Vaše maximálka na lyžích (strana: 9)
01.04.2010 12:34:24 #241
A ještě jedna dobrá zpráva, Firma Atomic se, vzhledem k tomu, že toto vlákno má již více než 200 příspěvků, rozhodla začít vyrábět slalomové lyže určené pro rychlostní lyžování, nazývané Atomic Slalom Power Speed Stupid(ASPSS). Tyto lyže budou mít lichoběžníkový průřez, kdy topsheet bude klesat k hraně, takže lyže budou lehce na hraně při základním postoji a budou se vyrábět ve variantách 3 (ASPSS3), 4 (ASPSS4) a 5 stupňů (ASPSS5). Do budoucnosti se uvažuje i o verzi Vario (ASPSSV).
01.04.2010 12:36:09 #242
@ všichni vědátoři:
Nepospíchejte. Podíval jsem se do své oblíbené Physics of Skiing. Zejména v Technote 8 (Aerodynamic Drag), p. 222–228, jsem zjistil, že trestuhodně málo zpracovaný je efekt oblečení. Nejde o elementární čelný odpor, ten poměrně zmapovaný je, včetně dění okolo Reynoldsova čísla, ale efekt povrchu oblečení podle autorů zatím prakticky nikdo nezkoumal.
Sice si myslím, že úplně pravda to není, viz zakázané kombinézy Spyder s pavoučí strukturou vně, ale v každém případě je nutno experimentálně ověřit funkci toho vaťáku, neboť třeba právě v něm by mohl ležet klíč k záhadě. Třeba by z toho vylezl nějaký „Vatak coefficient“ či „Vatak Number“.
Vzhledem k tomu, že ďubíkatý povrch je objektivně nejdychlejší (zmiňují i Lind a Sanders, dávno před Atomikem), domnívám se, že správným rekordním nářadím bude starší aerospeedová slalomka Atomic (trochu PR pro bývalého chlebodárce, ahoj kluci!).
Vaťák jsem schopen přivézt, i s kapucou, pokud se nějaká Krabice zaváže, že mi ji, pokud by se ve 150 kmh urvala (ta kapuca, samozřejmě), zase přišije.
Neboj, Krabe, vaťák (Vatak Unisex Aerodynamic Speedsuit®) pohlavní znaky bezpečně eliminuje, kolize s gender lobby nehrozí.
01.04.2010 12:41:03 #243
>> #241, Martin47, 01. 04. 2010 12:34:24
Ty šmejde, tos neměl prozradit! Vždyť to byla ultimativní bomba, která se začala připravovat už po předchozí diskusi, utajení 3. stupně (ani Mossad to nevěděl a ani žádný český policat nepodstrčil médiím), a tys to provalil.
Holt Česko. Batůžky, paštiky, funcarving a k tomu se tam všechno rozkecá.
01.04.2010 13:23:29 #244
2 vsichni Ivanove & Martin:
Je to prvni narvh, nemuze byt dokonaly. Pripominky prijimam, pokusim se je do
druhe verze zapracovat.
01.04.2010 13:50:33 #245
A ještě jedna dobrá zpráva. Kvůli utajení firmu nebudu jmenovat. Její vývojový tým usilovně pracuje na speciálně konstruovaných kšandách, které pomohou zvednout se v rychlostech vyšších než 100km/h z nízkého sjezdového postoje v místech s kompresí. Pokusy o rekordy budou opět o něco jednodušší a věřím, že tak bude na slalomkách brzy pokořena stopadesátka.
01.04.2010 13:56:05 #246
>> #245, Martin47, 01. 04. 2010 13:50:33
Ano, bude to vylepšení dosavadního ski mojo:
01.04.2010 13:56:25 #247
A do třetice všeho dobrého, právě jsem zjistil, že součástí uvedeného portfolia rychlostních slalomek od Atomicu bude i luxusní verze, kde GPS bude zabudován přímo do lyží a lyžař tak bude schopen sledovat narůstající rychlost přímo na sjezdovce, zobrazenou na displeji ve špičce lyže. Název bude ASPSS Speed Visual Control.
