SNOWbiz - články (strana: 2)
Horský byzns
Z popela znovuzrození: obnova lyžařského střediska po ničivém lesním požáru
Ředitel kalifornského střediska Sierra-at-Tahoe John Rice popisuje nezměrné úsilí o obnovu jejich provozu po ničivém požáru Caldor a zmiňuje nečekané lekce, které se vynořily v oblasti environmentální a sociální odolnosti.
Horskostřediskový marketing: Jak prodávat léto
Zatímco zimní část své nabídky mají horská střediska tradičně dobře zpracovánu a je pro jejich zákazníky poměrně dobře srozumitelná, prodat svůj letní sortiment bývá často o poznání složitější. Jak vyniknout mimo hlavní sezónu?
Otevřená Pandořina skříňka AI
Umělá inteligence je možným novým nejlepším pomocníkem marketingu horských středisek; současně vládne potenciálem stát se jejich novým nejhorším záškodníkem. Jak identifikovat rizika a využít příležitosti AI?
Umělá inteligence v horskostřediskovém marketingu: Máte prosím dotaz?
Lyžařská střediska po celém světě zlepšují služby svým zákazníkům – a sbírají cenná data – pomocí chytřejších a pro hosty přívětivějších chatovacích platforem s umělou inteligencí.
Letní provoz horských středisek: Vítejte venku
Soudobý zvýšený příliv nových účastníků outdoorových pobytů je příležitostí, kterou mohou horská střediska dobře využít – nyní i později.
Sezónka, oborová královna
Předprodej sezónních skipasů na nejčilejším trhu světa – americkém – s příchodem podzimu kulminuje a i tuto sezónu přináší množství nových přístupů a marketingové inspirace pro celou branži. Z těch nejpodnětnějších letošních nabídek jsem sestavil následující výběr.
Denní skipasy: Hledání rovnováhy
Jaký je aktuální stav – a zejména pak budoucnost – celodenního skipasu?
ABC střediskového e-mailingu
Zjednodušený průvodce, který střediskům pomůže nastartovat e-mailový marketing a začít těžit z jeho výhod. (Ano, článek mluví zejména k vám, malé lyžařské areály.)
Horskostřediskové bikeparky: Mládí je budoucnost
Aplikace tradičních zimních strategií na letní výukové programy v bikeparku může být receptem na úspěch.
Gastroprovozy v areálech: Maximalizujte svůj interiér!
Ke vhodnému vybavení interiérů střediskových gastro provozoven je třeba aplikovat strategický a promyšlený přístup.
Cílený střediskový marketing
Jak shromažďovat, analyzovat a využívat vám známé údaje o zákaznících ke zdokonalení střediskového marketingu i zlepšení návštěvnických zážitků.
Hlášení střediskových nehod
Shrnutí osvědčených postupů, které nikdo nedělá rád: nahlašování provozních incidentů ve skiareálech.
Krizová komunikace: Co říkat a jak
Středisková komunikace po významných negativních událostech musí probíhat uvážlivě a s maximální opatrností.
Neštěstí chodí i po horách
Neformální úvahy o havarijních provozních instrukcích horského střediska, kdo by měl být vyškolen k jejich provádění a proč by se na ně nemělo prášit na policích.
Poptávka a nabídka na miskách vah
Přeplněnost skiareálu je problémem jak pro provozovatele, tak pro návštěvníky. Řešením je vytvořit rovnováhu v celém středisku.
Oborový lídr Vail Resorts bude provozovat švýcarskou Crans-Montanu
Společnost Vail Resorts (VR) právě vydala tiskovou zprávu, v níž oznamuje, že dokončila nákup horského střediska Crans-Montana ve Švýcarsku, svého druhého lyžařského střediska v Evropě. Od předchozího provozovatele, českého kontroverzního podnikatele Vítka, získala majoritní podíl. Na sociálních sítích mezi praktickými lyžaři zpráva spustila vlnu s...
Skialpinisté na amerických sjezdovkách: stejné problémy, více lidí
Praktické ukázky, jak se americká střediska potýkají se stále četnějším skialpinistickým pohybem svých návštěvníků do kopce.
Rusty Gregory: Je čas jít
Rusty Gregory, bývalý šéf společnosti Alterra, rekapituluje svou čtyřicetiletou kariéru ve vedení horských středisek a přemýšlí o nové generaci technologicky zběhlých oborových lídrů.
Američtí lyžaři se bouří
Návštěvnická přeplněnost a nedostatek pracovního personálu stále častěji kazí zákaznický zážitek na sněhu, zejména u těch největších oborových provozovatelů. To, jak se horským střediskům v takových poměrech daří kultivovat vztahy se zaměstnanci a zákazníky, může ovlivnit efektivitu jejich provozu i podíl na trhu.
Nové technologie údržby svahů: Chytré rolby
Digitální mapování a poziční sledování na bázi GPS umožňuje dostat sněhový management skiareálů na novou úroveň.


































