Jen a jen moje: design lyží na přání
Svět se vyvíjí a vytváří nové nabídky, na které láká nové typy poptávky. Tak třeba tak populární sdílení. Kol, koloběžek, lyží… Je to nový fenomén, ale pokud se trochu zahloubáme, zjistíme, že ne o všechno se chceme dělit – hlavně ne o to, co milujeme. My se podíváme na odvrácenou stranu tohoto fenoménu – na něco, co je naopak jen a jen pro mě.
Lusti: přežili jsme díky skialpu
Výroba české rodinné firmy Lusti stála historicky dominantně na sjezdových lyžích. Firmám, jejichž živobytí stojí na sjezdovkách, všechny ty lockdowny, ať už prodejen nebo areálů, ublížily nejvíce – prakticky jim sebraly smysl existence. Značka Lusti to ale zvládla, asi i proto, že je nadmíru flexibilní. Velmi jí pomohla vlastní skialpová kolekce, ...
Design - první podmínka k úspěšné lyžařské značce
Nakolik design dokáže ovlivnit zájem o lyžařskou značku, názorně ilustruje příběh značky Lusti. Její lyže se v první fázi své existence prosazovaly svou kvalitou převážně u znalců, hledačů a experimentátorů. Dá se domýšlet, že rozšíření jim do jisté míry blokoval zastaralý vzhled s amatérskými prvky. Poté, co proběhl profesionální redesign, přišel ...
Lusti - ryze rodinný byznys
Značka Lusti je do jisté míry zjevením. V Česku, které má samo několik významných továren na lyže a kam masivně proudí produkce z celého světa, vznikla z nuly a probila se k respektu. Příběh Milana Luštince je všeobecně znám, kdo ho neznáte, najdete ho na Lusti.cz. Málokdo ale tuší, že Lusti je dnes ryze rodinná firma. Jak funguje takový lyžařský r...
Lusti: Nechceme stavět lyže bez emocí
Povídání s Milanem Luštincem, zakladatelem firmy Lusti, je vždy zajímavé. Hovor se od obecných novinářských otázek velmi rychle stočí k lyžování, výrobě lyží i obecným tématům, která v současné době menší a střední podnikatele trápí.
Lusti 2018/2019
V žacléřské továrně se neustále něco děje. Kolekce lyží je letos ustálená, přesto najdeme v nabídce tradičního českého výrobce několik novinek.
Lyže Lusti 2017/18
Co se aktuálně děje v žacléřské továrně a kam směřuje ojedinělý český výrobce Lusti?
Lyžařský svět dobývají lyže českých designérů!
Nahory 167. Tak se jmenují české designové lyže, které u nás právě začaly prodávat. Nápad pochází z dílny designérského studia tobyšlo a jejich výrobu má na svědomí přední lyžařská značka Lusti. Jedná se o malosériovou výrobu, přesto už nyní dobývají svět – a to nejen odborný na letošním Designbloku a dalších evropských designových soutěžíc...