''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD (strana: 3) - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Sjezdové lyže - zajímavosti a kuriozity ''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD

''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD (strana: 3)

02.02.2014 20:54:11 #61 

Příspěvků: 726

Mirek muž

>> #59, PetrAT, 01. 02. 2014 23:07:46

Titanal je měkounkej jen pokud není vytvrzený. Po vytvrzení má pevnost jako běžná konstrukční ocel 11523, ale mez kluzu má vyšší viz příloha. K ohnutí lyže došlo ve velké ploše, proto si myslím, že přetvoření materiálu nebude příliš velké a s velkou pravděpodobností nebude mít vliv na vlastnosti lyže. Jen maximální pevnost bude asi o něco nižší.

Fotky

02.02.2014 21:19:41 #62 

Příspěvků: 4055

PetrAT muž

>> #61, Mirek, 02. 02. 2014 20:54:11

Rovnal jsem titanal na lyži, které dostala z boku ránu jinou lyží (hranou rozseknutá vrstva Ti, které se ohla vzhůru)
Rukojetí šroubováku stačilo zatlačit a titanál byl zpátky
Možná existují různé slitiny TitanAlu , ale todle mi připadlo fakt měkké
Tloušťka byla cca 1 mm

02.02.2014 22:00:17 #63 

Příspěvků: 726

Mirek muž

>> #62, PetrAT, 02. 02. 2014 21:19:41

Holý Titanal jsem v ruce nikdy neměl, ale co píšou, je to asi nejpevnější hliníková slitina. Duralový plech z vraku válečného letadla mi ale přišel docela tvrdý a to by měl mít tak poloviční pevnost. Je otázka, zda výrobci opravdu dávají do lyží vždy skutečně Titanal, nebo šetří a nahrazují ho jinými hliníkovými slitinami. Nevím, zda Titanalový plech dodávaný výrobci lyží je už vytvrzený, či to provádí až výrobce, tam by také mohl lehce nastat problém.

Mimochodem, Titanal nemá kromně názvu s titanem nic společného, viz složení Titanalu v mé předchozí příloze.

02.02.2014 22:06:57 #64 

Příspěvků: 4055

PetrAT muž

>> #63, Mirek, 02. 02. 2014 22:00:17

Možná budou vědět kluci co byli u Luštince na výrobě

02.02.2014 22:09:30 #65 

Příspěvků: 40

Tom007 muž

>> #63, Mirek, 02. 02. 2014 22:00:17

Material používaný v letectví je dural. Často nepřesně pojmenovaný jako „letecký hliník“. Předpokládám, že u lyží je TitanAl směs hliníku a titanu v podivném poměru, aby to znělo lépe, jen s malou příměsí titanu, pokud vůbec.

02.02.2014 22:12:04 #66 

Příspěvků: 40

Tom007 muž

Jen doplním, že samozřejmě prolepením vrstev v lyži je vlastnost tohoto materiálu uplně někde jinde, než když ho člověk vezme samostatně a zkusí ho ohnout.

