen na vnější,kolena u sebe. Po pauze miminka jsem se při lyžování s malými dětmi samoučila jízdu po hranách.Procházela jsem net,videa a ptala se i na svahu.No,moc se to neshoduje:-(Původně jsem snažila zatěžovat vnitřní,teď zas vidím,že vnější. Jsem laik,ale ráda zkoumám a vnímám techniku,mám dost cit pro pohyb (krasobruslení,ro­kenrol,fyziote­rapie). Už týden ležím na tomto webu a hledám,zítra jedu na české svážky.Poslední 3 roky jezdím modro- červené (s dětmi) bez hůlek a nejlepší pocit mám když mám ruce na kolenou a přizvednu zadek jakoby víc nad špičky nebo vnější rukou na vnitřní koleno a vnitřní ruka ukazuje doředu a lehce do středu oblouku. To pak myslím jedu po hraně, ramena celkem frontálně,ale bez těch doprovodných cviků se začnu rozpadat:-) Chtěla bych zapracovat a mít fajn pocit z dynamické jízdy vr středních a mít na to si někdy zablbnout v kràtkých obloucích.Instruk­tor loni na svahu byl odborník na protirotaci.Našla jsem tu hodně inspirace,pedá­ly,zatížení vnější lyže,pánev vpřed a pohyb chodidel,v dis­kuzích a analýzách.Co mi není jasné! Trup se má klopit přirozeně do oblouku,ale co je zalomení pánve? Je víc z oblouku nebo do oblouku? A dá se nějak vyjádřit poměr zatížení vnitřní- vnější noha v ideálu? Myslím ve volné jízdě,sjezdov­ka,nebo ledovka? A k čemu jsou mi hůlky když nebudu píchat:-),rovnováha na prudším svahu? Vážně mě to zajímá a nemám to s kým probrat,všichni kolem si prostě jdou zajezdit.Beru i odkaz na videoškolu nebo popis techniky s kterou souhlasíte.Moc děkuju.

22.01.2016 15:17:33 #2 

˘Ö˘Krab muž

>> #1, Spevka, 22. 01. 2016 14:39:55