Lyžařské vybavení - články (strana: 25) - SNOW.cz

Druhá vrstva funkčního oblečení: tepelná izolace

Kdyby se lyžování odehrávalo na pláži v parných letních dnech, tento článek by tu nemusel být. Ovšem pravidelnost, se kterou o druhé vrstvě funkčního oblečení referujeme na stranách SNOW, naznačuje, jak intenzivně probíraným tématem je. S její pomocí zdoláváme značné teplotní výkyvy v kombinaci s intenzivní sportovní aktivitou, a její dobrá volba j...

Stöckli - švýcarská ruční práce a lyže vítězů

Lyže značky Stöckli se na trhu objevují už téměř 80 let. Svoji velmi dlouhou historii začaly psát v samotném srdci švýcarských Alp a na rozdíl od jiných značek tam jejich výroba také dodnes zůstává.

Salomon Astra

Na dámy se nesmí zapomínat a ve sportu to v posledních letech platí dvojnásob. Už dávno neplatí „natři to narůžovo a zkrať“.

Třetí vrstva funkčního oblečení je ochranná

Svrchní oblečení bývá to nejdražší, tedy to, které by mělo vyžadovat nejdelší čas pro výběr. S dostatečným předstihem před zimou proto přinášíme inspiraci pro výběr zimní bundy, kalhot či rukavic a přejeme, aby nové vybavení plnilo svou úlohu, ale i ladilo…

Tento článek vyšel v časopise SNOW 68 (říjen 2012).

Atomic Redster XT

Závodní technologie, perfektní mix vlastností, určené na sjezdovku, přesto však s mírně allmountainovými ambicemi.

Děti na lyžích očima praxe (5) - správný výběr lyžařské výbavy pro děti

Vhodným výběrem vybavení je možné učinit dětem lyžování ještě atraktivnější, stejně jako jim ho špatným výběrem znechutit. Následující řádky obsahují nikoli teoretické rady, ale léty nastřádané zkušenosti z výuky dětí všech věkových kategorií.

Zahajte novou lyžařskou sezónu se soutěží Justaddski

Švédská značka Peak Performance vyzývá lyžaře z celého světa, aby už nyní odstartovali zimní sezónu tak, že nahrají na Instagram fotografii, jak se nedočkavě připravují na zimu v lyžařském.

Vybavení pro svépomocný servis lyží

Přehled výbavy pro svépomocné servisování lyží včetně potřeb pro základní broušení a mazání lyží (a snowboardů).

Tento článek vyšel v časopisu SNOW 55 (říjen 2010).

Soutěž Helly Hansen #WeLoveRain vyzývá k venkovním hrám

Instagramová soutěž oslavuje deštivé outdoorové aktivity
V Norsku, kde byla v roce 1877 značka založena, je déšť součástí každodenního života. Skandinávci milují déšť, protože dokáže změnit každodenní outdoorové aktivity v pulzující dobrodružství.

Nová prémiová kolekce KEEN na sezónu podzim/zima 2015/16

Výkon, design a komfort při jakékoli teplotě v zimě - KEEN udržuje nohy v teple při chladných pěších výletech, díky rozšíření zimní kolekce o nové modely. KEEN upevňuje svoji pozici na poli trekové obuvi a zároveň pokračuje v plnění svého závazku vyrábět obuv v blízkosti svých hlavních trhů a nabízet prvotřídní kvalitu a vynikající komfort a proto ...

Pětice lyží, které by fajnšmekr letos neměl přehlédnout

Rádi byste začali nadcházející zimní sezonu s aktuálním vybavením? S čím letos přichází přední světoví výrobci lyží, a které modely vám umožní dosáhnout těch nejlepších výsledků? Na následujících řádcích vám postupně představíme špičkové modely z jednotlivých kategorií a podíváme se, jakých inovací se letos dočkaly. Při výběru jsme se zaměřily na l...

Elan má nové majitele!

Dne 30. července 2015 došlo k podpisu dohody o prodeji akcií a převzetí firmy Elan společnostmi Merrill Lynch International (Bank of America) a Wiltan Enterprises Limited (kyperská společnost ruského hedgeového fondu VR Capital)

Velký příběh lyžařského byznysu XIII. - Válka ve ski poolu?

„Lyže a jejich značky vždycky byly předmětem vášnivých diskuzí, emocí, rozumově i citově odůvodněných sympatií. Vše okolo značek je vzrušující mozaikou pestrých osudů jednotlivců i firem, nadějí a velikášství, vzestupů a triumfů i pádů a krachů. Nápadů zásadních i zbytečných, pokusů a omylů…“

Tento článek vyšel v časopisu SNOW 79.

Velký příběh lyžařského byznysu XIV. - Italské lyže trochu bokem

„Lyže a jejich značky vždycky byly předmětem vášnivých diskusí, emocí, rozumově i citově odůvodněných sympatií. Vše okolo značek je vzrušující mozaikou pestrých osudů jednotlivců i firem, nadějí a velikášství, vzestupů a triumfů i pádů a krachů. Nápadů zásadních i zbytečných, pokusů a omylů…“

Zánovní lyže z bazaru stojí o 80 % méně než nové

Trávíte na horách každou volnou chvíli a sjezdovka se stala vaším druhým domovem? V takovém případě asi nemá smysl si lyže půjčovat. Mnohem lépe uděláte, když investujete do své vlastní výbavy. Proč byste se po ní měli poohlédnout v bazaru vám, osvětlíme v článku.

Nekupujte dětem lyže, za chvíli jim budou malé

Své ratolesti nemusíte hned kupovat novou lyžařskou výbavu, které mu vydrží přinejlepším rok. Obraťte se na profíky a vyberte mu správné vybavení z půjčovny. Sezónní výpůjčka stojí oproti novému kompletu minimum, a navíc máte možnost jednotlivé kusy výbavy měnit. Ať už je to z důvodu změny velikosti, nebo stylu lyží.

Velký příběh lyžařského byznysu XII. - Léta devadesátá až dodneška podruhé

„Lyže a jejich značky vždycky byly předmětem vášnivých diskuzí, emocí, rozumově i citově odůvodněných sympatií. Vše okolo značek je vzrušující mozaikou pestrých osudů jednotlivců i firem, nadějí a velikášství, vzestupů a triumfů i pádů a krachů. Nápadů zásadních i zbytečných, pokusů a omylů…“

Tento článek vyšel v časopisu SNOW 77.

Hračky pro lyžaře: ponožky Lenz – to chce klid a nohy v teple!

Lyžování je moje vášeň do té doby, než mi nohy v přezkáčích promrznou jak rampouchy. Ale tušíte správně, jakmile jsem nasadila hřejivé ponožky Lenz... začala jsem řešit opačný problém – občas mě hřály až moc. :-)

Hračky pro lyžaře: hodinky pro rychlost Garmin Fénix 2

Na trhu hodinek a sporttesterů najdete nepřeberné množství produktů, se kterými si můžete měřit své lyžařské výsledky - a samozřejmě nejen ty. V týmu SNOW tour si nepotrpíme na nic složitého a právě v tom hodinky Garmin Fénix 2 vyhověly na jedničku - jednoduše nám řekly ty nejzajímavější údaje, abychom se mohli hecovat.

Helly Hansen: další severská značka přichází na český trh

Další z prémiových značek ze Skandinávie, která se intenzivně zajímá o lyžaře, zásadně zvýraznila své aktivity na českém trhu. Doposud byla zastoupena spíše skromným dovozcem, nyní však přichází s maximálními ambicemi.

Komerční tipy