Vaše maximálka na lyžích (strana: 2)
12.11.2009 18:39:14 #33
>> #29, Krab, 12. 11. 2009 09:14:48
Závody BestSjezd jsem jel taky, odtud je můj rekord na Head Worldcup GS 200cm r33m 110kmh, jenže je tam mnohem užší dráha jak někde v alpách, jede se to večer za umělého osvětlení a taky atmosféra závodů dodá svoje. A ten dojez na rovnou plochu to je „paráda“ :)).
Pokud jsem dobře počítal tak mi vyšlo avg 41% klesání trati na bestsjezdu. Což je šlusný.
12.11.2009 20:17:55 #34
>> #28, Martin47, 12. 11. 2009 09:09:59
>> #32, fricino, 12. 11. 2009 14:17:37
Když se podíváte na první záznam, krásně je tam vidět, že jsem
první dvě jízdy jel na kotvě (10km/h) a další dvě na pomě (15km/h), ta
lanovka je šíleně pomalá a pořád zastavuje. Je mi jasné, že záznamy
rychlosti nejsou zcela přesné, proto jsem neuváděl přesnou rychlost, ale
z těch záznamů je jasné, že tam dost přes 90km/h mám. Sjet za
ideálních podmínek černou v Deštném čistě řezaným dlouhým obloukem
není takový problém, jen na to musí být dobré lyže, které mám, vědět
jak se na ně postavit a neudělat vážnější chybu Pokud chceš atakovat kilo,
musíš se v druhé půlce zabalit do vajíčka…
>> #27, Cody, 12. 11. 2009 08:48:51
40km/h jedu při přejezdu ze stanice lanovky na modrou v Rokytnici. Pokud si otevřeš poslední Snow, u Lusti RCT 165cm mají uvedenu doporučenou rychlost v oblouku do 70km/h u většiny testérů a do 80km/h u menšinového procenta testérů, a to jsou RCT-čka vykrojenější než moje RT-čka s R14m, uvedené krojení v časopise odpovídá chybně RT-čkám. Problém asi je, že jsi nikdy nestál na mých Lušťovkách a já nikdy na žádných jiných slalomkách nezkoušel jet rychle, když jsem nějaké testoval, užíval jsem si krátký oblouk. K rychlé jízdě na neznámých lyžích se musím prolyžovat, je nutné je poznat, když mě překvapí v nízké rychlosti jde o prd, když ve stovce, jde o ústa…
12.11.2009 20:45:36 #35
Tak naposledy, je jedno, co se tady ukazuje za grafy z GPS, proste to nejde!
Je to selsky rozum a zkusenosti. Mirku se vsi uctou, to co tvrdis, si myslim ze
by nedokazal nikdo na svete. Proste na slalomkach takhle jet nejde! Pokud
Sjezdari dosahuji na Hahnenkammu v Kitzbühelu pred cilem kolem 140km/h tak to
bude tim, ze maji jednu nohu jak my dve, maji ty nejlespi sjezdovy 230cm dlouhy
lyze ktere nemaji ani poradne zvednute spicky, jsou strasne dobri a ten kopec ma
naprosto brutalni sklon a je to temer cistej led. Chapes? Je to takova rychlost,
ze i kdyz zaverecnou hranu proslapnou co to jde, tak stejne leti treba 50–70m
coz si myslim ze je naprosto sileny. A je to jen diky te rychlosti… Takze
z toho plyne ze pro normalni lidi je 100km/h maximum rizika. Ale ne na
slalomkach To tvrdim tech
50km/h zhruba…
12.11.2009 21:16:55 #36
>> #35, Mrkev, 12. 11. 2009 20:45:36
Vono jde o to, že moje slalomky se chovají v rychlosti jako obřačky a
rychlost pro ně opravdu není žádný problém
13.11.2009 04:20:42 #37
>> #36, Mirek, 12. 11. 2009 21:16:55
Tak to asi nebudou slalomky Nedava to moc smysl…
13.11.2009 13:15:50 #38
to Mirek: ja ti to verim, nebot z vlastni zkusenosti mohu rici, ze se da jet 70+ km/h na snowbladech (r 7m), tak proc by neslo jet 90+ na klasickych slalomkach, ktere jsou skoro jednou tak dlouhe. Vse je jen o kontrole trakce. Jedu naplocho a pripadne kmitani se da zvladnout malym naklonem. Reci o bezpecnsti nebo nebezpecnosti je trochu jine tema.
