Sjezdovky:
Vysokohorskou kotlinu vystélá ledovec už jen zčásti, a tak mají
sjezdovky jak charakter typických přehledných ledovcových dálnic
(Falginjoch, Nörderjoch), tak neposednějších členitých tratí (Karlesjoch
- t.č. mimo provoz, Ochsenalm).
Sněhové podmínky:
V celém areálu leží dostatek perfektně drživého a větrem utemovaného
prašanu, v teplém počasí povolil, a to jen lehce, dojezd do Ochsenalmu. V
sedle Falginjoch vítr sfoukal nebo obnažil drobné kamínky.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Nová kabinová lanovka typu funifor, která nahradila dlouhé kotvové vleky
do sedla Falginjoch, hned v prvních týdnech provozu prokázala svou hlavní
přednost – větruodolnost. U výstupní stanice opravdu silně foukalo (80
až 90 km/h), takže někteří lyžaři měli občas potíže udržet se na
nohou – lanovka přitom může pohodlně jezdit i při vichřici, při které
už se dá sotva lyžovat. Obě stanice lanovky jsou bezbariérové a bez
dlouhých chodeb, což je příjemné. Vzhledem k tomu, že zatím je postavena
jen jedna větev lanovky, tak pokud zrovna ujede, znamená to čekání na
nejméně 10 minut (i s minimem lyžařů ale pendlovala prakticky
nepřetržitě).
Zalidněnost:
Novou kabinou jezdilo vždy jen pár lyžařů, nejvýše tak dvě desítky.
O něco vytíženější byla sedačka z Ochsenalmu, kde nefoukalo.
Doprava do střediska a parkování:
Příjezd údolím Kaunertal je dlouhý a útrpný, přinejmenším pro toho,
kdo si nelibuje v horských silnicích. V zimě se přehradní nádrž
objíždí po klikaté a úzké silnici (30 km/h). Parkuje se buď u
nejspodnější stanice sedačky na Ochsenalmu (2 150 m), nebo u stanic
„ledovcových“ lanovek (2 750 m).