Vaše maximálka na lyžích (strana: 12)
06.03.2017 10:11:41 #331
>> #329, Harry, 06. 03. 2017 09:47:48
Řekni dětem, je to video Redbullu. Oficiální WR v jízdě na switch:-)
06.03.2017 10:16:07 #332
06.03.2017 11:34:07 #334
>> #332, TomáS, 06. 03. 2017 10:16:07
Dik.
Bolo pri tom aj toto menej nastrihane video.
Dozadu je asi lepsia aerodynamika. :} Ustal to paradne v tych obratoch.
caute Harry
06.03.2017 16:33:11 #335
Jablka – hrušky. Borec, připravující s týmem video pro RB, Nepochybně profík s 200+ dny na sněhu, netušíme jak dlouho na pokus trénující, v postoji, který je aerodynamicky mnohem výhodnější než jízda popředu, kdy se vytváří vzduchový polštář, na připravené trati, lyže nejspíš namazané profi servismanem vs. totální amatéři na slalomkách s napatlanou hrobečkovkou s nájezdem 20 dnů. Co na tom chceš srovnávat?
06.03.2017 17:31:28 #336
>> #335, Martin47, 06. 03. 2017 16:33:11
„…v postoji, který je aerodynamicky mnohem výhodnější než jízda popředu…“
Nevím, školy na to nemám, ale když na to tak koukám…
06.03.2017 17:49:44 #337
>> #336, HonzA_, 06. 03. 2017 17:31:28
Když vytáhneš fotku jak se rozjíždí, tak to bude ještě horší, tvoje fotka je mimo měřený úsek, kdy postoj měnil. V měřeném úseku jede konstantně v docela aerodynamicky zajímavém postoji, kdy ho vzduch obtéká, Když jedeš v klasickém vejci, hlava tlačí na hrudník vzduch, který tam vytváří vzduchový polštář. Viděl jsem kdysi video jak OSV DH kádr ladí postoj v tunelu a bylo to tam hezky v barevných křivkách, kdy jsem docela zíral co dokáží centimetry v pozici hlavy. Každopádně je ale celá debata opět značně k ničemu. Jasně, že se dají rozjet skoro každé lyže z kopce 130+, když je kopec dostatečně prudký a pista příznivá. V tom problém není. Problém je v tom, kdo to ustojí a jak to následně dokáže ubrzdit.
06.03.2017 17:53:49 #338
>> #335, Martin47, 06. 03. 2017 16:33:11
Nevypravej mi tady pohadky. Na to drzet vejce na rovnym svahu nemusim mit 200 dni. O vyhodnosti postoje, bych polemizoval a i kdyz ma lyze namazany, tak to jsou porad nejaky sirsi twintypy. Ted jeste chybi ten druhej, co to vypocita a treti, co rozporuje vsechny zaznamy z gps. V aute to sice sedi na km, ale na lyzich je vzdycky problem. Proste sbalit vajce a jet rovne, znamena ze jedes hodne rychle.
06.03.2017 18:34:00 #340
>> #338, TomáS, 06. 03. 2017 17:53:49
Z argumentace jablka – hrušky jsme se plynule přesunuli do kategorie koza – vůz. Na to, abych někoho naučil vejce budu potřebovat tak 10 minut. Ovšem otázka je co bude dělat dál, až mu to s dvaceti nalyžovanými dny ročně v tom vejci pojede kýžených 130. Ona je hromada hodně rychlých aut a taky je hromada pomníčků kolem silnic od těch, co to v pohodě dávali. Dost podobná situace nemyslíš?
06.03.2017 18:35:21 #341
>> #337, Martin47, 06. 03. 2017 17:49:44
Máš pravdu. Hledal jsem záběr ze strany kde bude vidět jeho vystrčená hlava a nevšiml jsem si že je to těsně pod měřeným úsekem.
Tak to zkusíme se začátkem měřeného úseku (pokud ten červený flek je časomíra).
Poznámka: ano, tu hlavu má otočenou na druhou stranu a dívá se dolů z kopce – takže ho to trochu brzdí…
06.03.2017 19:08:21 #342
>> #341, HonzA_, 06. 03. 2017 18:35:21
A co ta diera v r… V tej rychlosti ju pokope veru neudrzi,to musi byt brzda jak bejk.Ved ma len nejake oteplovacky.
