Neuhrazení zálohy na ubytování (strana: 4)
30.03.2014 16:10:42 #91
>> #90, puamik, 30. 03. 2014 14:04:59
To už přeci víme dávno, že jsi rezervoval se znalostí stornopodmínek…
Takže teď ti prostě zbývají 2 možnosti – buď to řešit, kontaktovat ubytovatele apod. Nebo se spoléhat na to, že jim 1000 EUR nebude stát za to, pidlat se s tvým hledáním.
Každopádně se ale asi shodneme na tom, žes s velkou pravděpodobností připravil ubytovatele o výdělek a teď se z toho snažíš vyvlíct abys ty nic neplatil.
30.03.2014 20:13:56 #92
>> #90, puamik, 30. 03. 2014 14:04:59
AŤ čtu jak chci, tak jsou tu od tebe dvě informace o tom kdy jsi obdržel stornopodmínky. To ale nic nemění na faktu, že uznáváš, že jsi je dostal v dostatečném předstihu. A jak jsi je tu zveřejnil, v nich nebylo nic o tom že nezaplacení zálohy je stornováním pobytu. I kdyby bylo, již to je v termínu kdy je 20 % poplatek.
02.04.2014 10:06:09 #93
http://fora.babinet.cz/search.php?…
Nevim jestli puamik zije v domnence,ze je neuveritelny smolar,ale je nacase aby si uvedomil,ze drtivou vetsinu svych problemu si pusobi predevsim pristupem ve stylu „pul roku se nic nedelo,nikdo nekomunikoval,tak jsem v pohode“.Staci se podivat na jim resene problemy.
02.04.2014 15:26:08 #94
podobný (nebo stejný?) případ se řeší i tady: http://www.cestovni-ruch.cz/…rispevek.php?…
02.04.2014 22:43:50 #95
Zajímavá diskuze.Chtěl bych k ní jen dodat, že s podobnými „hosty“, jako je Puamik, se jako ubytovatel naštěstí setkávám jen zcela ojediněle. Připadá mi, že si neuvědomuje, že ubytování nejsou např.cihly a nedá se „skladovat“. Nechápu, proč si vůbec objednával pobyt předem, když jej nechtěl potvrdit zaplacením zálohy. Tím neříkám, že záloha je nutná vždy, také ji např. u stálých hostů nebo u pobytů na krátkou dobu při nízké částce nepožaduji. Puamiku, přikláním se k doporučením, kterých jste zde již dostal mnoho, začnete postupovat seriozně a snažte se dohodnout na vyrovnání.
03.04.2014 10:31:56 #96
>> #37, Radek Holub – SNOW, 21. 03. 2014 17:31:39
Dohledat někoho podle e-mailové adresy je v tomto případě snadné: Jak již zde někdo uvedl, podobný dotaz již na Internetu našel, a u něj je evedena i e-mailová adresa. http://www.cestovni-ruch.cz/…rispevek.php?… a pak níže uvedenou e-mailovou adresu stačí vygooglit.
04.04.2014 15:57:25 #97
>> #76, HonzA_, 25. 03. 2014 21:34:14
„ubytovatel trval na tom, aby doplatili storno dle regulí. Oni se dovolávali pojištění a ať to hradí pojišťovna.“ Ubytovatel má pravdu, klient opravdu musí doplatit celou částku a následně žádat plnění u pojišťovny, proto je pojištěn on, nikoliv ubytovatel. A o proplacení musí žádat ten, kdo nenastoupil z důvodů nemoci, neboť musí zaslat o nemoci průkazné materiály, což jak pochopíte, není v silách ubytovatelů a CK.
„čekal bych že turistické kanceláře mají toto zmáknuté a s pojištěním rutinně pracují.“ Ano, CK to mají,na rozdíl od klientů, zmáknuté. Pokud si někdo myslí, že pojišťovna plní na základě předložení neschopenky, tak je na náramném omylu. Pojišťovna požaduje tunu dokladů, jejich zpracování mně, jako zástupci CK, trvá cca 45minut, pokud klient přinese vše potřebné.Pokud neměl doplacenou celou částku do 100%, tak pojišťovna nemusí plnit vůbec. A k plnění pojišťovna požaduje lékařskou zprávu se všemi náležitostmi ( Jméno, RČ, adresa,razítko a tel na lékaře + číselně diagnozu nemoci, způsob a předpokládaná délka léčení), doklad o uhrazení celé částky, smlouvu o ubytování,doklad o stornování klientem, stornovací podmínky Ck ( nebo ubytovatele).
Jinak nechápu, proč si neudělal pojištění v Česku, kde i likvidace je pro něj bez jazykové bariéry.
05.04.2014 01:11:12 #98
Máš pravdu v tom, že jde o 2 naprosto nezávislé smluvní vztahy, a to:
- Ubytovatel – klient
- Klient – pojišťovna
Pár let zpět jsme to řešili u kolegy, který nemohl odjet kvůli úrazu na objednaný zájezd. Takže CK chtěla oficiální storno a on pak musel doplatit cenu dle smluvních podmínek. CK na to vystavila doklad a zbytek už si pak řešil kolega. Samozřejmě až po termínu zájezdu,kdy doložil vše potřebné – podklady od CK a od lékaře.
06.04.2014 09:49:33 #99
>> #97, Handulka, 04. 04. 2014 15:57:25
„Ano, CK to mají,na rozdíl od klientů, zmáknuté.“
Nesouhlasím. V tomto případě několik dní komunikoval s místní (Rakouskou) turistickou kanceláří a ti se mu stále snažili vysvětlit, že tato situace není pokrytá pojištěním. Nakonec z nich, po opakovaných požadavcích, dostal pojistné podmínky. V těch se dozvěděl že samozřejmě takovéto situace jsou pojištěním pokryté. Takže trvám na tom, že to kancelář (zprostředkovatel pojištění) zmáknuté v žádném případě neměla.
