Oblbovací fíčury (strana: 4)
17.02.2017 21:36:53 #91
>> #88, Harry, 17. 02. 2017 19:38:53
Ani ne, jen ta bestie eurosportplayer umožňuje přenos zastavit a vrátit
i několik hodin zpětně.
17.02.2017 22:01:27 #92
20.02.2017 23:00:57 #93
>> #92, m3, 17. 02. 2017 22:01:27
To nevyzera na leukoplast.
Este ma napadlo,v poslednej dobe mi to abnormalne pali.
Kedy vyrobcovia najmu fachmana,ktory spoji dohromady vsetky vesmirne technologie na jednej lyzi.
Cize dieru na spicke,struny,pohlcovace vibracii,rozne radiusy…
Ved na takych lyziach to do petky WC SL musi dat aj ten Haitan.Aj keby nechcel.
caute Harry
P.S. Nemam sa ponuknut…?
20.02.2017 23:31:56 #94
>> #93, Harry, 20. 02. 2017 23:00:57
To nevyzera na leukoplast
Taky mě to tak nepřipadá.Marker je jasný.
P.S. Nemam sa ponuknut…?
Jasně jdi do toho.Nezapomeň Chip a Dale. Mimochodem inzerovat pak můžeš
na stránkách tvojí seznamky a platit sám sobě.
21.02.2017 09:40:48 #95
>> #93, Harry, 20. 02. 2017 23:00:57
Ved na takych lyziach to do petky WC SL musi dat aj ten Haitan.Aj keby nechcel.
Tak to v zadnem pripade. To by i onen Haitan presel plynule na disciplinu Aerials nejdele v desate brane a verim, ze by jako prvni na svete, bez najezdu jako krava a v branach, dal double-full double-full full.
Kdyz ti to ted tak pali, tak urcite prijdes na to, ze nektere ficury pusobi antisynergicky a je potreba vybrat ten spravny mix. Vo to de. Jinak to skonci jako kdyz pejsek a kocicka varili dort.
21.02.2017 10:46:51 #96
>> #93, Harry, 20. 02. 2017 23:00:57
Moc hezky bude vypadat doubledeck na vlnkách s táhlem na vrchu, blizzardím pístem a buchtou z volklí
26.02.2017 12:24:01 #98
>> #97, PetrAT, 26. 02. 2017 12:00:06
Jak jsem psal jinde, přiznávají, že jde o vytvoření „torsion-boxu“ (pův. Salomon), což je takový jäkl, tedy nikoliv trubka.
Bez tlumící mezivrstvy titanal v takto úzkém proužku nikam do
blízkosti hrany přilepit nejde, aby držel.
Hlavně se titanal bude mít snahu při průhybu lyže kroutit do vrtule, pokud
není nějak perforovaný, což musí být něčím kompenzováno. Jeho
schopnost prohnout se v potřebném směru je, předpokládám, daleko menší,
než v ose na něj kolmé. Záleží, nakolik je plátek kolmý ke skluznici,
jestli náhodou ve špičce a na patce není šikmo, pak by to fungovalo.
Jde o levnější? řešení jednodílné kovové konstrukce topsheetu+bočnic
z Volantů.
Každopádně zajímavý konstrukční výkřik, počkáme si, jakou bude mít odezvu uživatelů a jakou budou mít lyže funkční trvanlivost.
26.02.2017 12:28:32 #99
>> #98, ˘Ö˘Krab, 26. 02. 2017 12:24:01
Záleží na tom, jak rychle budou senzor a active suspension degenerovat. Ale předpokládám, že u takové spotřebky jako jsou lyže, to vydrží.
26.02.2017 12:30:21 #100
>> #98, ˘Ö˘Krab, 26. 02. 2017 12:24:01
Souhlasím. Taky se mi příčí, když se titanál příčí
26.02.2017 12:33:00 #101
>> #99, Martin47, 26. 02. 2017 12:28:32
Budeš mít strach odříznout bočnici, aby jsi nepřišel o senzor
.
Máš pravdu, je potřeba to brát jako spotřebák
Nějakou dobu to vydrží a až se to všechno „vymňouká“ , tak si
půjdeš koupit zase něco nového a převratného
26.02.2017 12:59:02 #102
26.02.2017 13:02:08 #103
>> #101, PetrAT, 26. 02. 2017 12:33:00
Budeš mít strach odříznout bočnici, aby jsi nepřišel
o senzor
27.02.2017 07:34:09 #104
27.02.2017 09:29:28 #105
>> #104, TomáS, 27. 02. 2017 07:34:09
Tohle se ti za čas vrátí jako bumerang…
27.02.2017 10:30:55 #106
>> #105, HonzA_, 27. 02. 2017 09:29:28
Tiež to tak vidím.
27.02.2017 12:53:58 #107
>> #105, HonzA_, 27. 02. 2017 09:29:28
>> #106, TNS, 27. 02. 2017 10:30:55
Jak to myslite kluci? Jako ze pokrok a nove technologie zvitezi a nakonec rezsekaji moji ubohou sbirku zastaralych rucne delanych pokladu?
