SNOWbiz - články (strana: 3)
Zpět do nové školy
Pandemické okolnosti bezprecedentně uspíšily pozitivní změny ve fungování střediskové výuky sněhových sportů.
Bezpečnost dětí na lanovce
Výrobci lanovek se snaží zdokonalovat způsoby, jak co nejbezpečněji převážet své nejmenší – a nejzranitelnější – pasažéry.
Střediskové gastro: Trefa do černého
Zlopověstná pandemie přinesla krom spousty zlého i řadu inovací, které i nadále svižně mění střediskové gastrozážitky – nezřídka k lepšímu.
Směr budoucnost
Naslouchání rozhovorů mezi zákazníky horských středisek za účelem pochopit nadcházející sněhovou sezónu (sezóny).
Celoroční skipasy
Nový oborový trend, kdy tradiční zimní návštěvníci horských středisek slyší na letní výhody.
(Placené) dovádění na sněhu
V kalifornském lyžařském středisku Mountain High představuje obyčejné lidové hraní si na sněhu hlavní zdroj příjmů.
Výuka seniorů: Noví lyžaři, oldies
Nováčci z řad aktivních důchodců či znovunavrátilí seniorští odpadlíci se mohou stát loajálními střediskovými zákazníky přijíždějícími uprostřed prázdného týdne.
Bezpečnost na svahu: Jde to i jinak
V jistém americkém skiareálu přistoupili na nevídanou věc, nad níž kroutí hlavou kdejaký oborový provozovatel. Dobrovolně si zakázali používat přes den rolby a skútry a řídí středisko z lyží. Funguje jim to – už čtvrt století.
Rizika skialpinismu: Vzhůru na lyže
Čím dál víc lyžařů se po sjezdovkách nepohybuje jen směrem dolů – což může vyústit v závažný problém.
Nové paradigma pronájmu
Pomohou provozní úpravy z minulé sezóny trvale proměnit půjčovací proces z těžkopádného a nepřehledného na snazší a efektivní?
Krizová komunikace: Nejíst to tak horké
Deeskalační strategie zákaznických konfliktů jsou důležitou součástí zaměstnaneckého výcviku v řadě horských středisek odjakživa, v této koronakrizové éře však nabírají na obzvláštní důležitosti. Se vším souvisejícím stresem a politizací pandemických okolností lze předpokládat, že personál středisek začne čelit více konfliktům než kdy dřív.
Jak mazat běžky
Straší-li vás představa komplikovaného mazání běžek, nenechte se jí odradit. Výběr vhodného vosku a jeho správné nanesení není složitá věda. Následující zjednodušený návod na voskování běžeckých lyží vám umožní vzít celý proces do vlastních rukou.
Marketing nového normálu
Pět možných stavebních kamenů pro vytvoření horskostřediskového marketingového plánu nové generace, přizpůsobeného změněnému spotřebitelskému i pracovnímu prostředí.
Internetový prodej skipasů
Prodávání skipasů online stimuluje objem realizovaných předprodejů, lyžařské podnikání činí předvídatelnějším a pomáhá sběru zákaznických údajů. A co stimuluje online prodeje? Dynamická cenotvorba.
Nostalgie zašlých zim: Posedlost křivkami
Vcelku dlouho předtím, než legendární strečové šponovky Bogner spustily celosvětovou revoluci v oblékání se na bílé svahy, rekreační lyžování už aerodynamickou módu znalo. Průkopníkem byl lyžující oděvník Irving Margolese.
Stručný dějepis moderních pohrom
Když napadne dobrý sníh, lyžaři odjakživa jezdili a dál chtějí jezdit lyžovat, nezávisle na strastiplnosti časů. Současná koronakrize i tento historický úzus, zdá se, začíná měnit.
Horskostředisková zaměstnanost: Vnitřní boj
Všude na pracovním trhu zuří bitvy o talenty, v horších případech o prostou námezdní sílu. Na bitvách uvnitř vaší organizace záleží ze všeho nejvíc.
Lyžařské půjčovny v koronakrizi: Na a jdi!
Provozovatelé půjčoven prozkoumávají způsoby, jak vyhovět nově nařízeným kapacitním omezením a požadavkům na fyzické rozestupy – a posunout přitom zákaznickou zkušenost na vyšší úroveň.
Petr Kakeš vlastníma očima: Pepíno ze Skibowlu
Nejvíc zdejších čtenářů si ho vybaví jako malého skokana Pepína ze špindlerovské klasiky časných sedmdesátých let Homolka a Tobolka. Ti znalejší i jako nebojácného rychlostního sjezdaře, držícího přes dvacet let český rychlostní rekord přesahující dvoustovku v hodině. Pak je to taky ten, jenž kráčí po hladině; to už se o něm bude vědět míň. Každopá...
Společnost Vail Resorts prodala přes 2 miliony nových sezónek
Korporace hlásí 76% nárůst prodeje permanentek oproti období 2019-20, což představuje zhruba o 900 000 sezónek více. Vydělat chce přes tři čtvrtě miliardy dolarů.