''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD (strana: 7)
23.04.2016 09:57:04 #181
Reklamace lyží BD ukončena – nakonec v můj prospěch Takže po
delším psaní a zasílání fotek poškození prvních i druhých lyží BD
Aspect jsem uspěl. Hudy nejprve lyže opravil zalepením , ale reklamaci
neuznal,po dalším dopisování, mi prodloužil záruční dobu o další tři
roky , že pokud lepení nevydrží, vrátí mi peníze (další lyže jsem již
nechtěl.) Nakonec se spojil s výrobcem BD (Amíci) a ten po zaslání fotek
rozlepených lyží, reklamaci uznal, (lepení není konečné řešení) ,
v rámci dobrého jména značky vrátí peníze. Takže nakonec , všechno
dobré , jen škoda že se všichni čeští prodejci
k reklamacím nestaví čelem tak jako BD .
23.04.2016 14:10:28 #182
>> #181, Balů, 23. 04. 2016 09:57:04
Tak to gratuluji. Firma se k tomu postavila dobře. Možná i ví že zrovna tenhle model je konstrukčně slabší, kdo ví.
Kolega si teď prožil klasickou reklamační zkušenost v ČR – po jedné sezóně mu praskl skelet nových lyžáků a po reklamaci se dozvěděl že to funkci nebrání a tak reklamaci neuznávají. U lyžáků za 12.500 Kč. Úžasný.
26.04.2016 11:29:08 #183
>> #182, HonzA_, 23. 04. 2016 14:10:28
Joo to je smutné,jediné bezproblémové reklamování zboží jsem v Čechách zažil snad jedině v Lidlu:-P
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.