03.02.2014 11:31:33 #67 

Příspěvků: 2822

MPS

>> #62, PetrAT, 02. 02. 2014 21:19:41

>> #63, Mirek, 02. 02. 2014 22:00:17

Pokud jsou v lyži použity kvalitní materialy (hlavně plechy), měla by pak lyže vydržet celkem extrémní namáhání aniž by se deformovala, určitě by se neměla jen tak ohnout třeba při výjezdu z oblouku s nadměrným zatížením patek. Sám sem byl svědkem toho jak mého 100kg kamarádáda při zásadní chybě na konci oblouku patky katapultovaly tak že letěl cca 5m vzduchem , při tom se ohly výrazně nad míru ohybu při běžné jízdě a přesto se u kvalitní nekomerční lyže nezdeformovaly. O tom že se v komerčních lyžích často vyskytují nekvalitní materialý jsem se již mnohokrát přesvedčil při vrtání nebo zkušebním pilování použitých plechů. Takže než se bavit o tom jaký má potřebný plech vlastnosti je lepší se bavit o tom jakej plech byl vůbec použit,protože pokud nebyl použit ten správnej, prolepení vrstev a podobně už to fakt nezachrání. Kvalitní plech určitě trěba při vytržení nejde jen tak zatlačit zpět šroubovákem a pod… Co se týče pokusu o zpětné narovnání ohlé lyže tak pokud by došlo k nahřátí, pravděpodobně by zdegradovaly pryskyřice použté k lepení jednotlivých vrstev a lyže už by byla úplně ko. U kvalitní lyže bych její zpětné narovnání při zachování původních vlastností viděl jako problem, u lyže typu Supershape která příliš kvalitnímy materiály pravděpodobně nevyniká ( což se v podstatě projrvuje i na jejích jízdních vlastnostech) bych to pak neviděl jako problem, protože je tak nejak celá gumová.

Na závěr se dá říct že od valný části komerce nelze čekat zázraky co se životnosti a jízdních vlastností týče…

03.02.2014 13:49:30 #68 

Příspěvků: 2494

korsičan muž

On bude asi dost zásadní rozdíl mezi titanalem a titanalem, stejně jako je rozdíl mezi sendvičem a sendvičem.

Ono se to dá jednoduše poznat už při porovnávání dvou lyží, které jsou stejně dlouhé, mají dřevěné jádro a dvojici titanalů a přesto klade každá jiný odpor, už při prohnutí rukou někde na prodejně.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

03.02.2014 13:52:23 #69 

Příspěvků: 2494

korsičan muž

>> #63, Mirek, 02. 02. 2014 22:00:17

:-) to je asi stejný problém, jako u „titanové“ pánvičky, která nemá s titanem nic společného (přestože to na návodu výrobce tvrdí). :-) Ti čestnější v návodu píší, že pánev obsahuje atomy titanu – ale to obsahuje asi každý kov.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

03.02.2014 13:58:46 #70 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #68, korsičan, 03. 02. 2014 13:49:30

No, ono nezáleží jen na plechu, ale i na jádru, dalších vrstvách (prepreg) a vlastně i na pořadí vrstev. Tedy lyže s identickým složením, ale jinak poskládaná, bude ve výsledku působit jinak. A lyže bez titanalu může být klidně daleko tužší.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

03.02.2014 16:04:00 #71 

Příspěvků: 2822

MPS

>> #68, korsičan, 03. 02. 2014 13:49:30

Samo že je rozíl plech /plech , to jsem se snažil napsat. Na kladení odporu má vliv i vše ostatní jak píše Krab, v tomto případě kvalita plechu nemusí být určující faktor.
Zatímco u většiny lyží z manofaktur včetně LUSTI a STOCKLI může být složení dle popisu výrobce určujícím faktorem očekávaných jízdních vlastností dle složení u většiny komerce nikoli a nezbývá než danou lyži projet/testnout. Použití sragorojdního plechu se pak nejvíc projeví mizernou pružností a náchylností k ohnutí výsledného produktu,úplně zjednodušeně pokud bys na hranu stolu položil s přesahem dva pásky o stejném průřezu jedem z titanalu, druhý z obyčejného Al ze shora je přidržel a brnknul o ně a pozoroval jak dlouho se který dokáže chvět a o tom to zhruba tak nějak je.

03.02.2014 17:24:34 #72 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

!!!ZÁVĚR!!! Reklamace prošlápnutí lyže HEAD iSupershape Speed SW uznána nebyla!

S právníkem jsme společně sepsali dopis, kterým jsme obchodníka HeadSportShop a hlavního distributora Aspen Sport žádali o navrácení produktu do původního stavu nebo vrácení peněz, tedy odstoupení od smlouvy. Distributor stroze odepsal, že si za zamítnutím reklamace stojí. Pokud s vyjádřením nesouhlasím, ať kontaktuji soudního znalce z oboru. Učinili jsme tak a soudní znalec nám potvrdil, že lyže HEAD jsou tomuto typy poškození náchylné (servis zmínil, že ohnutí může způsobit i přejetí zmrzlé hroudy sněhu). Znalec zmínil, že znalecký posudek rád vypracuje, ale i když posudek budu hovořit v můj prospěch, tak není vyhráno, protože posudek má u soudu pouze podpůrný význam. Přemýšlel jsem i o možnosti přímo kontaktovat HEAD. Ale upustil jsem od toho ve chvíli, kdyby jsem se dozvěděl o zákazníkovi, který měl totožný problém a neuspěl.