27.02.2017 13:06:56 #108
27.02.2017 13:56:58 #109
>> #107, TomáS, 27. 02. 2017 12:53:58
Jednoho krasneho dne ti deti k vanocum koupi ty NEJKersovatejsi lyze
postavene na podvozku PowerDrive 4×4 treti generace. Pro fansmejkry bude
v limitovane edici montovan ANTI vibrator UVO
27.02.2017 13:58:06 #110
>> #108, PetrAT, 27. 02. 2017 13:06:56
Každé dva roky povinná STK + emise. Na jaro lyže odevzdat do depozitu,
v zimě přihlásit jedině po prohlídce revizním technikem. To by holenkové
nešlo, jezdit na čem kdo chce. Ordnung muss sein!
27.02.2017 14:12:12 #111
>> #107, TomáS, 27. 02. 2017 12:53:58
Že tvoja zbierka nie je uzavretá, ani večná. Dobré lyže sa vyrábajú stále.
27.02.2017 16:27:22 #112
>> #107, TomáS, 27. 02. 2017 12:53:58
Do cca dvou let budeš potřebovat rychlostní omezovač jinak si na nich neškrtneš. Na starší modely bude přechodné období a pak šmitec. Za aplikaci omezovače bude zodpovědný vlastník. Z toho plyne ,že je budeš muset zaregistrovat na úřadě ,jako třeba flintu. Ostatně stejně neprojdou STK kvůli délce a absenci CHIPu ,tak to bude stejně šumák.
A jestli si myslíš,že je jako někomu jen tak půjčíš, tak to také nepůjde.To pak již bude sdílená ekonomika = šedá ekonomika. A s tím soudruzi zatočíme. Na to nám sem ostatně poslali kolegové z SK toho čápa.
27.02.2017 18:20:54 #113
>> #107, TomáS, 27. 02. 2017 12:53:58
Jak to myslím? Nevěřím že do konce života vystačíš s tím co máš dnes nakoupený.
27.02.2017 18:26:08 #114
>> #104, TomáS, 27. 02. 2017 07:34:09
Už ses byl podívat v Pelhřimově, když už to balíš.
27.02.2017 19:48:34 #115
>> #114, Martin47, 27. 02. 2017 18:26:08
V Pelhrimove krematorium neni.
>> #113, HonzA_, 27. 02. 2017 18:20:54
Vystacim dost dlouho kamo :)
>> #111, TNS, 27. 02. 2017 14:12:12
O moc lepsi ty novy nebudou. Je to jako s autama. Ty poctivy se prestaly delat v roce 2000.
27.02.2017 20:00:55 #116
27.02.2017 20:08:31 #117
>> #115, TomáS, 27. 02. 2017 19:48:34
„Vystacim dost dlouho kamo :)“
proč se mi tomu nějak nechce věřit…
28.02.2017 19:17:53 #118
>> #115, TomáS, 27. 02. 2017 19:48:34
Ta tvoje poslední věta, by se klidně dala vytesat do kamene.
Dnes už se dávno žádná auta nevyrábějí. Dnes se jedná čistě o poddimenzované a zfušované elektrospotřebiče, které by se podle elektro norem, ani prodávat neměli !!!
28.02.2017 19:34:51 #119
>> #118, korsičan, 28. 02. 2017 19:17:53
Co takového elektrikářského Tě na autech sejří? Jediné pořádné napětí je na svíčkách popř. v xenonech (obojí druhotně), zbytek hladce projde jako SELV (spolehlivě elektricky limitovaná výše, tj. bezpečný zdroj a bez spojení se zemí) nebo něco takového, takže zcela mimo „normální“ vyhlášku. Leda, že bys měl výhrady k bezpečnosti napětí dodávaného z alternátoru/baterie – že by se Ti jako baterie zbláznila a poslala do obvodů napětí třeba 22 kV.
28.02.2017 20:02:04 #120
>> #119, ˘Ö˘Krab, 28. 02. 2017 19:34:51
O jakých autech to
konkrétně hovoříš ???
Myslíš ty vysokootáčkové vysavače a travní sekačky s objemem 0,9, 1, 1,2 – 1,6L, která svojí brutální silou táhnou kupředu průměrně 1500kg těžkou hromadu plastu, sloučenou s 2km drátů o síle vlasu ???? Navíc, když je na těch 2km drátu navěšeno tisíce trasformátorečků, senzorečků, snímačů, čidel a dalších, slušně nepojmenovatelných poruchových pikačů, až je vůbec zázrak, že to vůbec aspoň chvilku funguje ???
Z těch všech ptákovin a drátů co je dnes v každém jednom autě, by se před 20 lety vyrobila desítka aut a stovka televizorů.
No vlastně nevyrobila, protože by nesplnila výrobní normu na elektrosoučástky.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.