´Kam s ním´ aneb další krok ve výuce (strana: 4) - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Výuka dětí ´Kam s ním´ aneb další krok ve výuce

´Kam s ním´ aneb další krok ve výuce (strana: 4)

02.03.2016 14:49:55 #91 

plamice žena

>> #84, Vvladimir, 01. 03. 2016 18:47:03

lyže samozřejmě z druhé ruky za pár stovek a od první investice se nyní pořád točí za delší a delší v tom nevidím problém?až letošní zimu jsem tedy pořídila sice taky z bazaru, ale už více závodnější ne žádný obyčejný jako předtím. občas vídám děti na dlouhých lyžích jak pak mají problém že se jim špičky kříží, trápí se a pak si to tak neužijou, vím i podle sebe, na jakých délkách jsem začínala a kde jsem ukotvila) u pokročilejších dětí je pak jasné délku podle schopností…

jsem jen samouk, co miluje lyžování

02.03.2016 14:51:57 #92 

plamice žena

>> #90, Gravedigger, 02. 03. 2016 13:45:54

tak to je možná škoda že jste neviděl mne)) u mne rozhodně neplatí že délka lyží versus doporučená délka k postavě, mám prostě kratší a na nich se cítím nejlépe)

jsem jen samouk, co miluje lyžování

02.03.2016 15:14:21 #93 

˘Ö˘Krab muž

>> #92, plamice, 02. 03. 2016 14:51:57

Casto vidivam deti, jejichz schopnosti vyrazne prekonavaji moznosti kratickych lyzi, na ktere je postavili setrivi rodice.

Budu parafrázovat Hrobníka. Opakovaně jsem viděl úplně malé děti, které svým projevem výrazně převyšovaly schopnosti svých rodičů.
Že jsi zakotvila u krátkých lyží bohužel pravděpodobně znamená i to, že podobně dopadnou Tvé děti.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

02.03.2016 22:09:45 #94 

Pron

Lepsi když mají deti kratke lyze na kterých mohou lyzovat nez dlouhe na kterých se trapi. Ja zase na svazich vidavam deti s moc dlouhymi lyzemi jak se riti v pluhu dolu svahem a zatocit nebo vyhnout se moc neumi nebot jsou lyze na ne moc dlouhe, a to prestoze podle beznych doporuceni odpovidaji jejich vysce.