Z tohoto důvodu jsem se rozhodl reklamaci dále neřešit.

Proto jsem prodejci napsal (se sebezapřením!) prosebný email, kde jsem ho žádal, zda by nemohl přihlédnout k faktu, že k poškození došlo při prvním použití, dále jsem mu vylíčil svou náklonnost ke značce HEAD, vyjmenoval mu produkty jejich značky, které vlastním a jak dobrou zkušenost s nimi mám. Že bych nerad svůj postoj měnil na základě jedné neuznané reklamace. To ve zkratce. ODPOVĚĎ obchodníka:

  1. nabídka, že na vlastní náklady odešle lyže do servisu, cenu opravy si však budu hradit sám, uvedl cenu cca 1 200 kč,
  2. 50 % sleva na model 13/14 (děkuji, nechci :D).

Smekám klobouk před panem Luštincem a jeho přístupu ke zákazníkovi, v HEADu by se měli sbalit a vydat se do LUSTI na školení!

PS: Pane Luštinec, pokud toto budete číst, taky vyměním lyže HEAD iSupershape Speed SW 13/14, za kterýkoli Váš model. :-)

03.02.2014 18:57:31 #73 

Příspěvků: 2494

korsičan muž

>> #71, MPS, 03. 02. 2014 16:04:00

Přesně tak. Stačí si v obchodě vyzkoušet, jaký odpor kladou lyže klasické konstrukce, jako třeba Stockli, Lusti či AHV07 a ty všechny ostatní s vlnkama, čipama, rohama a ostatníma blbostma, která nemají evidentně na „nic“ vliv.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

03.02.2014 21:08:42 #74 

Příspěvků: 231

headskitest muž

>> #72, Ladislav_T, 03. 02. 2014 17:24:34

Dobrý den pane Táborský,

prosím, 1.200Kč jsem psal s cca, tedy asi 1.200Kč, samozřejmě byste si reklamaci platil sám, ne já. Tedy Vaše domněnka/spekulace, že jsem se chtěl snad obohatit na Vaší reklamaci je nesmyslná, zavádějící a hlavně velmi neslušná.

Z těchto důvodů Vás prosím a žádám o vymazání textu ve smyslu z hora popsaného z internetové diskuze na portálu snow.cz, protože je nepravdivá a mě poškozuje.

V diskuzi je i zmínka o částce za znalecký posudek, prosím i tady se asi naše informace rozcházejí, určitě to bude v řádu tisíců, ne desetitisíců jak se tam píše.

Dále prosím myslím, že Váš poslední příspěvek není vůbec korektní a přiživujete zcela nesmyslnou diskuzi o kvalitě/nekvalitě lyží HEAD. Vytváříte dojem, že lyže HEAD jsou nekvalitní a subjekty, které prodávají lyže HEAD za bandu zlodějů. Vaše zanícenost až fanatismus ve věci reklamace lyží HEAD je až zarážející. Vy máte právo zadat si znalecký posudek, toho jste zatím prosím nevyužil a asi nehodláte využít. V naší věci je to Vaše právo a hlavně i prostor dobrat se k pravdě, prosím, a už asi po 3, tohoto práva využijte. Věřte, že vyjádření soudního znalce budou všechny zúčastněné strany respektovat. Děkuji Vám M. Vosáhlo

www.HEADsportSHOP.cz - specialista na HEAD

03.02.2014 21:32:41 #75 

Příspěvků: 2822

MPS

>> #73, korsičan, 03. 02. 2014 18:57:31

No nevi jestli jsem tě správně pochopil, ale já se spíš kloním k názoru že zkoušení na krámě jaký lyže kladou odpor může být zavádějící protože pociťově měkčí nemusí nutně znamenat horší a naopak a třeba zrovna Stockli jsou podélně většinou měkčí a přesto perfektně funkční.