01.04.2010 13:58:11 #248
01.04.2010 14:56:56 #249
>> #242, ivan, 01. 04. 2010 12:36:09
Jak by se Ti mohla urvat kapuca, která Tě ve skutečnosti zrychluje? Oficiálně se to jmenuje ASBHVA Aero Speed Booster Hood Vataque Accessory ® a umožňuje snížit odpor vzduchu až o 70% (Tobě jako redaktorovi časopisu Ruda vatra), soudruzi kulaci dosáhli až neuvěřitelných 130%. Také k dostání ve spojení s CSLARGCB Comfort Super Low Aero Resistance GPS Carrier Backpack ® pro bezpečné uložení GPS měřáku. Ovšem toto příslušenství lze podle předpisů FAA a mezinárodní kosmické agentury používat z bezpečnostních důvodů pouze spolu s cílovým brzdným zařízením FGBPD – Finish Gradual Braking Parachute Device. Cena zatím nebyla stanovena.
I.
01.04.2010 15:09:48 #250
>> #242, ivan, 01. 04. 2010 12:36:09 Nejen Ivan, ale vy všichni matematici: – „kur*va, už tomu lyžování přestávám rozumět“.
01.04.2010 15:11:21 #251
>> #249, CzechSkier, 01. 04. 2010 14:56:56
To bude určitě hrozně mastný, když parachute bude umět brzdit gradually.
ASBHVA Aero Speed Booster Hood Vataque Accessory ® jsem už vyndal ze skříně, aby se na něj nezapomnělo. Věřím, že když se k věci postavíme politicky, odpor kulaků, pardon, vzduchu, na počest výročí letu s. Gagarina do vesmíru snížíme ještě více, radostněji a beze zmetků! Čest!
01.04.2010 15:19:50 #252
>> #250, HOnza, 01. 04. 2010 15:09:48
Coby starej zakrnělej šoupač, co vůbec neví, jak se krájí, jsi mu nikdy ani nerozuměl.
Ale když odhodíš svoje nesmyslně dlouhý lyže, mohl by M.S.S.S. neboli Masters Short Ski Speedsmytching být tvou záchranou před totálním zesměšněním.
A vo tom se tady k*rva furt bavíme!
01.04.2010 15:26:20 #253
>> #252, ivan, 01. 04. 2010 15:19:50
Do začátku stačí když jich kus ufikne. Aspoň se naučí krájet.
01.04.2010 15:43:35 #254
>> #253, Martin47, 01. 04. 2010 15:26:20
Správně! Ale začít krájet by měl napřed s cibulí. Aby přitom současně obrečel, jak pomýlenej navzdory věku a zkušenostem je. (My taky, jdu si pro kapesník.)
01.04.2010 16:22:20 #255
Promiňte, nedá mi to, možná budu vypadat jako rejpal. Chtěl bych se vrátit k té rovnici. Já, já to teda spočítal tu rovnici. Myslím, že dobře,. Všechno v pohodě, ale vychází to, podle tý rovnice, že to mám jet pozpátku. Tak to já se kurv*a nikdy nenaučím lyžovat !!! Rok jezdím popředu a na hovno.
01.04.2010 16:26:17 #256
>> #255, VlastaR, 01. 04. 2010 16:22:20
Tak si prostě nazuj lyže špičkama dozadu a tvůj problém je vyřešen. Mysli pozitivně. Jezdit popředu umí každý pako.
01.04.2010 16:41:32 #257
>> #255, VlastaR, 01. 04. 2010 16:22:20
já třeba jezdim pozadu hodně a rád… už mě totiž nebavilo jak mě předjížděli týpci na slalomkách:))
01.04.2010 16:50:01 #258
>> #256, Martin47, 01. 04. 2010 16:26:17 Martine děkuji za radu. To jsi mě uklidnil.
01.04.2010 16:51:15 #259
01.04.2010 16:57:23 #260
>> #257, fricino, 01. 04. 2010 16:41:32
Vobrácený vejce mě taky ještě nikdy nenapadlo, to by – bez hůlek – mohlo bejt prasecky rychlý!!! Jenos by to mohl projednat v Rakousku, tam maj kvalitní sjezdařskej tým. Když mohl Flosbury začít skákat pozadu vejšku a teď tak skáčou všichni… – díky VlastoR za tip!!!
