Lyžařův rozcestník pro cestu do Alp v době pandemie aneb semafor covid-19 [článek] (strana: 15) - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Články Lyžařův rozcestník pro cestu do Alp v době pandemie aneb semafor covid-19 [článek]

Lyžařův rozcestník pro cestu do Alp v době pandemie aneb semafor covid-19 [článek] (strana: 15)

01.11.2020 22:50:22 #421 

Harry žena

>> #419, MichalW, 01. 11. 2020 22:29:39

Genetika.

Po tatovi…:}

caute Harry

Teoria je, ked nic nefunguje,ale kazdy vie preco. Prax je, ked vsetko funguje,ale nikto nevie preco. Ja som spojil teoriu s praxou,nic nefunguje a nikto nevie preco.

01.11.2020 23:04:20 #422 

MichalW

>> #421, Harry, 01. 11. 2020 22:50:22

Tata v této famílii je jako ten praktičtější :-D Moudrost mají od rodičky :-D

02.11.2020 08:12:25 #423 

korsičan muž

>> #414, Martin47, 01. 11. 2020 18:52:05

Super.

Distanční výuka udělá z dětí líné povaleče a totální nemakačenka.

Díky této taškařici jsem na učitele dost změnil názor a dá se říct, že pořekadlo „Kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten učí“ stojí na hodně pevných základech.

Mám dvě děti na gymnáziu a třetí je na ZŠ.

Když přišli v září do školy, nastala každoroční klasika. První den tak akorát pac a pusu a hybajte domů. Druhý den dostali ty dvě na gymnáziu seznam učebnic, co si mají na letošní rok pořídit a které budou ke studiu potřebovat.

Ne, nešlo jim ten seznam dát na konci loňského školního roku. Ne, nešlo ho poslat rodičům třeba během letních prázdnin na email (přestože tam posílají každou 3,14ovinu), ne prostě nešlo. Ne, oni na gymnáziu nevědí, jaké učebnice budou děti v nadcházejícím ročníku potřebovat !?!? A to se bavíme o gymnáziu, nikoli o nějakém zapadlém učňáku v Horní Dolní.

Z mého pohledu je to nepochopitelné.

Musí to dětem narvat druhý den školy a dělejte jak umíte. Na poslední dvě učebnice stále čekáme, protože nikde nejsou a čeká se na dotisk !!! A to máme LISTOPAD !!!!!