Neskutečná bolest nohou max. 3hod lyžování - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Lyžařské boty Neskutečná bolest nohou max. 3hod lyžování

Neskutečná bolest nohou max. 3hod lyžování

18.01.2017 00:18:41 #1 

jihde

Dobrý den, Jsem lyžař lepší začátečník. Minulou sezonu jsem zakoupil lyžařské boty Salomon X-max 120 Byl jsem v obchodě profíků. V prodejně mi boty nahřály vytvarovaly vše bylo vpořádku hodinu jsem tam v nich chodil dřepěl. Jenže na svahu už to bylo horší. Mám ukrutné bolesti v prstech jako by mi se křížily. Nemám ani dostatek místa když bych chtěl prsty jak kdyby nadzvednout rozhýbat je. Vydržím v lyžácích max 3 hodiny, Bolest vnímám zejména když stojím nebo sedím když zrovna nejedu. Byli situace kdy jsem musel lyžáky sundat z nohy ještě v lanovce směrem na parkoviště. Jelikož žiji ve švýcarsku tak jsem se rozhodl navštívit prodejnu, kde jsme boty opět nahřály. Nalepily jsme i takové vycpávky v místech kde mám nohu nejširší. Ale opět žádný progress. Rozhodl jsem se, že tedy boty pošlu do světa a před pořízením nových bych chtěl poprosit o radu. Potřebuji boty na širokou nohu a vysoký nart. Jsem 183cm vysoký, váha 80kg, Velikost bot 28.0, normální obuv mám 44EU Šířka nohy: 11cm až 11,5 (v nejširším místě) Výška nartu: cca 9cm

PS: Lyžovat jsem byl asi jen 7krát a vždy jsem měl stejný problém maximální délka lyžování byla 3–4 hodiny. Používám nějakou lyžařskou ponožku. Zkoušel jsem i nejtenčí kotníkovou co jsem měl. Zkoušel jsem i vložky do bot dělané přesně na mé chodidlo. Vždy jsem měl pocit po vyzutí jako bych měl v prstech křeč musel jsem je rukou rozhýbávat. pocítil jsem velkou úlevu. Zmrzlé prsty jsem neměl ba naopak pořádně se mi z noh po vytažení kouřilo.

Děkuji za jakoukoliv radu vysvětlení.

18.01.2017 16:31:18 #2 

minimax