Sjezdovky:
Vzhledem k brzkému termínu byly v provozu jen obě kabinky, kotva v pravé
části areálu ne, přičemž u levé kabinky byla v provozu jen horní část
sjezdovky k mezistanici. Páteřní sjezdovka od pravé kabinky je z velké
části ráno vyhrazena tréninkům, a to cca do 10:30 h. Tato kabinka pro
lyžaře jezdila jen do 13:30 h, poté bylo možné nahoru jet jen do horní
restaurace, a to pouze bez lyží. Levá kabinka jezdila do 15:30 h.
Sněhové podmínky:
Sjezdovky všude s dostatečným množstvím sněhu, a to i na dojezdech, kde
každoročně rozhrnují hromady z loňské zimy, které překrývají přes
léto textilií a dokáží tak sníh přes léto uchovat. Počasí
luxusní.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Bez jediné výtky. Prostě komfort.
Zalidněnost:
Občerstvení a aprés-ski:
Ceny občerstvení opět o něco vzrostly, bohužel. Ale to lze očekávat
všude.
Doprava do střediska a parkování:
Parking přímo u spodní stanice. Doprava do střediska z Imstu bez
serpentin a prudkých stoupání. Já to zvládl ještě na letních pneu, ale
vzhledem k tomu, že spodní parkoviště je výše než Sněžka, tak i v tomto
termínu by zde mohlo sněžit a zimní pneu by to chtělo.