Sjezdovky:
I přes sněhovou bídu byly otevřeny všechny tratě, které byly
vysněženy v plné délce i šířce. Areál disponuje hlavně červenými
tratěmi vedoucími lesem i po planinách.
A-LA ROCCA: červená a velmi zatáčkovitá trať vedoucí do
údolí a do města Fai
B-MERIZ: modrá trať určena na výuku, leží v části nad
městem Fai
C-DOSSO LARICI: velmi dlouhá červená trať s většinou
mírnějším sklonem a délkou přes 1 900 m
D-PANORAMICA: široká červená sjezdovka vedoucí z vrcholu
Cima Paganella, délka 1 400 m
E-SELLETTA: další široká červená, délka vice jak 1 000
m
F-MAGLA ZAMBANA: spojka sjezdovek E a G, t. č. uzavřena pro
trénink
G-OLIMPIONICA 3: nejširší črvená sjezdovka areálu
vedoucí z vrcholu Cima Paganella, délka kolem 1 500 m
H-OLIMPIONICA 2: jediná černá trať v areálu, je
využívána pro trénink reprezentace Norska, dostatečně široká s délkou 1
200 m
I-OLIMPIONICA 1: napojena na černou sjezdovku H, vede až do
údolí a má střídavý sklon, délka 2 300 m
J-S.ANTONIO 1,2: dvě totožné modré sjezdovky s prudším
startem, délka 1 300 m
L-CACCIATORI 1: užší modrá, tvoří sjezd do údolí,
délka 2 900 m
M-CACCIATORI 2: spojka sjezdovek W a L, červená, délka 2 500
m
Q-PAGANELLA 2: červená, t.č. zavřena pro trénink
S-GAGGIA: červená, málo využívaná trať, délka 1 800
m
V-NUVOLA ROSSA: červená a nejdelší sjezdovka areálu s
úžasnými výhledy, délka 3 500 m
W-SALARE: točivá modrá trať dobrá na výuku, délka 1 200
m
Z-LUPETTO: nově vybudovaná červená s pěkným sklonem,
délka 1 400 m
Sněhové podmínky:
Bída, bída a zase bída. Pokud nezačne chumelit mohou spodek areálu do
týdne úplně zavřít. Sníh tu padal naposled před měsícem. První sníh
se nachází v 1 500 m n. m. a níže není ani vločka. V nejvyšším bodě
areálu leží cca 40 cm sněhu. Sjezdovky jsou ale výborně vysněženy
technicky a úprava byla každý den na jedničku i ve spodních partiích.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
V areálu jezdí převážně moderní kabiny a sedačky s bublinou. Vše je
rychlé a komfortní. Kratší svahy obsluhují nekryté čtyřsedačky nebo
dvousedačky(dvousedačky jsou už opravdu staré exponáty a jezdí velice
pomalu) s rozběhovými pásy. Toalety v dolní stanici kabiny v Andalu -
zdarma.
Zalidněnost:
Co se týká front na lanovky, tak jsme nikde nečekali ani minutu.
Na
sjezdovkách to však bylo horší, protože když se rozjede instruktor s
dvaceti dětmi napříč svahem, tak se celý kopec zablokuje a je konec.
Občerstvení a aprés-ski:
Je spousta možností, kde se dobře najíst. My jsme si oblíbili restauraci
Pian Dosson, ceny:káva 1,20 eura, čokoláda 3 eura, minerálka 0,5 litru 1,5
eura, domácí tiramisu 4 eura, tác se sýry a pršuty 10 eur. Všude
příjemná a usměvavá obsluha.
Doprava do střediska a parkování:
Všude pod lanovkami velkokapacitní parkoviště - vše zdarma.
Vzdálenost z ČR je však dosti velká - 838km je dost. Opravdu nedoporučuji
výjezd v sobotu. Popojížděli jsme v koloně od Mnichova až na hranice s
Rakouskem a cesta z HK tak zabrala deset a půl hodiny. 