03.02.2014 22:05:06 #76 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

Dobrý den, pane Vosáhlo,

budu se již opakovat, rozumím tomu správně, že částka rozdílová částka, tedy 500 kč je Vaše cca? Pokud máte mylné nebo zastaralé informace o ceníku služeb servisu, tak samozřejmě tuto informaci vymažu.

Je mi velice líto, že Vám můj příspěvek přijde nekorektní, ale musím s Vámi nesouhlasit. Tvrzení v posledním příspěvku jsou podpořená slovy soudního znalce, s kterým dnes komunikoval rodinný přítel. Sám znalec řekl, že lyže HEAD jsou k tomuto poškození náchylné. Vámi zmíněný servis mi potvrdil to samé.

Já jsem svého práva využil a kontaktoval soudního znalce, jeho názor/zkušenosti jsem popsal výše.

Pane Vosáhlo, můžu znát Váš názor na přístup pana Luštince k zákazníkům?

03.02.2014 22:19:13 #77 

Příspěvků: 231

headskitest muž

>> #76, Ladislav_T, 03. 02. 2014 22:05:06

Dobrý den,

bohužel lyže nevyrábím, proto ani nemůžu lyže ve smyslu diskuze a popisů opravovat, tak jako to dělají v Krkonoších. Můžeme najít subdodavatele servisu a toho jsme našli a doporučili.

Prosím o vymazání té části, kde se domníváte, že se na Vás chci obohatit, nic víc, nic míň – z logiky věci, Vy byste si tu opravu hradil, ne já. Psal jsem JENOM, že na mé náklady lyže pošlu k opravě.

Pokud budete mít znalecký posudek s kladným vyjádřením (bude to výrobní vada), nic nebrání, než vyřešit reklamaci, a to: vrácením peněz, výměnou za bezvadné zboží. Ostatní co píšete je jenom spekulace a zbytečné plýtvání Vaší fantazií.

Pokud Vám soudní znalec sdělil něco o tom, že lyží HEAD stačí přejet hroudu sněhu a lyže je prošlápnutá a Vy potom tuto spekulaci šíříte dál…, myslím, že z HEADu budou soudnímu znalci volat a budou chtít vysvětlení. Prosím v našich TEST centrech máme cca 50 párů lyži, každý den je vyzkouší cca 20–30 lyžařů, po dobu 5-ti sezón nebyl žádný případ prošlápnuté lyže. Děkuji Vám, M. Vosáhlo

www.HEADsportSHOP.cz - specialista na HEAD

03.02.2014 22:34:54 #78 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

Lyže sice nevyrábíte, ale působíte u společnosti, která je hlavním distributorem lyží značky HEAD pro český trh, tudíž jste i Vy s firmou HEAD úzce spjatý. Navíc zejména právě Vám, jako prodejci, by mělo záležet na spokojenosti zákazníka především.

Takže oněch 500 kč je Vaše cca? Pořád jste mi tuto informaci neobjasnil, abych informaci v příspěvku upřesnil.

Tuto informaci jsem uvedl nepřesně, o tom, že stačí přejet hroudu zmrzlého sněhu zmínili v servise, ne soudní znalec.

Ve Vámi zmíněném test centru jsem si lyži několikrát vyzkoušel, na základě této zkušenosti jsem si lyže zakoupil a poskytoval kladné reference, které jste v případě mé spokojenosti po koupi žádal. Mám tomu rozumět tedy správně, že kladné reference/zku­šenosti mohu šířit dále a negativní ne?

