Sjezdovky:
Sjezdovky na Mottolinu stále v dokonalém stavu, nejsou rozbité ani na
konci dne. Do provozu dokonce uvedli komplet celou černou sjezdovku z Mt. della
Neve. V pátek otevřeli Carosello, a tak když jsem ho vyzkoušel, mě nijak
nenadchlo, povrch byl měkký, zřejmě nebyl dostatečně zhutněný a k tomu
je to jižní svah, kdy teploměr po poledni ve výšce středové stanice
ukazoval okolo +5 stupňů. Ta samá teplota na Mottolinu a sjezdovky byly OK.
Ve čtvrtek byla mlha už od střední části sjezdovek, tak jsem vzal běžky
a projel jsem běžecké tratě v celé délce až k Passu Forcola a zpět. Jsou
ve skvělém stavu, perfektně upravované. Pouze kde trať kříží silnici,
tam je potřeba sundat lyže.
Sněhové podmínky:
Nahoře okolo 130 cm mino sjezdovky, na sjezdovkách odhaduji nějakých 70
cm sněhu. Dole v údolí okolo více než 30 cm sněhu. Dávám pět
hvězdiček, protože když vidím ten stav sjezdovek v ČR, tak je to
nesrovnatelné, dát čtyři hvězdičky za trochu sněhu na louce, to je trochu
mimo. Ve Špindlu to sice o víkendu rozjeli skoro na trávě, momentálně
nejedou a teď na nás, co máme koupené sezónky, jen vydělávají...
Neposkytují zaplacenou službu, vyšší moc zasáhla...
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Kabinka na Carosello je nádherná, ta nemá chybu. Když jsem jel do
Trepalle, tak jsem okoukl novou sedačku z Passo Eira. Tak se musím poopravit,
jedná se o skutečně novou šestisedačkovou lanovku firmy Doppelmayr, ale
zatím bez bubliny... Dále stavějí novou kotvu od restauarace na Mottolinu k
výstupní stanici sedačky z Trepalle, aby lyžaři nemuseli sjíždět do
Trepalle jen z toho důvodu, aby mohli pokračovat do zadní části Mottolina k
černým sjezdovkám z Mt. della Neve.
Zalidněnost:
Lidí opravdu málo, ve středu nás na Mottolinu jezdilo na černých a
Autostradě od 08:30 do 10:30 hod. maximálně dvacet, pak přišlo dalších
pár lyžařů, ale frontu jsem zažil pouze u stávkující Monte Spondy.
Takže se dalo jezdit docela rychle, apka v telefonu mi stále ukazovala max.
speed přes 100 km/h.
Občerstvení a aprés-ski:
Už jsem nevyužíval.
Doprava do střediska a parkování:
Cestu zpět jsem absolvoval přes Ga-Pa, no nevím, jestli to je lepší,
když na silnici od Livigna nejdříve chytnete nešiku, co se bojí, tak se za
ním vlečete. A pak na silnici na Fernpass dojedete kamion, tak to taky
rychlosti nepřidá. Doufám, že do příštího roku opraví silnice u
Innsbrucku a pojedu tudy, cesta je přímější a lépe to utíká.