„Jinak nechápu, proč si neudělal pojištění v Česku, kde i likvidace je pro něj bez jazykové bariéry.“
To je jednoduché – původně o něm vůbec neuvažoval a šlo o okamžité rozhodnutí ve chvíli, kdy mu to turistická kancelář s potvrzením rezervace nabídla. Spolehl se na profesionalitu a schopnosti turistické kanceláře v jedné z turisticky nejrozvinutějších zemí světa.
Příště už to neudělá.
06.04.2014 14:11:09 #100
>> #99, HonzA_, 06. 04. 2014 09:49:33
Takže příště objednává jen přes českou CK se stornem a léčebnými výlohami ?
08.04.2014 06:02:22 #101
>> #100, Handulka, 06. 04. 2014 14:11:09
Nerozumím jak jsi došla k tomu, že tohle je ta jediná správná možnost. A taky nechápu proč se tu teď objevují léčebné výlohy, když o nich doteď nebyla řeč.
11.04.2014 09:30:56 #102
>> #101, HonzA_, 08. 04. 2014 06:02:22
protože storno společně s léčebnými výlohami je jedna z nejlevnějších verzí a předpokládám, že léčebné výlohy pojištěné má. Když příště jinak, tak mě napadla např.tato verze.Neobjednával totiž u cestovní kanceláře, ale u místní turistické informační kanceláře, která jej nasměrovala na ubytovatele a nabídla službu pojištění. Cestovní kancelář by jednala jinak, neboť i v Rakousku ji vážou tvrdé předpisy, což informační turistické kanceláře namají a proto v nich pracují místní, kteří o turismu vědí jen to, že jim nese peníze. Jak to ale vypadá za kopcem již ti nepoví a informace dají jen ty, z kterých mají přímý zisk. Možností jak objednat je hodně od bookingových serverů, které jsou skvěle ošetřeny, pokud člověk čte vše, včetně zvláštních upozornění, přes přímý kontakt s ubytovatelem až po cestovní ( nikoliv turistické) kanceláře.A česká CK mi přijde pro Čecha jako nejlepší, i když paradoxně jich je většina v rukách cizinců. Jako upřednostňuji české potraviny, vabírám i české CK ( v českých rukách). To se ae už dostáváme jinam a tak uzavírám debatu, která se dostala od nezodpovědného zákazníka někam jinam.
29.09.2014 17:40:21 #103
30.09.2014 09:39:55 #104
Osobně si myslím, že musel zaplatit.
Takto řešenému ubytování, jaké je v tomto vlákně, se zásadně vyhýbám a jak na mě někde vyskočí tabulka s termínem a následnou rezervací, stránku opouštím. Ale je pravda, že nemusím řešit nic dopředu. Zavolám podle počasí tak 2–3 dny předem, domluvím se a jedu.
Je to jako s telefony, které mě otravují téměř každý den. V okamžiku, kdy se ve sluchátku ozve, že rozhovor je monitorován, pokládám sluchátko. Už jsem takto naletěl před asi 4 lety, kdy jsem takto po telefonu „uzavřel“ smlouvu s firmou Zlaté stránky na reklamu a stálo mě to následující rok 7000kč. Stačilo jedno slovíčko a bylo hotovo. Obrana proti takto uzavřené smlouvě je nula. Od té doby všechny podobné telefonické nabídky řeším položením sluchátka a mám klid. A tyto poptávky na ubytování jsou vlastně úplně stejné, takže za sebe – děkuji, nechci. Slušný ubytovatel pokládá smlouvu na ubytování za uzavřenou až v okamžiku, kdy je zaplacena záloha.
30.09.2014 19:51:45 #105
>> #104, korsičan, 30. 09. 2014 09:39:55
…Zavolám podle počasí tak 2–3 dny předem, domluvím se a jedu…
Takový přetlak ubytovacích kapacit, to jde. Já když chci mít ubytování, tak na únor musím zajišťovat v září. A již nyní mi odpovídají, že mají plno. Rozmýšlet se týden předem, nevím nevím.
>> #103, Effouch, 29. 09. 2014 17:40:21
Reklama zadarmo.
30.09.2014 20:18:35 #106
>> #105, Boryš, 30. 09. 2014 19:51:45
To asi ano, ale diskuse se vede nad ubytováním v prosinci.
No a co se mě týče, tak v únoru na lyže zásadně nejezdím a už vůbec ne na delší dobu. To co stojí týden v únoru, tolik dám za 2 týdny v březnu a dubnu (mimo velikonoce). Navíc je všude plno a takové lyžování mě nebaví. V únoru chodím lyžovat s dětma na hodinku po práci na místní kopec.
Zbytek měsíců není problém. Nejlepší je prosinec a od 2 týdne v březnu, až do konce sezony. S výjimkou velikonoc, je na jaře na horách naprosto prázdno. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych nesehnal ubytování. Dříve jsem jezdil třeba na Stubai tak, že jsem se sebral a jel. V Nederu jsem navštívil první barák a nejpozději ve druhém jsem bydlel. Žádný telefon dopředu, žádné faxy a podobně. A to se bavíme o listopadu a prosinci. Podobně jsme jezdili i na Schladming. V Ramsau je ubytování v každém baráku, včetně možnosti bydlet v kempu. Nezažil jsem, že bych se neubytoval. Nyní už mám „svoje“ osvědčená ubytování a tak tam volám dopředu. A je to naprosto bez problémů.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.