Chlapi,na tento problem tu budeme musiet zvolit nejaku komisiu,musi padnut konecny verdikt,lebo toto vlakno a este aj tie suvisiace nebudeme moct nikdy uzavriet.Tomasa z toho asi prekoti,bude muset na kopcoch riadne spomalit.
Esteze ja uz viem ako dokazat ten mnou spominany predozadny pohyb, toto zariadenie to stopercentne dokaze.Aj ked,uz vidim tie namietky ze nebol pre ski ocajchovany…
caute Harry
06.03.2017 19:10:58 #343
>> #341, HonzA_, 06. 03. 2017 18:35:21
Je fuk jak stojí, důležité je, že jede rychle a i v té rychlosti plně ovládá lyže. Když si někdo umane jet 130, mám dvě možnosti. 1/ DH lyže, kombinéza, super máza a podaří se mi to na svahu se sklonem, kde bude pořád ve všech situacích pánem nad lyžemi. 2/ komerční obřačky, oteplováky, hrobečkovka a abych dohnal všechny výhody z první verze musím vybrat svah s odpovídajícím, prudším sklonem. Kardinální otázka zní – dá se taková situace zvládnout? Podle příspěvků tady ano, já bych do toho nikdy nešel, protože si vůbec nejsem jistý jak by to dopadlo. Samozřejmě, že třeba jízda na Lipně, kterou jsi minule popsal, je naprosto přiměřená situace ve všech směrech. 130 pro rekreanta přiměřená situace není, dle mého soudu ani na SG/DH lyžích. Z mého pohledu je to za hranou přijatelného rizika. Víc k tomu nemám co dodat.
06.03.2017 19:12:29 #344
>> #342, Harry, 06. 03. 2017 19:08:21
Tolikrát už tady byla vychválena pro univerzálnost lepící páska a ty přesto vidíš problém.
06.03.2017 19:26:12 #345
>> #342, Harry, 06. 03. 2017 19:08:21
„LONDÝN, BRATISLAVA.“
Harry, ten odkaz mi připomíná jeden vtip o kondomu, Slovácích, Angličanech, ovcích a vědeckém pokroku…
06.03.2017 19:27:02 #346
>> #343, Martin47, 06. 03. 2017 19:10:58
…130 pro rekreanta přiměřená situace není, dle mého soudu ani na SG/DH lyžích. Z mého pohledu je to za hranou přijatelného rizika. Víc k tomu nemám co dodat."
V tom se naprosto shodneme.
06.03.2017 19:33:21 #347
>> #342, Harry, 06. 03. 2017 19:08:21
Harryho predozadna zachrana
A vy tu máte problém s chipom v lyžiach…
06.03.2017 19:38:54 #348
>> #343, Martin47, 06. 03. 2017 19:10:58
Ešte skús prosím ťa zadefinovať rekreanta. Je to niekto s počtom dní na snehu 10, 30, 70? Kde dáš tú hranicu?
06.03.2017 19:53:05 #349
>> #340, Martin47, 06. 03. 2017 18:34:00
Že to není úplně chytrý je jasný. Stačí se zvednout a zatáčet na mírnější části. Rychlost jde dolu sama. Sebemenší komprese nebo nerovnost je problém. Ale za ideálních podmínek, sníh, viditelnost, úprava, sklon a šířka sjezdovky, to není zase takový drámo.
>> #341, HonzA_, 06. 03. 2017 18:35:21
No pořád je dost vysoko, oproti pořádnýmu vejci.
06.03.2017 20:00:51 #350
>> #348, MMartin, 06. 03. 2017 19:38:54
Tady všichni do jednoho a na počtu odlyžovaných dnů nezáleží.
06.03.2017 21:42:52 #351
Mě to připadá jako hovadina. Nafilmovaná. Tím nechci říct, že není možné to mastit na „lyžích“ které mají špičky i vzadu třeba i těch 130 km/h. Když si ale představím,že se rozjel ,někde okolo 90–100 km/h se otočí jede v neaerodynamickém nepostoji v nějakých oteplovácích,rozjede to přes 130 km/h a pak si poskočí na bouli,která tam náhodou je,on jí náhodou trefí a otočí se ve 100km/h zpět. To je na mě poněkud silný kafe,teda Red Bull.
06.03.2017 22:09:49 #352
>> #351, m3, 06. 03. 2017 21:42:52
Suhlas, tiez sa mi zda divne, ze by si v 130km/h niekto takto poskakoval. Cele to navyse vyzera ako z filmu Blby a Blbsi. Pripadne ta fotka ako stvorprdelna opica z jedneho dielu Southparku.