01.04.2010 17:05:28 #261
>> #255,
VlastaR, 01. 04. 2010 16:22:20
Vymyslel jsem to „z voleje“, jeste to bude chtit dopracovat.
Pokusne jsem to vypocital pro DH lyze, kombinezu, „kopec jako krava“ a
zmerenych 120 km/h a vysel mi index cca 15, cili, prepocitano na km/h, cca
54.
Pro slalomky ve vataku na rovine a v zavrenych oblouccich zmerenych 300 km/h
mi vysel index cca 36 ⇒ cca 130 km/h.
Takze me napada, jestli nepocitas cosinus z radianu a pritom zadavas
stupne…
Ale, seda je teorie, zeleny strom zivota: co bych neco pocitali, kdyz jsou za
dvermi kratke vykrojene penovky s integrovanym mericem. Nakoupime a zmerime!
A presne!
01.04.2010 17:09:37 #262
>> #261, kokoska.rokoska, 01. 04. 2010 17:05:28 Jo, jo máš pravdu, počítal jsem kozynus z radanu… V tom to je. Teď už je to v pořádku.
01.04.2010 17:43:18 #263
Tak takhle ne soudruzi,
dělnická třída vám svěřila co? Dělnická třída vám, soudruzi, svěřila lyže. Ale vy si dobré vůle dělnické třídy soudruzi nevážíte! Vy na lyžích jezdíte pomalu, smýkáte, a kdo ví, soudruzi, přiznejme si to otevřeně, že, možná i padáte z vleku!!! A ještě si z toho tady děláte prdel!!! Ale s takovými soudruhy imperialisty se naše dělnická třída tvrdou pěstí vypořádá. A ja už sa na to tiež nemožem pozerať, asi vás všetkých oknom vyhážem a ešte vás pri tom vo vzduchu do rici nakopem!!!
P.S. Kontrolní otázka soudruzi, jestli pak víte vy šmejdi, jaké jsou tři hlavní ideové zdroje carvinismu-rychloslalomismu?!!!
01.04.2010 17:53:16 #264
>> #256, Martin47, 01. 04. 2010 16:26:17
>> #258, VlastaR, 01. 04. 2010 16:50:01
INZERCE
Obrátím – remontuji Vaše vázání – špičky dozadu, paty dopředu. Podle předpisů FIS. Sleva 10% u lyží Atomic.
Zn. Odborně, rychle, levně.
01.04.2010 17:58:57 #265
>> #263, CzechSkier, 01. 04. 2010 17:43:18
- váťák
- 3–5° na hranu
- jet šusem
01.04.2010 17:59:58 #266
>> #263, CzechSkier, 01. 04. 2010 17:43:18
"Nadporučík Sosna v záloze. Dovolte mi promluvit.
1. co nejkratší slalomka, 2. správné hranění, 3. pozice aerodynamického soudruha Ilji Muromce."
01.04.2010 18:05:07 #267
>> #263, CzechSkier, 01. 04. 2010 17:43:18
1/ prdelí dopředu 2/ vlastnit GPS 3/ umět spočítat Kokoškovo rovnice
Skol šus
01.04.2010 18:23:07 #268
01.04.2010 18:23:10 #269
>> #267, Martin47, 01. 04. 2010 18:05:07
- zadkem dopředu a bez hůlek – je to aerodynamický a nefouká do vočí (ušetříš za brejle). Je to ale jen pro odvážný sjezdslalomáře, protože srabíkům to, co bude zezadu (budou to mít vepředu!) vypadávat a hromadit se v aerodynamickém stínu v místě nosu vadit ve ventilaci (to pak ovšem tu jízdu neudejchaj…).
- Je třeba mít vnitřní levý hrany nabroušený víc než vnější pravý, aby se dalo přišoupávat i přikrajovat při třech až pěti st. naklopení…
- Je taky třeba jet letadlo (samozřejmě aerodynamický) a šahat – šahat a na závěr to říznout piánem nebo bodycarvingem…
01.04.2010 19:41:31 #270
Dekuji vsem prispivajicim, uz moc dlouho jsem se tak dobre a uprime nenasmal,
jako u dnesniho pokracovani tohoto vlakna.
Az me napada, jestli Vas na to lyzovani neni skoda…
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.