Sjezdovky:
Středisko má kolem 30 km sjezdovek, kdy dominují převážně červené.
Sněhové podmínky byly perfektní, otevřené byly prakticky všechny
sjezdovky až na dojezd k dolní stanici Ochsenalmbahn. Asi nejsem moc
vybíravý, ale líbily se mi skoro všechny. Pravidelně jsem je střídal.
Nejvíce u lanovek Karlesjochbahn a Weißseejochbahn. U Falginjochbahn je trochu
otrava, že je to velkokapacitní lanovka, která jezdí nahoru dolů. Musí se
občas čekat, než dorazí.
Sněhové podmínky:
Krásný umrzlý jarní firn. Ráno skvěle připravený. Po poledni v
nižších pasážích začal trochu krupicovatět a nahrnovat se. Nic
hrozného.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Ve středisku postupně investují. Naposledy v sezóně 21/22, kdy postavili
novou kabinovou lanovku Weißseejochbahn se sjezdovkou. Funifor Falginjochbahn
je také velmi moderní.
Chtělo by pouze nahradit kotvu Nörderjoch pohodlnější a rychlejší
sedačkou. Stejně tak starší sedačka Ochsenalm by zasloužila obnovu.
Zalidněnost:
Parkoviště bylo narvané k prasknutí, přesto se na svahu lidi nepletli.
Čekací doba byla max. pár jednotek minut. Netýká se funiforu, kdy se musí
čekat, než dojede dolů.
Občerstvení a aprés-ski:
Se stravováním je to horší, monopol má centrální restaurace, která
má i vysoké ceny. Kvalita jídla dobrá. Kdo nechce utrácet, může sníst v
přízemí svačinu na lavičkách.
Doprava do střediska a parkování:
Jedná se o nejodlehlejší ledovec a cesta k němu je komplikovanější. Od
mýtných bran ve Feichtenu je potřeba počítat s cca 30 minutami, než se
dostanete na horní parkoviště. Mýtné je v ceně skipasu. Skipas vyjde o
něco levněji při nákupu online. V době mé návštěvy požadovali 68
eur.