SNOWbiz - články (strana: 3) - SNOW.cz

Zpět do nové školy

0

Pandemické okolnosti bezprecedentně uspíšily pozitivní změny ve fungování střediskové výuky sněhových sportů.

Bezpečnost dětí na lanovce

0

Výrobci lanovek se snaží zdokonalovat způsoby, jak co nejbezpečněji převážet své nejmenší – a nejzranitelnější – pasažéry.

Střediskové gastro: Trefa do černého

0

Zlopověstná pandemie přinesla krom spousty zlého i řadu inovací, které i nadále svižně mění střediskové gastrozážitky – nezřídka k lepšímu.

Směr budoucnost

0

Naslouchání rozhovorů mezi zákazníky horských středisek za účelem pochopit nadcházející sněhovou sezónu (sezóny).

Celoroční skipasy

0

Nový oborový trend, kdy tradiční zimní návštěvníci horských středisek slyší na letní výhody.

(Placené) dovádění na sněhu

0

V kalifornském lyžařském středisku Mountain High představuje obyčejné lidové hraní si na sněhu hlavní zdroj příjmů.

Výuka seniorů: Noví lyžaři, oldies

0

Nováčci z řad aktivních důchodců či znovunavrátilí seniorští odpadlíci se mohou stát loajálními střediskovými zákazníky přijíždějícími uprostřed prázdného týdne.

Bezpečnost na svahu: Jde to i jinak

0

V jistém americkém skiareálu přistoupili na nevídanou věc, nad níž kroutí hlavou kdejaký oborový provozovatel. Dobrovolně si zakázali používat přes den rolby a skútry a řídí středisko z lyží. Funguje jim to – už čtvrt století.

Rizika skialpinismu: Vzhůru na lyže

0

Čím dál víc lyžařů se po sjezdovkách nepohybuje jen směrem dolů – což může vyústit v závažný problém.

Nové paradigma pronájmu

0

Pomohou provozní úpravy z minulé sezóny trvale proměnit půjčovací proces z těžkopádného a nepřehledného na snazší a efektivní?

Krizová komunikace: Nejíst to tak horké

0

Deeskalační strategie zákaznických konfliktů jsou důležitou součástí zaměstnaneckého výcviku v řadě horských středisek odjakživa, v této koronakrizové éře však nabírají na obzvláštní důležitosti. Se vším souvisejícím stresem a politizací pandemických okolností lze předpokládat, že personál středisek začne čelit více konfliktům než kdy dřív.

Jak mazat běžky

0

Straší-li vás představa komplikovaného mazání běžek, nenechte se jí odradit. Výběr vhodného vosku a jeho správné nanesení není složitá věda. Následující zjednodušený návod na voskování běžeckých lyží vám umožní vzít celý proces do vlastních rukou.

Marketing nového normálu

0

Pět možných stavebních kamenů pro vytvoření horskostřediskového marketingového plánu nové generace, přizpůsobeného změněnému spotřebitelskému i pracovnímu prostředí.

Internetový prodej skipasů

0

Prodávání skipasů online stimuluje objem realizovaných předprodejů, lyžařské podnikání činí předvídatelnějším a pomáhá sběru zákaznických údajů. A co stimuluje online prodeje? Dynamická cenotvorba.

Nostalgie zašlých zim: Posedlost křivkami

0

Vcelku dlouho předtím, než legendární strečové šponovky Bogner spustily celosvětovou revoluci v oblékání se na bílé svahy, rekreační lyžování už aerodynamickou módu znalo. Průkopníkem byl lyžující oděvník Irving Margolese.

Stručný dějepis moderních pohrom

0

Když napadne dobrý sníh, lyžaři odjakživa jezdili a dál chtějí jezdit lyžovat, nezávisle na strastiplnosti časů. Současná koronakrize i tento historický úzus, zdá se, začíná měnit.

Horskostředisková zaměstnanost: Vnitřní boj

0

Všude na pracovním trhu zuří bitvy o talenty, v horších případech o prostou námezdní sílu. Na bitvách uvnitř vaší organizace záleží ze všeho nejvíc.

Lyžařské půjčovny v koronakrizi: Na a jdi!

0

Provozovatelé půjčoven prozkoumávají způsoby, jak vyhovět nově nařízeným kapacitním omezením a požadavkům na fyzické rozestupy – a posunout přitom zákaznickou zkušenost na vyšší úroveň.

Petr Kakeš vlastníma očima: Pepíno ze Skibowlu

0

Nejvíc zdejších čtenářů si ho vybaví jako malého skokana Pepína ze špindlerovské klasiky časných sedmdesátých let Homolka a Tobolka. Ti znalejší i jako nebojácného rychlostního sjezdaře, držícího přes dvacet let český rychlostní rekord přesahující dvoustovku v hodině. Pak je to taky ten, jenž kráčí po hladině; to už se o něm bude vědět míň. Každopá...

Společnost Vail Resorts prodala přes 2 miliony nových sezónek

0

Korporace hlásí 76% nárůst prodeje permanentek oproti období 2019-20, což představuje zhruba o 900 000 sezónek více. Vydělat chce přes tři čtvrtě miliardy dolarů.

Komerční tipy