Sjezdovky:
V horní části upravené. Ve střední části v oblasti Carosella a
Trepalle zledovatělé. Dolní části sjezdovek neupravené a uzavřené. V
případě pokušení adrenalinu v dolních částech sjezdovky to byl slalom
mezi rolbami po rozbité a hroudovaté sjezdovce
Jinak jsou
sjezdovky nudné.
Sněhové podmínky:
Výborné v horní části, kde se nacházelo cca 150 cm prašanu. V dolní
části minimum sněhu a zasněžování v provozu.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Lanovka na Carosello 3000 je už evidentně staršího data a malé
velikosti, kdy nastupování je velice nepříjemné. Kabinková lanovka na
Costaccio je již moderní prostorná. Dále se zde nacházejí dvou-, tří- a
čtyřsedačky opět zastaralé, ale některé vybavené bublinou. Oproti
ostatním střediskům např. v Dolomitech je středisko zastaralé.
Zalidněnost:
V této době, kdy nebyly všechny sjezdovky a lanovky v provozu, tak
přelidněné. V půlce kabinové lanovky na Carosello 3000 dlouhá čekací
doba. Dále se dlouho čekalo na Federii.
Občerstvení a aprés-ski:
Krásné restaurace, kde vada na kráse byla opět čekací doba okolo
oběda. Oproti okolním střediskům, jako je např. Bormio a Santa Caterina, je
zde velice draho.
Doprava do střediska a parkování:
Doprava ve středisku je velice dobře řešená, a to autobusovými
zastávkami blízko sebe. Jsou zde 4 linky, které jsou od sebe odlišeny dle
barev žlutá, červená modrá a zelená. Z Mottolina nedoporučuji jet modrou,
protože je to min. hodinová jízda po Livignu, kdy navštívíte opravdu
kdejaké kouty městečka
Občas se čekalo dosti dlouho na bus. Parkování bylo bez
problému.