Snowboard rocker - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Snowboard rocker

11.11.2019 09:00:54 #1 

pavel_pisa muž

Dobrý den, chtěl bych pomoct s nasměrováním na výrobce (ideálně i typ) snowboradu typu rocker. Jsem pokročilejší začátečník, dokážu sjíždět alpy bez pádu (i s pády), ale kamarádi mi ujedou po první jízdě (= jezdím sám :) – takže jezdím pomaleji a bezpečně. Měl jsem gravity camber (cca 9 roků s frekvencí 1× ročně týden alpy)- značku teď nevím. Chtěl bych zkusit něco, kde se nebudu bát že mě kopne hrana a třeba pojedu i rychlej – ale moc nedoufám, že bych zrychlil. V obchodě mi byl doporučen Arbor Element 165 (166MW)- problém je ten, že jiné výrobce rockeru neměli (takže těžko říct, jestli je to dobrá rada nebo busines). Kamarádův kamarád si Arbor koupil (značku nevím) a obratem ho prodával. Prý hrozné. Pokud by pomohli moje parametry tak váha 75, výška 185. Boty jsem teďka pořídil Burtony PHOTON 9,5. Zřejmě bude navazovat vázání flow NX2 L(XL). Cenově tak do 12 000 (raději pod 10 000). Jízda jen sjezdovka. Děkuji

11.11.2019 09:25:51 #2 

IIIvan muž

>> #1, pavel_pisa, 11. 11. 2019 09:00:54

Nie som odborník na boardy, ale podobné dotazy u lyží smerujú obvykle k tomu, aby si človek objektívne priznal, či nie je treba popracovať v prvom rade na technike jazdy. Píšeš, že ti vždy kamoši ujdú a že chceš íst´ rýchlejšie. To znamená, že bez lepšej techniky(jazdy) narazíš na svoje limity tela, nie na limity boardu…

11.11.2019 12:10:28 #3 

M.art.in muž

>> #1, pavel_pisa, 11. 11. 2019 09:00:54>> #1, pavel_pisa, 11. 11. 2019 09:00:54

Ve světě snowboardů se nevyznám, ale co bych poradil pokud jsi už nezkusil, tak např. Snowboard Zezula Brno. Tam jsem byl minulý týden s dcerkou kupovat boty a jsou tam kluci co jezdí a tak asi i umí poradit. Alespoň boty nám pomohl vybrat dobře, věnoval se nám dost dlouho a velmi ochotně. Výběr tam mají slušný. Na druhou stranu lyžařských prodejen kde prodávají lyžaři a poradí totální hovadinu je řekl bych taky dost :)