03.02.2014 23:09:35 #79 

Příspěvků: 231

headskitest muž

>> #78, Ladislav_T, 03. 02. 2014 22:34:54

Dobrý den,

ne, ne – už je z toho vomáčka. Prosím Vy jste nahoře psal: Učinili jsme tak a soudní znalec nám potvrdil, že lyže HEAD jsou tomuto typy poškození náchylné (prý stačí přejet hroudu zmrzlého sněhu). Tedy jasně píšete, že takto se vyjádřil soudní znalec a ne servis. Jak tedy tomu mám rozumět? Buďto mi nerozumíte, nebo nechcete, tu opravu jste měl hradit Vy, tedy psal jste: Volal jsem tedy do servisu a tam mi bylo sděleno, že oprava lyže stojí 700 kč!!! Což znamená 500 kč do kapsy obchodníka!!! DRZOST!!! Vy byste platil, to co by v servisu naúčtovali, já bych se na tom vůbec nepodílel, tedy jestli Vám naúčtují 500,–/700,–/nebo cca 1.200Kč je přece jedno, cena 1.200 byla orientační pro Vaší představu, pokud je to méně, tak tím i lépe pro Vás, do mé kapsy nic nejde – tuto věc chci smazat. Šiřte si prosím co chcete, ale musí to mít nějaký racionální podklad, pokud si myslíte, že napíšete do HEADu, že máte rád značku HEAD a že máte raketu a další produkty, to je sice hezké, ale tím se reklamace nevyřeší. Jak jsem psal a opakuji, dejte lyže k posouzení soudnímu znalci, ať to prosím opatří kulatým razítkem, pokud reklamaci uzná jako odůvodněnou nic nebrání vyřešit reklamaci, a to: vrácením peněz, výměnou za bezvadné zboží a my bychom platili i výdaje za vyhotovení posudku. Tohle je jediná a ta správná cesta, jak to celé vyřešit a ne vymýšlení spikleneckých teorií a nepodstatných argumentů. Děkuji Vám M. Vosáhlo

www.HEADsportSHOP.cz - specialista na HEAD

03.02.2014 23:23:39 #80 

Příspěvků: 726

Mirek muž

Zda je v lyži použitý Tianal, nebo úplně jiná hliníková slitina nikdo nepozná pohmatem, ani jízdou na dané lyži. Modul pružnosti v tahu je pro všechny Al-slitiny téměř shodný, proto lyže může být klidně skvělá, a problém nastane až při extrémním zatížení lyže, ke kterému dojde třeba při pádu, přejezdu větší nerovnosti, balancování na patě či špičce lyže atd. Problém je, že lyžař nepozná, jestli byla síla na lyži opravdu tak velká, že k poškození dojít muselo, nebo byl použitý horší materiál místo Titanalu. Pokud by výrobce použil třeba materiál 7020 vytvrzený na maximjální pevnost, k poškození lyže by stačila poloviční síla, než kdyby tam byl použitý Titanal. Problém s pevností lyže se dá očekávat především u tenkých lyží, kde v přední a zadní části lyže není již mezi plechy skoro žádný prostor pro jádro.

03.02.2014 23:32:07 #81 

Příspěvků: 726

Mirek muž

>> #79, headskitest, 03. 02. 2014 23:09:35

Jen bych se zeptal, poslal jste požadavek na reklamaci přímo do Headu, nebo jste reklamaci zamítl sám?

03.02.2014 23:38:59 #82 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

Naopak od Vás jsem uznal, že jsem tuto informaci uvedl mylně a následně jsem to vyjasnil, že tvrzení o přejetí hroudy nebylo z úst znalce, ale servisu. Rozumíte už tomu, pane Vosáhlo?

Je mi zcela jasné, že vy byste se na úhradě nepodílel. To ani nemusíte zmiňovat. Jen Vás prosím, abyste raději uváděl cenu v rozmezí např. 700–1 200 kč nebo nejlépe si nejdříve ověřte cenu v daném servisu, protože pak rozšiřujete nepodložené informace a mohlo by to servisu škodit.

Jsem rád, že to zaznělo právě z Vašich úst, že pro věrný zákazník nic neznamená, a neumíte přihlédnout k faktu, že k poškození došlo při prvním užití. O to více obdivuji servis a jednání pana Luštince, který vyměnil rozbité lyže nebo fólii.