13.11.2009 16:23:06 #39
Mrkev klid, taď tady čtu, že další masér jede 70 na snowbladech. Nemá tahle debata smysl. A ty Zachy, jsi prostě třída, „Národní Třida“!*>> #38, zachy, 13. 11. 2009 13:15:50
13.11.2009 21:21:01 #40
>> #38, zachy, 13. 11. 2009 13:15:50
Pár lidí jsem na tom viděl jet dost rychle, ale vždy jsem měl mrazení
v zádech, co by se stalo, když by zakopli o muldu Do toho teda nepůjdu, pro mě
alespoň 150cm, jsem měkej
13.11.2009 21:23:52 #41
>> #37, Mrkev, 13. 11. 2009 04:20:42
Prodávají se jako závodní slalomky, zda je to pravda nebo ne nevím, žádný závod jsem nejel…
07.03.2010 22:14:28 #43
>> #42, Cipous, 07. 03. 2010 21:54:20
Tak hlavne opatrne, protoze na necem co ma radius 15m jezdit 90km/h je skadleni hada bosou nohou… PS: Nehlede k ohrozovani ostatnich, protoze predpokladam ze ty lyze nemas moc pod kontrolou. To nemyslim zle, nemel by je pod kontrolou nikdo… Nerikam ze tak taky nejezdim, ale jen bez lidi a s r.27/193cm
07.03.2010 22:42:54 #44
08.03.2010 15:12:35 #45
>> #44, HOnza, 07. 03. 2010 22:42:54
Ano kluci, normalne s tim jezdim max 70km/h. Ty pres 90km/h jsou za dobre viditelnosti na prazdne siroke upravene sjezdovce v zahranici.
08.03.2010 16:47:25 #46
>> #45, Cipous, 08. 03. 2010 15:12:35
Hmm – zřejmě nevíš o čem Wartus psal…
08.03.2010 17:16:22 #47
>> #45, Cipous, 08. 03. 2010 15:12:35
To neni moc argument, to je jak kdyby jsi rekl, ze jezdis po prazdne dalnici v Nemecku ve Favoritu 180km/h. Chapes?
08.03.2010 19:00:46 #48
No kdyz tohle ctu tak si pripadam jak u knizky arthura c clarka. jednou jsem si zkousel merit rychlost na radaru. bylo to na obrackach a asi po desatem pokusu jsem zjistil ze vic jak 95km nedokazu na tom svahu jet kvuli odporu vzduchu. znamenalo to pro mne jet ve vejci 200 metru o sklonu velmi prudke cerne sjezdovky, rekl bych tak 60%. byly to dva pruhy pouze pro tento ucel, nejaka akce s osvetou… na sjezdovce bych to nezkousel, nemam v umyslu nekoho zabit a pri predstave ze to nekdo zkousi na snowbladech!??! proc?
08.03.2010 21:17:53 #49
>> #48, Kiri, 08. 03. 2010 19:00:46
Věřím ti každé slovo. Jak jsem psal v #6, je dost těžké kilčo v normálním oblečení kvůli odporům přesáhnout. Jsou tu borci, co valí kilo na slalomkách, jen to fikne a freerideři, co tam hodně přes 120. Fajn společnost:-) Fajn vlákno:-)
08.03.2010 21:56:22 #50
>> #48, Kiri, 08. 03. 2010 19:00:46
Ten radar měřil v nejprudší části sjezdovky nebo až na mírném dojezdu?
09.03.2010 00:59:18 #51
>> #50, Mirek, 08. 03. 2010 21:56:22 radar meril ve zlomu kdy jsem mel dle mne nejvyssi rychlost, dal se svah zvedal aby jsi nemusel brzdit. to tomas_ jak rikas bunda ktera je o par cisel vetsi dela hodne. byli zde male decka, z alpskeho lyzarskeho klubu a v elastacich dali 98km/h. o freeridu ani nemluvim, kazdy kdo zkusil vi ze je to dost subjektivni pocit a zdani rychlosti je pouze adrenalin. jo jen tak mimochodem na tehle trati to memu synovci urizlo oba dva kotniky primo u radaru. 14 mesicu rekonvalescence na voziku…
09.03.2010 07:21:30 #52
>> #51, Kiri, 09. 03. 2010 00:59:18
To s tím řezáním kotníků mně zarazilo – co bylo to „to“ co mu uřízlo kotníky a jak se mu to stalo?
09.03.2010 08:55:13 #53
>> #52, HonzA_, 09. 03. 2010 07:21:30 aha pardon, psal jsem to v trosku pozdejsich hodinach po par plznich… zkousel tento usek na na prkne. sekla se mu hrana a vazani mu rozdrtilo oba kotniky.
09.03.2010 14:18:57 #54
>> #53, Kiri, 09. 03. 2010 08:55:13 uff, tak me se tech 90 jevilo jeste bezpecnych… ta gps ukazuje v aute uplne presne, tak nevim, kde je chyba. Je pravda, ze jednou mi na Hintertuxu zmerila 110, ale tomu neverim ani ja :) Tech 90 namerila opravdu alespon 5× na 350m dlouhem okolo 150m prevyseni useku (sjezdovka je 700/250). BTW ve Verbieru byl na mirnem placku ekvivalentni modre sjezdovce asi 100m mereny usek a na konci se dosahovalo 50km/h a to mi pripadlo, ze je normalni loudava bezpecna jizda..
Tak hlavne bez zraneni.
09.03.2010 15:39:07 #55
>> #54, Cipous, 09. 03. 2010 14:18:57
Jak jsem psaj již několikrát. 50 je nůďo, 70 už jedeš. Je to rozdíl 20. 80 a 100 je rozdíl taky 20 ale pocitově to je několikrát větší rozdíl než 50 a 70, jestli teda chápete co píšu. Jak nás učili ve škole odpor roste se čtvercem rychlosti, proto je složitý dosahovat rychlosti nad 100.
09.03.2010 16:59:49 #56
09.03.2010 20:04:02 #57
>> #54, Cipous, 09. 03. 2010 14:18:57
Maximální rychlost, kterou ukáže GPS na lyžích, je většinou o 5–10km/h vyšší než skutečná. Pro zjíštění skutečné rychlosti je nutné trasu nahrávat nejlépe s intervalem alespoň 1sec a potom ji vyhodnotit na PC. Rychlost musí plynule stoupat a klesat a musí i odpovídat poloha na sjezdovce. GPS-ku vozím v kapse na každé lyžování, má to i výhodu, že přesně vím kolik km najedu.
09.03.2010 20:08:22 #58
>> #51, Kiri, 09. 03. 2010 00:59:18
Tím zlomem myslíš místo, kde se prudká část sjezdovky začíná narovnávat, nebo místo ve terém přechází do protisvahu?
12.03.2010 11:00:24 #60
Fischer RC4 WC SC 170 cm R11m 78 km/h na pevně nainstalované měřené trati v Livignu.Jízda přímo ve vajíčku nebyl až takový problém, ale zastavit a stihnout přebliknuvší údaj (rychlost-čas) trochu ano- brzdilo se do zatáčky a v ní drázdy jak od Přemysla Oráče:) Subjektivně mi přišlo, že na kopci jezdím občas ještě rychleji, ale kdo ví…
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.