Cele to je uplne nepochopenie sportu a lyzovania. Jasne ze rovno dole to vie pustit aj cvicena opica s priemernym IQ a da sa tak ist mozno aj 130. Rovnako sa da ist po dialnici 300km/h ako F1. Pokial nefuka vietor, su idealne podmienky, dobra vozovka a samozrejme ze je ktomu potrebna jedna zhulena opica, ktora sedi za volantom a ma tu magicku schopnost stlacit nohou plynovy pedal, az dokym nejde 300. Nerozumiem preco taketo uchylnosti su propagovane medzi beznou verejnostou. Ked sa dokazem vysrat z 10. poschodia a trafit pri tom na zemi plechovku redbull natocia o mne video?
Tu je dake video kde je aj rychlost aj nejake schopnosti a ked uz nejaky extrem tak obdivovat nieco zmysluplne, nie hentake stvorprdelne opice. https://www.youtube.com/watch?…
07.03.2017 08:19:17 #355
Proč by to mělo být nafilmované, nebo proč by to nemělo být možné ??
Vůbec od věci by nebylo, porovnat nájezdové rychlosti lyžařů i snowboardistů, co skáčí big airy a co v této rychlosti ve vzduchu dělají. Navíc, když se ještě vezme do úvahy to, co mají na sobě za hadry.
Dalším důkazem, co se dá ve vzduchu v rychlosti 138km udělat, dokonce při délce lyží 220cm je třeba toto – https://www.youtube.com/watch?…
No a výše nasdílený odkaz od Ivana také ukazuje, jak rychle se dá jet po běžné rekreační červené sjezdovce, navíc úplně ve vzpřípené poloze a ještě po jedné noze !!
Mastit to dnes po sjezdovce přes 100km/h rozhodně problém není, ale samozřejmě platí i to, co napsal Martin – co pak s tou nabranou rychlostí dál. To už je samozřejmě na vkusu daného soudruha.
Každopádně pustit to rovně dolů třeba ráno na liduprázdném Stohu, nemusí být až tak velký problém. A i na běžných lyžích to určitě v tomto případě pojede víc, než 100. Ovšem otázkou zůstává, co z toho …
07.03.2017 08:53:44 #356
>> #355, korsičan, 07. 03. 2017 08:19:17
Vůbec od věci by nebylo, porovnat nájezdové rychlosti lyžařů i snowboardistů, co skáčí big airy a co v této rychlosti ve vzduchu dělají. Navíc, když se ještě vezme do úvahy to, co mají na sobě za hadry.
Korsicane,kruci,ukradol si mi to z klavesnice.
Dobre zhrnute.
caute Harry
07.03.2017 09:56:47 #357
Můj názor je, že to fake není z několika důvodů. Není tam nic, co by free-style profík nedokázal. Vlastně jen dva úkoly. Jet rychle pozadu a v rychlosti se otočit o 180°. Vzhledem k tomu, jakými rozpočty RB disponuje a jaké prachy cpe do posouvání hranic, je zaplacení dejme tomu měsíční přípravy pár FS profíků na takový pokus malina. Že to nekoresponduje s mou představivostí, limitovanou mými schopnostmi? S tou nekoresponduje většina věcí, které tihle FS profící dělají ve vzduchu. Omezení v hadrech a lyžích je vykompenzovatelné profilem pisty, který se pro takový pokus dá dopředu vypočítat. Ovšem dlužno dodat, že můj názor se může klidně rozcházet s realitou, protože s tím, co se na videu odehrálo jsou mé zkušenosti a znalosti nulové. Čistě intuice.
07.03.2017 10:03:31 #358
>> #355, korsičan, 07. 03. 2017 08:19:17
„Mastit to dnes po sjezdovce přes 100km/h rozhodně problém není, ale samozřejmě platí i to, co napsal Martin – co pak s tou nabranou rychlostí dál.“ Když máš dobré lyže (se zabudovaným KERS) ušetříš za skipass.
07.03.2017 10:07:10 #359
>> #356, Harry, 07. 03. 2017 08:53:44
Dívám se na sexuální symbol za tvým jménem. Myslel jsem, že drsný Harry je muž. Kdy došlo k té změně ?
07.03.2017 10:13:30 #360
>> #358, Vvladimir, 07. 03. 2017 10:03:31
Nějak jsem tvůj komentář nepochopil.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.