03.02.2014 23:44:40 #83 

Příspěvků: 231

headskitest muž

>> #81, Mirek, 03. 02. 2014 23:32:07

Zdravím, ano, lyže byly posouzeny u výrobce zn. HEAD, konzultace probíhala i na úrovni výrobního manažera přímo v továrně. Víte ona to není žádná „prdel“, každá lyže má své číslo, oni přesně vědí, kdo tu lyži skládal, v kolik hodin se pekla, z jaké dodávky tam je dřevo, skelná vlákna…, v kolik hodin, minut, sekund, ta lyže sjela z pásu, je to velmi dobře podchycené. V případě, že by se objevila nějaká výrobní vada, určitě by to neodnesl jenom jeden pár, ale i ostatní lyže v serii. U HEADu se tyto věcí řeší se vší vážností, nic se nepodceňuje. Děkuji M.V.

www.HEADsportSHOP.cz - specialista na HEAD

03.02.2014 23:45:37 #84 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

>> #81, Mirek, 03. 02. 2014 23:32:07

Obchodník předal lyže distributorovi, distributor lyže nafotil a fotografie spolu s popisem vady odeslal do HEADu v Rakousku. Fyzicky lyže v HEADu v Rakousku nebyly.

03.02.2014 23:48:27 #85 

Příspěvků: 231

headskitest muž

>> #82, Ladislav_T, 03. 02. 2014 23:38:59

Nepsal jsem, že zákazník nic neznamená, ale i distributor, prodejce má svá práva, bohužel HEAD není charita a já bych to platil ze svého, to je 12.300Kč a to není málo. Vy máte svá práva, ty nechcete využít, potom Vám není i pomoci. Děkuji Vám M. Vosáhlo.

www.HEADsportSHOP.cz - specialista na HEAD

03.02.2014 23:54:28 #86 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

>> #85, headskitest, 03. 02. 2014 23:48:27

O to více je jednání společnosti LUSTI obdivuhodné! Co myslíte?

Jak píšete Vy, ta částka za lyže není malá, proto bych opravdu nečekal, že by se při PRVNÍM lyžování mohlo něco podobného stát.

Jediné, co jste pro mě udělal je to, že jste mi sdělil jaká mám práva, tedy zaplatit si soudní posudek. Zákaznicky orientovaný přístup by byl, kdybyste reklamaci uznali a opravené lyže poslali zpět. Myslíte si, že investice 700 kč (cena za opravu lyže v servise) k udržení zákazníka a šíření kladných referencí, za tuto cenu nestojí?

04.02.2014 10:41:57 #87 

Příspěvků: 2494

korsičan muž

Ladislave, pleteš hrušky a vrtulník dohromady.

Firma Head vyrábí lyže a prodává je přes své „smluvní“ partnery po celém světě. Slovo SMLUVNÍ je třeba zdůraznit, protože pro zákazníka je význam tohoto slova naprosto odlišný, než právě pro smluvního partnera !!!

O reklamaci výrobku rozhoduje výrobce, nikoli prodejce (smluvní partner).

A tady se dostáváme k jádru věci. V prodejně si koupíš lyže Head, nebo třeba ty Lusti. Do teď je vše naprosto stejné, ale zásadní rozdíl začíná při případné reklamaci. K závadě na lyžích Head se vyjadřuje výrobce v Rakousku a k závadě na lyžích Lusti výrobce z Krkonoš.

A naprosto realisticky – firma Lusti má eminentní zájem, aby byl zákazník spokojený a řeší opravy, které by třeba vůbec řešit nemusela. U firmy Head si tím jistý nejsem a mám k tomu hromadu důvodů.

Dělám sice v úplně jiném oboru, ale ten pohled zahraniční firmy k českému zákazníku je trošku odlišný, než pohled česká firma – český zákazník. Jsme smluvní partner např. firmy Bosch a z jejich vztahu k nám jsem kolikrát dost otrávený. Zjednodušeně řečeno, my (ČR) je vůbec nezajímáme !!! Pro ně jsme naprosto okrajová země, protože máme obchodní obrat asi jako Bavorsko, ale spíš menší.

