Otazníky kolem skipasů [článek] - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze neviditelné (ke všem modulům) Otazníky kolem skipasů [článek]

Otazníky kolem skipasů [článek]

14.11.2011 15:15:48 #1 

Příspěvků: 4267

ivan

Je to stará debata. Smí vlastník skipasu tento doklad poskytnout jiné osobě? Tedy: platí, že je skipas „nepřenosný“, jak stojívá v provozovatelových pravidlech hry?
Odkaz na článek

14.11.2011 18:51:25 #2 

Příspěvků: 3

vsejan muž

Kdyby sočet ceny odpoledního a dopoledního skipasu byl shodný s cenou celodenního tak by to nikdo asi neřešil. Ale když je součet cen dop.a odpol. skipasu větší třeba i o 200kč tak se každému vyplatí koupit celodenní a prodat ho v poledne.

16.11.2011 18:01:12 #3 

Příspěvků: 4072

Martin47 muž

>> #2, vsejan, 14. 11. 2011 18:51:25

Přitom by stačilo tak málo. Dát například 5 dopoledních s možností vybrat kdykoliv v sezóně, každá za poloviční cenu celodenní. Všichni by byli spokojení. A anologicky by to šlo šlo udělat s hodinovými, dvouhodinovými…

17.11.2011 19:34:34 #4 

Příspěvků: 1998

Radek Holub - SNOW muž

Podle mě to elegantně řeší 2-, 3– nebo 4hodinové skipasy, které se u nás už dají leckde pořídit. Je po nich přirozená poptávka – na malé hory se jezdí na skok, na velké na dny až týden (v mnoha alpských střediscích nevedou ani dopolední skipas, natož hodinové).

A tam, kde jinou nabídku než „drahou“ půldenku nemají? Třeba jsou taky spokojeni. Ne každý se bude obtěžovat s prodejem v poledne, a koneckonců i s určitým podílem přeprodejů tržby nebudou slabší, než kdyby půldenky byly za polovic celodenky.

Přiměřenou přirážku u krátkodobých skipasů asi pochopí každý, podobně jako u skipasů jedno- vs. vícedenních, týdenních vs. ročních dálničních známek, průkazek MHD ap.

Možná nejdůležitější je na tom efekt spokojeného zákazníka – pokud se cítí brán na hůl, asi si moc jeho sympatií středisko nezíská. Přestože přeprodejem skipasu návštěvník vlastně dosáhne toho, čeho chtěl.

Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy