09.10.2015 12:41:05 #122
>> #121, TomáS, 09. 10. 2015 11:46:52
Neboj Tome. On už se najde někdo, kdo ti vysvětlí že lanovka, polstr, bublina a zadek na grilu jsou v ČR nezbytně nutné k tomu aby do areálu vůbec někdo přijel lyžovat. A že Pomou ani kotvou se nikomu nezavděčíš, protože jsou z pravěku a člověk se na nich nadře.
09.10.2015 13:44:43 #123
Nová 6 na Pláních má mít podle údajů Melidy stejnou kapacitu jako původní čtyřsedačka.
09.10.2015 13:58:10 #124
>> #123, neuromancer, 09. 10. 2015 13:44:43
Na tý zprávě je bohužel TA horší část o sedačce na Machytce.
29.11.2015 19:32:07 #125
Ratajovci pokračují v trendu ukončení loňské sezóny. Za předešlého provozovatele už bychom zajisté měli za sebou víkend ježdění na Machytce a bylo by před námi několik super dní bez lidí na čerstvě vysněženým kopci. Většinou tam ale takhle na začátku sezóny smrdí jen fanatici se sezónkou, což jak jistě chápete, není žádný terno. Proto žádný děla na Machytce zatím ani nejsou a na FB onanujou nad novou sedačkou v Petru, njn…
29.11.2015 22:03:00 #126
>> #125, TomáS, 29. 11. 2015 19:32:07
To jsi napsal moc hezky ..... 1*
29.11.2015 22:22:45 #127
>> #125, TomáS, 29. 11. 2015 19:32:07
Že ty sis tu sezónku zase koupil?
29.11.2015 22:37:24 #128
>> #127, HonzA_, 29. 11. 2015 22:22:45
Ještě ne, koupím Czechskipass a seru na ně!
29.11.2015 23:21:19 #129
26.03.2016 20:35:34 #130
Permice na příští rok 16/17 za 4.990Kč…http://www.skiareal.cz/
28.03.2016 14:07:56 #131
>> Reakce na aktuální report z 24.03.2016.
„Komfort – lanovky, vleky a zázemí:“
„Nová, pohodlná, vyhřívaná šestisedačka s bublinou ve Svatém Petru, oproti tomu trochu prehistoricky působící lanovka na Mědvědíně, která je alespoň rychlá. Protože však foukal vítr a nesvítilo slunce, synovi na ní byla dost zima. Alternativou k tomu jsou dva kotvové vleky, které jsou však zoufale pomalé, obzvlášť ten, který vede podél Tréninkové. Vůbec nechápu, jak takové zařízení má v tak drahém areálu co dělat.“
Dájo71 , lyžování je sport v zimní přírodě. Podmínky jsou často proměnlivé a je potřeba aby člověk byl vhodně oblečený a také zvyklý být v zimní přírodě. Určitá míra odolnosti proti chladu a těžším klimatickým podmínkám je nutná. Jízda na kotvě také pomůže s udržením pocitu tepla, protože svaly stále pracují. Narozdíl od sedačkové lanovky, kde se člověk veze jako pytel brambor.
Mimochodem, je škoda když kotvy v areálu kritizují lidé, kteří nerozumí jejich výhodám na daném místě. Pokud ti nevyhovují, stačí je nepoužívat a jezdit lanovkami, které se ti líbí. Je mnoho lidí, kteří naopak přítomnost kotev na Medvědíně vítají. A to obvzvlášť v tebou popisovaných podmínkách jarního lyžování.
" Ve Svatém Petru měli v restauraci na Pláních hovězí a česnekovou polévku. Vyvařit česnek ve vodě a prodávat ho za 65 Kč je prostě kšeft ala Česko."
Jsi v prestižním a nejdražším areálu v ČR. Co bys ještě chtěla.
Na druhou stranu, vše co popisuješ je v souladu s přáními zástupců provozovatele areálu – a to aby se lidé na sjezdovkách moc nezdržovali, ale aby po 2–3 jízdách zapadli do restaurace, ve které jsou ceny s příslušnými maržemi, na svahu už neobtěžovali, a provozovateli přinesli kromě tržby za permici ještě další peníze.
28.03.2016 15:57:43 #132
>> #131, HonzA_, 28. 03. 2016 14:07:56
Je to trochu odbočka, ale hodí se sem: „navádění“ k tzv. pohodovému lyžování, tj. dvakrát třikrát sjet a pak se zahřát v baru, není specifikem Špindlu. Příklad z Dolomiti Superski: kdo si na jejich webu po zadání čísla skipasu vyhodnotí lyžařskou výkonnost, dozví se, že pokud najezdil více než 4 000 výškových metrů za den, už to trochu přehání a měl by si dávat častěji pauzu. Naopak kladně (smajlíkem) je hodnocena denní dávka 2 000 až 2 900 výškových metrů, což odpovídá 4 až 6 jízdám ve Svatém Petru.
28.03.2016 17:53:06 #133
>> #132, Radek Holub – SNOW, 28. 03. 2016 15:57:43
Jen tak dál. Alespoň budou sjezdovky volné pro ty, kteří přijeli lyžovat a ne se povalovat a nacpávat si pupky…
28.03.2016 18:40:29 #134
>> #133, HonzA_, 28. 03. 2016 17:53:06
On tě ten humor přejde. Evidentně to směřuje k tomu, že vázání bude mít tachograf a až nastane povinná přestávka, na půl hodiny se vypne.
28.03.2016 18:56:38 #135
>> #134, Martin47, 28. 03. 2016 18:40:29
Uf. Úplně mně zamrazilo. Co by pro nás v zájmu bezpečnosti neudělali.
28.03.2016 19:31:33 #136
Jen na vysvětlenou: nekritizuju kotvy jako takové, to asi někdo špatně pochopil. Jezdíme často do Pasek nad Jizerou, kde na sedačce odjezdíme jen pár prvních jízd a pak se přesunujeme na pomu případně na kotvu, kde nejsou fronty a jezdíme tu klidně celý den. Ale permice zde stojí 450,– a poma jezdí hodně svižně – tam si opravdu člověk procvičí všechny svaly, aby se na ní udržel. Kdyby bylo takové podobně rychlé zařízení na Medvědíně do půlky kopce, tak tam budeme jezdit bez reptání a radši, protože na vlecích synovi opravdu taková zima nebývá. Jsme zvyklí jezdit do malých areálů – třeba na Kozákov, ale i tam jezdí vlek rychleji. P.S. Na lyžích trávím ročně cca 30 lyžovacích dnů + dalších pár dnů na běžkách a rozhodně nemám problém s „pobytem v zimní přírodě“… To mě fakt rozesmálo.
28.03.2016 20:49:37 #137
>> #134, Martin47, 28. 03. 2016 18:40:29
Ahoj.
A mozno to nebude s tymi prestavkami az tak horuce.
Alebo bude…?
caute Harry
P.S.Sorry za OT.
28.03.2016 21:14:42 #138
>> #136, Dája71, 28. 03. 2016 19:31:33
„„pobytem v zimní přírodě“… To mě fakt rozesmálo.“
Mně zase rozesmálo „Vůbec nechápu, jak takové zařízení má v tak drahém areálu co dělat.“ a i to celkové vyznění reportu odpovídá spíš nezkušenému začátečníkovi než zběhlému lyžaři.
Já bych sice taky uvítal rychlejší kotvu, ale mám pochopení pro to, proč je u tak mírné sjezdovky pomalejší.
Holt nevíš kdo to report píše a tak soudíš podle obsahu.
29.03.2016 22:08:34 #139
>> #136, Dája71, 28. 03. 2016 19:31:33
Kdyby bylo takové podobně rychlé zařízení na Medvědíně do půlky kopce
HonzA pomalejší kotvu na vršku Medvědína bere správně.Na hřišti tam jezdí hodně malých dětí a začátečníků,takže nějaká rychlokotva tam nemá smysl.Jinak pokud tam děti nejsou nebo jsou tam jen ty co umí,tak ta kotva taky jede rychleji.
30.03.2016 17:47:44 #140
>> #130, headskitest, 26. 03. 2016 20:35:34
Docela mně překvapuje, že zde není žádná reakce na permice do Špindlu na sezónu 2016/2017 za 4990Kč / od 60ti 3990Kč / děti 3590Kč. Této ceně se nedá odolat. Levnější sezónka už v Česku, předpokládám, nebude. Schválně, kolik brblalů si ji za tyto peníze nekoupí. Myslím, že tímto nastane konec Czech Ski passu, který tak slibně začal. Kdo přijde s dalšími slevami, jak zareaguje Černá Hora s Pecí a další, nebo nějakou slevu nabídne i Czech Ski pass?
30.03.2016 18:38:14 #141
>> #140, Handulka, 30. 03. 2016 17:47:44
„Docela mně překvapuje, že zde není žádná reakce na permice do Špindlu…“
Ale je, stačí číst: http://snow.cz/…-businessu/3#…
A také doufám že to bude signál pro ostatní.
30.03.2016 22:15:10 #142
>> #140, Handulka, 30. 03. 2016 17:47:44
Pro některé trošičku daleko… Tak možná i proto.
30.03.2016 23:26:54 #143
>> #140, Handulka, 30. 03. 2016 17:47:44
Pro některé je to vlastně na prd.
24.03.2016 UPOZORNĚNÍ Sportovní kluby se musí rozhodnout, jestli si pořídí tuto „chytrou sezónku“ , která neumožní trénink od 7:30. Informace poskytnutá Skiareálem Špindl
31.03.2016 18:19:16 #144
>> #140, Handulka, 30. 03. 2016 17:47:44
No já remcám hodně. Letos nás ve Špindlu zase „okradou“ o nejlepší jarní lyžování na Machytce, protože prostě zavřou i přesto, že je tam metr sněhu. Je evidentní, že tahle jejich „zoufalá“ akce je reakcí na to, že jim ubylo výrazně sezónkářů diky CSP. Jen lobotom, nebo majitel bytu ve Špindlu, by si koupil sezónku za 10k. Akci mají vymyšlenou tak, aby se dozvěděli KOLIK lidí do toho půjde a podle toho se mohli rozhodnout na podzim. Třeba i vystoupit z CSP. Když to udělají, tak samozřejmě CSP možná skončí a za rok sezónku zase napálí. Ani nevím jestli je mám chuť v tomhle podporovat. O lyžaře jim nejde, o jaro nás okradají, CSP je velmi dobrou alternativou, to by mě mrzelo hodně kdyby to nebylo. Za to kdyby finančníci odtáhli odkud přišli a dělal to někdo jinej, to by mi nevadilo vůbec:-)
16.05.2016 13:37:44 #145
Výsledek vyšetřování loňského propadnutí nástupiště lanovky ve Špindlu:
„Na základě všech shromážděných důkazů vyšetřovatelé zjistili, že postupné úpravy a přestavby realizované v průběhu několika desítek let vedly nakonec v souhrnu k nevyhovující statice a následnému zřícení nástupiště. Kdo a kdy ale tyto přestavby a úpravy prováděl, nebylo možné z dostupných materiálů a stavební dokumentace prokázat,“ doplnila mluvčí.
16.05.2016 14:29:34 #146
>> #145, HonzA_, 16. 05. 2016 13:37:44
Klasika v našich krajinách. Nesledujem túto kauzu, od ktorého roku lyžiari prichádzali k vleku po tomto nástupišti?
13.01.2017 08:16:16 #147
>> Reakce na aktuální report z 09.01.2017. Můžu se zeptat na sklon sjezdovek na Medvědíně? Konkrétně 12a- červená je hodně prudká? A 13a a 13b – vodovodní dá se sjet na snowboardu, nebo jsou tam úseky, kde se musí „bruslit“? Děkuji za odpověď.
13.01.2017 14:01:51 #148
>> #147, Monkeyr, 13. 01. 2017 08:16:16
Na vodovodu se musí píchat a bruslit. Někdy hodně někdy míň, dle toho jak to jede. Červená je prostě červená. Označení odpovídá zvyklostem. Horní pasáž je čistě modrá, pak mírná červená asi 150m a pak hlavní padák (pravá červená), pak zase mírná červená a poslední hang k vleku je zase pravá červená, ale ten už je krátký a s dojezdem do roviny.
06.02.2017 17:48:06 #149
Ahoj, do Špindlu jezdím vždy až ke konci sezóny, kdy už bývá všude volněji. Tento rok uvažuji, zda nevyrazit již příští týden na den. Má to tento termín ve všední den vůbec smysl? Případně, kde se bude dát vzhledem k zalidněnosti lépe zajezdit (Petr/ Medvedin). Díky za radu.
06.02.2017 18:02:20 #150
>> #149, vetrak, 06. 02. 2017 17:48:06
Podívej se v týdnu, kdy uvažuješ o návštěvě ve všední den na http://www.holidayinfo.cz/…amera/svpetr – tam najdeš nejlepší odpověď…
06.02.2017 21:29:10 #151
>> #149, vetrak, 06. 02. 2017 17:48:06
Osobne si myslim, ze Spindl za komercni cenu je nesmysl. Kdyz mas sezonku a lyzujes 3hod, tak se na to divas jinak. Ale zaplatit 900 a dostat to, co nabizeji, je neadekvatni cene.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.