Sjezdovky:
Všechny podstatné sjezdovky jsou v provozu v plné šíři. Jako většinou
jsou mimo provoz sjezdovky č. 11 a č. 12 (pod lanovkou Schwarzkopf), č. 1
(pod šestisedačkou GletscherJet) a č. 15 (Alteck), na kterou musí být
opravdu hodně sněhu. Sjezdovky byly výborně upravené, žádné díry nebo
výrazné přechody. V nejužším místě je upravená, respektive
rozšířená sjezdovka č. 9, ale nepřišlo nám to příliš znatelné.
Sněhové podmínky:
Skvělému terénu nahrává větší množství sněhu než vloni touto
dobou. Jedná se o mix přírodního a technického sněhu, který není ani
příliš tvrdý ani příliš tvrdý. O vydřených místech, kamenech nebo
plotnách tak není ani památky. Na některých místech se dal ještě
odpoledne najít manšestr.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Lanovky by si pomalu ale jistě zasloužily nějakou renovaci. Výměnu by
zasloužila hlavně stařičká dvousedačka Panoramabahn Klüspies, která
trochu kazí dojem z jinak fantastické sjezdovky č. 7 a 8.
Jediným mínusem dnešního dne bylo dlouhé čekání na odvoz metrem na
parkoviště. Půlhodinový interval, kdy je metro i po čtvrt hodině téměř
plné, je přinejmenším nešťastný, ale hlavně neskutečně únavný po
celodenním lyžování.
Zrenovovaný je naopak mölliBAR u spodní stanice kabinky, jinak je vše
při starém.
Zalidněnost:
Nebýt lyžařských zájezdů dětí a juniorů, nebyl by na svahu opravdu
nikdo. Čekalo se málokde a to jen, když se narazilo na nějakou školní
skupinku.
Občerstvení a aprés-ski:
Stejně jako všude i v Korutanech se zdražuje. Co víme z jiných areálů,
stále tu nejsou ceny tak vysoké jako jinde. Sýrové špecle za rok podražily
o euro. Kvalita věcí, co jsme měli (špecle, gulášovka s pečivem, salát),
byla na výborné úrovni. Při větším zalidnění by nebylo od věci přidat
obsluhu do Gletscherblick baru.
Doprava do střediska a parkování:
Silnice z Flattachu suchá, místy vlhká. Vrchní štěrkové parkoviště
bylo zaplněno zhruba ze třetiny. Z velké části Čechy a Slováky, pár
místními, ale našla se i třeba bulharská SPZ.