07.03.2019 21:35:24 #1
A je to tady, zítra v deset hodin ráno vyrazí ve Špindlerově Mlýně
na trať obřího slalomu nejlepší světové lyžařky včetně fenomenální
Mikaely Shiffrin, Slovenky Petry Vlhové nebo italské dračice Sofie Goggia.
Nepojede Ester Ledecká, což je možná pro někoho zklamání, na startu ale
budou další české závodnice, jejichž ambice urvat před domácím publikem
nějaký ten bodík za umístění v top 30 jistě nebudou menší.
Odkaz na článek
07.03.2019 23:01:12 #3
>> #2, strny, 07. 03. 2019 22:21:32
Ten článek je legrační a o nic míň hloupej než myšlenka spojit tyhle závody s EL (pokud byla míněna jako pozvánka na „naši STR“). Letošní startovní pole je hodně prožídlé – ani první třicítka losovaných závodnic není kompletní a po té třicítce jsou už jen jistě ambiciózní závodnice druhého nebo i třetího sledu… Naděje našich děvčat dostat se do druhého kola je nevelká. Bude se hodně padat – ne kvůli špatné trati – bude střelba.
08.03.2019 01:49:52 #4
Tenhle textík tedy SNOW moc nezdobí.
„Ledecká nepatří mezi nejlepší české závodnice v diciplinách…“
Opravdu? Podle bodů je u nás 3. v obřáku a 4. ve slalomu. Obřák na OH sjela na to, co v něm má odbyto a odzávoděno (třeba oproti Pauláthové, která ho drtí už skoro 10 let jako svou „parádní disciplinu“, jak tuhle říkali v ČT), velmi obstojně. A „slušnou jízdu“ (opět ČT) jako třeba 43. Capová na MS by zvládnout taky mohla být schopná.
Jasně, že šance na její start v GS byla mizivá nejpozději od okamžiku, kdy se potvrdily kalendáře WC a byla jasná termínová kolize Špindlu s posledním PGS. Úplně vyloučené, že by už s předstihem měla vyhraný velký a malý globus na prkně, sice nebylo, ale s ohledem na data závodů to bylo dost nereálné. Ale dávat to do vztahu s tím, že se jí „na konci zimy v lyžování nedaří“, už je dost úlet. (Probírat, jak moc se Ester ne/daří, by bylo jiné téma.)
Autor si odporuje: „fanoušek českého lyžování, tím spíše fanoušek Ester Ledecké“ podle něj ví, že STR nepatří v GS a SL k nejlepším a její start je „nereálný“. O pár řádek dál to naopak zpochybňuje: „co my, hloupí diváci? Tak jsme se na Ester těšili!“
To, že agentura postavila kampaň na Ester, bych jí nijak zvlášť nezazlíval. Ideální to s ohledem na reálnost jejího startu nebylo, ale „byznys je byznys“ a je tady i hledisko marketingové. To bych musel zkritizovat všechny známé lidi, kteří se stanou tvářemi reklam. On si snad někdo myslel, že Jarda Jágr si kupoval ojetiny v áčkách (iirc)? Že se Hilgertová furt cpala nutelou a Šárka a spol. Milkami?
Ester v těchto souvislostech beru především jako symbol české sjezdařiny. Zaplaťpámbu za ni, pro tuto akci přišla v pravý čas. Není snad krásné, že máme tak známou lyžařku? Na kom jiném to postavit? Na těch, které se jen málokdy dostanou do 2. kola? Na cizinkách, když máme olympijskou vítězku?
08.03.2019 01:54:39 #5
>> #3, oblouk, 07. 03. 2019 23:01:12
Víš jak to bývá. Takový poslední závod před finále, kdy už řadě závodnic o moc/nic nejde, navíc v neatraktivním zastrčeném místě s nevalnou dostupností v situaci, kdy už mají všichni plné zuby zběsilého cestování, je skoro vždycky „prořídlý“, a to i když není taková marodka jako nyní. Čekal jsem méně než těch 62 holek v GS. A vsadil bych se, že kdyby se bývaly odjely všechny tři závody naplánované do Soči plus tréninky předtím, borky jako Gut či Goggia a Marsaglia by sem vůbec nepřijely.
08.03.2019 07:44:03 #7
>> #4, ivan, 08. 03. 2019 01:49:52
Na kom jiném to postavit? Na těch, které se jen málokdy dostanou do 2. kola? Na cizinkách, když máme olympijskou vítězku?
No,ja by som o jednej polocudzinke vedel.
Ma len jednu chybu. Ked sa stavala kampan pre Spindl,tak nik ani len netusil,ako jej to bude jazdit.
Aj ked naznaky boli.
Tak zas nic.
On si snad někdo myslel, že Jarda Jágr si kupoval ojetiny v áčkách (iirc)? Že se Hilgertová furt cpala nutelou a Šárka a spol. Milkami?
Ale jo. By clovek neveril kolko ludi zije v pocite ze mlieko sa „rodi“ v Lidli.
Fascinujuca doba.
caute Harry
08.03.2019 09:26:03 #9
>> #4, ivan, 08. 03. 2019 01:49:52
>> #7, Harry, 08. 03. 2019 07:44:03
Kampan neni cilena na to, aby lide uverili, ze se Stepanka furt cpe nutelou. Nekteri tomu mozna i uveri, mozna i tomu, ze se mleko rodi v Lidlu…
Podstatnejsi je aby se ten produkt stal znamym. Nevybavim si jmeno efektu. Nicmene vybiras-li konkretni produkt a nemas-li k nejake znacce silnou negativni ci pozitivni vazbu, sahnes spise po tom, co znas.
P.S. Nejak jsem presvedcen, ze „pan autodraha“ toto vede v patrnosti :D
08.03.2019 09:58:40 #10
>> #9, valerius, 08. 03. 2019 09:26:03
J.j.
Dlhodobym vyskumom sa prislo na to,ze ked postavis reklamnu kampan na plechovke RedBull,a na jej vrch posadis malicku Ester L., nema to ten efekt ako ked je to naopak.
Clovek je taky tvor,ze ma vo svojej podstate skrytu rebeliu.A ked je niecoho moc a nasilu,moze to byt kontraproduktivne.
Imidzmakerstvo sa berie ako normalna vedna disciplina.Teda na spickovej urovni.
Najlepsie utocit na podvedomie,nevtieravo,varit zabu pomaly.
Aby ju ani nenapadlo vyskocit.:}
caute Harry
08.03.2019 12:23:31 #11
>> #5, ivan, 08. 03. 2019 01:54:39
Nedivil jsem se malé obsazenosti – naopak mě tak silně obsazená třicítka docela překvapila. Třeba Italky komplet, Norky taky… Psal jsem o té druhé-třetí garnituře pro dokreslení toho, kde si naše lyžování stojí…
10.03.2019 22:36:24 #12
>> #2, strny, 07. 03. 2019 22:21:32
Tomu nerozumím. Můžu dostat nějaké vysvětlení proč nebo jak z výše napsaného vyplývá, že jsem si myslel, že bude EL vozit ze závodů medaili za medailí? Nic takového jsem si nemyslel, navíc ten text o ničem takovém ani vzdáleně není. Tak nevím…
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.