Řešení reklamací není jednoduché, takže si dovedu představit, jak řeší reklamace třeba ten Head.

Z mého pohledu, by firmu Bosch taky nezruinovalo, kdyby po 700km bez pindání uznalo reklamaci zaseklého ventilu, stejně jako by firmu Head nezruinovalo, když by ti dali nové lyže. JENŽE MY PRO NĚ NEJSME ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝ TRH !!!!! To je třeba si uvědomit !!!

Jsem přesvědčený, že v Německu by reklamace stejného problému probíhala úplně jinak !!!

Takže jak to vyřešit ??? Řešení moc není. Buď ti prodejce dá nové lyže (které bude ovšem muset zaplatit ze svého), nebo si koupíš jiné. Jezdit na takto poškozené lyži i po případně povedené opravě mi přijde jako lepit prasklou helmu sekundáčem.

V tomto směru je tedy prodejce v mimořádně nevýhodné pozici, která nemá spravedlivé řešení. A to řešení není spravedlivé ani k jedné ze stran. Problém leží na západ od našich hranic, ne u nás v obchodě !!!

Zkus se vžít do situace prodávajícího, který nemá na uznání reklamace žádný vliv !

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

04.02.2014 11:13:17 #88 

Příspěvků: 47

olsztyn muž

Napsal bych k tomuto vláknu head, záruka, reklamace, kvalita, supershape, kvůli vyhledání pro případné zákazníky na internetu ale neudělám to:)

korsičan:

  1. Myslím že u Lusti je to ještě ještě o trošku něčem jiném než byznysu, znám pana Luštince.
  2. V Německu řeší jinak? tak to je smutné ne?
  3. Řešení podle mě je: Neposlat Ladislava s „prdelema“ a charitou do háje a tu lyži narovnat. Za pár švestek. Upozornit na to, že to není standardní a ideální, ale vzhledem k výše jmenovanému nemůžou víc… gesto.
  4. pokud není prodejce spokojen se servisem výrobce / dodatvatele, může prodávat jinou značku.
Head iSL

04.02.2014 11:19:03 #89 

Příspěvků: 30

Ladislav_T muž

>> #87, korsičan, 04. 02. 2014 10:41:57

Rozumím, že z pohledu obratu pro společnost HEAD není Česká republika lukrativnější destinací než Německo. Ale nemyslím si, že by k naší republice měli přihlížet jako k okrajové zemi, když u nás vyrábějí velkou část své produkce.

Věřím, že prodejce se mnohdy může dostat mezi mlýnské kameny, tedy výrobce na jedné straně a zákazníka na druhé. Ale v tomto konkrétním případě obchodník působí u distributora, který je výhradním dovozcem produktů společnosti HEAD pro Českou a Slovenskou republiku (rázem 2 okrajové země), takže nejde o pouhého prodejce. Tudíž by jeho slovo mělo mít větší váhu. Myslím, že vytvářet spokojenou zákaznickou základnu by měl být jeden z primárních cílů každého prodejce, co myslíte?

Pokud znáte jinou reklamu, která stojí 700 kč a je účinnější než PR, tak Vás marketingový odborníci budou nosit na rukách, to Vám zaručuji. :-)

04.02.2014 11:27:01 #90 

Příspěvků: 47

olsztyn muž

Ještě pro uklidnění Ladislava:

To narovnání té worldcup lyže stálo v Podolí cca 200kč. http://www.lyzarskyservis.cz/

Manželka po narovnání lyže nepoznala rozdíl mezi lyžema, není profík, ale jezdí hodně a dobře. Ještě můžu napsat tomu klukovi, co si je nakonec koupil, jestli to nějak registruje… mám?

Kdyžtak si je necháš narovnat, uvidíš. Když tě to bude štvát tak je levně prodáš a koupíš si Lusti:)

Head iSL

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy