Domů Diskuze Sjezdové lyže - zajímavosti a kuriozity ''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD

''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD (strana: 7)

23.04.2016 09:57:04 #181 

Příspěvků: 5

Balů muž

Reklamace lyží BD ukončena – nakonec v můj prospěch Takže po delším psaní a zasílání fotek poškození prvních i druhých lyží BD Aspect jsem uspěl. Hudy nejprve lyže opravil zalepením , ale reklamaci neuznal,po dalším dopisování, mi prodloužil záruční dobu o další tři roky , že pokud lepení nevydrží, vrátí mi peníze (další lyže jsem již nechtěl.) Nakonec se spojil s výrobcem BD (Amíci) a ten po zaslání fotek rozlepených lyží, reklamaci uznal, (lepení není konečné řešení) , v rámci dobrého jména značky vrátí peníze. Takže nakonec , všechno dobré , jen škoda že se všichni čeští prodejci
k reklamacím nestaví čelem tak jako BD .

23.04.2016 14:10:28 #182 

Příspěvků: 6648

HonzA_ muž

>> #181, Balů, 23. 04. 2016 09:57:04

Tak to gratuluji. Firma se k tomu postavila dobře. Možná i ví že zrovna tenhle model je konstrukčně slabší, kdo ví.

Kolega si teď prožil klasickou reklamační zkušenost v ČR – po jedné sezóně mu praskl skelet nových lyžáků a po reklamaci se dozvěděl že to funkci nebrání a tak reklamaci neuznávají. U lyžáků za 12.500 Kč. Úžasný.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

26.04.2016 11:29:08 #183 

Příspěvků: 5

Balů muž

>> #182, HonzA_, 23. 04. 2016 14:10:28

Joo to je smutné,jediné bezproblémové reklamování zboží jsem v Čechách zažil snad jedině v Lidlu:-P

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy