Skluznice nových lyží
17.08.2020 15:33:01 #3
>> #2, orim, 17. 08. 2020 15:23:56 Ahoj. Lyže dnes přišli,je tam nový vosk , takže servis jen z výroby,hluboký to není jen povrchový,ale čekal jsem že se budou více lesknout
17.08.2020 21:28:50 #6
>> #1, svena, 17. 08. 2020 15:05:26
Na nových lyžích to vypadá divně. Je otázka, jak to vzniklo. Svědčí to o určité nepořádnosti dodavatele. Myslím, že na funkci skluznice to bude mít nepatrný vliv, jestli vůbec nějaký.
Zkus skluznici vykartáčovat, mělo by to pomoct k obnovení lesku. Popř. jednou/víckrát navoskovat, stáhnout a vykartáčovat.
17.08.2020 21:46:59 #7
>> #6, Nojby, 17. 08. 2020 21:28:50
Díky za postřeh,dodavatele jmenovat nechci… Mám v úmyslu hodit do servisu ,aby to přesně udělali jak říkáš. Navoskovat, eventuálne přebrousit a vzít kartáčem. Taky jsem přesvědčen že to bude v pohodě.
17.08.2020 22:00:05 #8
Můžeš to kontrolně stáhnout škrabkou , vykartáčovat a vyleštit
Mě to nepřijde (alespoň z fotek) fatální. Vypadá to jako vyschlý
vosk
Prodejce to neřeší . Navíc pokud je lyže v igelitu , tak ani nemá jak
Mě přišly nové lyže i se škrábancem . Co naděláš .
Spotřební doba
17.08.2020 22:09:54 #9
>> #8, PetrAT, 17. 08. 2020 22:00:05
Díky za radu. Jasně,klasika v igelitu.Věřím že to pomůže,vosk a kartáč.
17.08.2020 22:24:31 #10
>> #1, svena, 17. 08. 2020 15:05:26
První věc kterou s každou novou lyží dělám je důkladné vyčistění skluznice. Používám na to Swix na fluorové vosky. Vosk z fabriky je přepravní. Potom následuje vykartáčování jemným microfinish kartáčem, případně použiju jemný fibertex. Jde o to dostat pryč mikrochloupky které jsou na skluznici po broušení z mašiny. Na to je i fajn studený vosk, ale u nových lyži napřed použiju teplý vosk na nižší stupeň aby si skluznice zvykla. Toto je standardní postup. To co je na fotce je podle mě pouze přepravní vosk. No a potom už stačí vzít měkký vosk, používám BP88 a opakovat a opakovat a opakovat… vosk, kartáč a to několikrát, než použiju sjezdový vosk. Někdo na to kašle, přepravní vosk sjede a potom se staví v servisu a tam mu na to plácnou kdoví co a dál to neřeší. Ale já zastávám názor, že jak si lyže vychovám, tak pak jedou
17.08.2020 22:45:17 #11
>> #10, M.art.in, 17. 08. 2020 22:24:31
Díky za obsáhlý a plně dostačující názor. S tím naprosto souhlasím;-)
18.08.2020 13:57:15 #12
>> #1, svena, 17. 08. 2020 15:05:26
Já bych se na to podíval z pohledu ceny. Jestli to jsou nějaký premiovky(pro mě nad 10k), tak by mě to štvalo, ale na funkci lyžařskou to mít asi vliv nebude. Jinak lidi lyže je jenom kus prkna+hliník+skluznice+hrany+nějaký to placebo za který se platí(topshit) .
18.08.2020 17:48:32 #13
>> #12, johnycek, 18. 08. 2020 13:57:15
Jj, lyže +13 tis Poladim to v servisu, stáhnout vosk z výroby , kartáč a navoskovat znovu. Nejradši ručně,než mašinu;-) Je to model 19/20 ,tak asi leželi rok někde ve skladu
19.08.2020 23:01:13 #14
>> #12, johnycek, 18. 08. 2020 13:57:15
Přesně tak. Je to to samé jako např. automobil. To je taky v podstatě “jen” kupa plastu, kovu skla plus více či méně placeba a ať je to Trabant, nebo Ferrari, tak nás to dopraví z bodu A do bodu B
20.08.2020 07:46:14 #15
>> #14, M.art.in, 19. 08. 2020 23:01:13
ak nás to dopraví z bodu A do bodu B
A niekedy aj nedopraví . Závisí to aj od štýlu jazdy a trasy z bodu A do bodu B. Platí pre lyže ako aj pre auto.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.