Oficiální mapa sjezdovek - Nassfeld

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Nassfeld
Podrobný popis - Nassfeld
Gartnerkofel
- č. 1 – dlouhá červená sjezdovka s homologací FIS startuje ze skalnatého úpatí Gartnerkofelu, zpřístupněného krátkou pomalou 4sedačkou: nejprve klesá mírněji, poté se stáčí a krátce traverzuje, až se nakonec široce rozbíhá po středně strmém svahu na Watschiger Alm, odkud už mírněji a úžeji dotéká na Trögl Skiplatz
- č. 2 – krátký přehledný a svižně modrý svah s kotvou, lemovaný snowparkem
- č. 3, 4 – páteřní červená trať z Gartnerkofelu je v horní polovině přehlednou dálnicí, v půli se větví (podél jedné z variant je postaven paralelní měřený slalom), až přichází poctivě červený cílový hang, po němž se obě varianty spojí do mírného dojezdu
- č. 6 – krátká, sytě červená sjezdovka na skalnatém úpatí Gartnerkofelu
- č. 7 – přehledná, příjemně zvlněná a pohodově červená sjezdovka na slunečném Garnitzen Almu, střídající krátké svižné pasáže s mírnějšími
- č. 8, 9 – přehledné a lehce proměnlivé tratě s krátkými červenými hangy, proloženými mírnějšími pasážemi
Madritsche
- č. 23 – pohodovější, lehce točivá červená sjezdovka s modrými objezdy strmějších úseků se vlní řídkým lesem podél kryté 6sedačky Madritschen
- č. 24, 25 – propojky mezi tratěmi podél lanovek Madritschen a Tröglhöhe
- č. 29 – mírná, úzká cesta, využívaná hlavně začátečníky a školami
- č. 40 – velmi oblíbená, lehce zvlněná červená sjezdovka v řídkém lese se strmější a mírnější variantou v úvodu a zúženým prudším dojezdem
- č. 45 – po přejezdu plochého vrcholového hřebínku Madritsche se trať noří do lesa a v načervenalém sklonu míří přímo do mezistanice Tressdorfer Alm
- č. 46 – úzká, mírná a klikatá lesní cesta, využívaná lyžařskými školami
- č. 50 – přímá červená dálnice z pahorku Tressdorfer Höhe na Tressdorfer Alm a dále na Schlanitzer Alm je nepatrně svižnější než souběžná č. 45
- č. 51 – dlouhá, přímá a středně široká červená trať nejprve klesá velmi zvolna, poté překonává poctivě červený „schod“ a již opět mírněji dotéká na širokánskou louku s velmi příjemným červeným sklonem, kde se nacházejí cvičné vleky
- č. 55, 56, 57 – cvičné louky s vleky
- č. 60 – široká a sportovně červená trať, která z Tressdorfer Höhe spadá ve třech „schodech“ na dno kotliny Mössern (krytá 6sedačka odtud vyjíždí zpět na vrcholek Madritsche, jenž je s Tressdorfer Höhe spojen plochým hřebínkem)
- č. 63 – po vrchní dálniční červené pasáži se trať lehce zúží, zmírní a stočí ke kryté 6sedačce Mössern
- č. 64 – mírná, úzká lesní cesta
Rudnigsattel
- č. 65 – přehledná dálniční trať s poctivě červenou i lehčí, namodralou variantou v horní polovině, po krátkém plochém úseku uprostřed opět svižně a po spádnici pokračuje k nové kryté a vyhřívané 6sedačce s modrou bublinou
- č. 66 – přejezdová cesta z Troghöhe na Rudnigsattel
Troghöhe
- č. 70 – nejprve se trať subtilně prosmýká mezi skalními bloky, brzy se ale prostorněji a přehledněji rozběhne (úsek s měřením rychlosti), než dorazí na plošší křižovatku, z níž červená varianta „steče“ do strany a mírněji obkrouží strmou střední část hřebene, dole se trať ještě krátce rozvětví (krátké padáky, místy „na jednu nohu“, i mírnější traverz) a nakonec mírně doplyne ke stanici 15místné kabinky
- č. 71 – úzká „zachranná“ cesta, která překonává strmou spodní třetinu svahu Troghöhe velkým obloukem od hlavních tratí
- č. 75 – přímá a široká černá trať klesá v několika stupních středem oblého hřebínku Troghöhe, přičemž se co nejvěrněji drží jeho spádnice, i tak má ale místy lehký příčný sklon
Zweikofel
- č. 77 – úvodní hang je velmi strmý, pak se ale trať uklidní a nenáročně v lehkém prostorném traverzu sklesá až na příjemně červenou dojezdovou pasáž (měřený slalom s natočením videa z jízdy)
- č. 80 – z vrcholu vede jak přímá a široká černá, tak klikatější červená a úzká serpentinovitá modrá varianta, které se setkají na prostorné louce Tröpolacher Alm, odkud trať velmi ploše traverzuje do lesa, postupně se příjemně modro-červeně rozbíhá až k mezistanici Gmanberg, odkud už padá sportovněji v několika stupních až do údolí