Sjezdovky:
Dlouhé a široké ledovcové dálnice pod Falginjochem (č. 8 až 10; 14)
jsou působivé a červenou Weißseegenuss (8) jsem si docela užil, ovšem ve
spodní části jsou tyto tratě přeci jen poněkud ploché, a tak mne o
poznání více bavily tratě nacházející se mimo ledovec (plus
Nörderjoch).
A co víc, od mé poslední návštěvy
se jejich počet zvýšil, když předloni došlo k otevření nové lokality
Weißseejoch a nabídku areálu tak obohatila neposedná černo-červená
dvojice Schmugglerin (22) a Wallfahrer (23). Nesmírně mne potěšilo, že se
nejedná o pouhou "vyhlídkovou lokalitu" à la Kirchenkar
II v Gurglu, nýbrž o plnotučné nové svahy. To se kaunertalským moc
povedlo.
Sněhové podmínky:
Výborné - od 140 (Ochsenalm) do 220 (Falginjoch) cm sněhu, během pobytu
navíc průběžně obohacovaného dalším prašanem. Otevřeny všechny tratě
s výjimkou modrých Ferner West (13) a Kaunipiste (6) a bohužel i černé
Black Ibex (11), na kterou jsem se velice těšil. Stejně jako před lety
vytýkám i dnes haprující "aktuální" informace na webu i v terénu (trochu
mi to připomnělo holešovické nádraží, kde před lety měli několikery
hodiny, ukazující každé něco jiného, ovšem všechny s nápisem "přesný
čas"), ale už to beru s nadhledem. 
Všude dostatek sněhu, bez ploten a kamínků, odpoledne muldy jen v
nejvytíženějších pasážích, především na společném začátku
sjezdovek z Karlesjochu.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Od mé poslední návštěvy došlo ke dvěma změnám - kotvy na Falginjoch
byly nahrazeny funiforem a nově byla postavena desetimístná kabinka
Weißseejochbahn. Ta díky nižší rychlosti a větším rozestupům mezi
kabinkami nové tratě nepřehlcuje, palec nahoru. Naproti tomu funifor na
Falginjoch nepovažuji za úplně šťastný nápad. Ani po čtyřech letech
nemá druhou větev, takže když vám ujede před nosem nebo se do kabiny
těsně nevejdete, pěkně si počkáte. Jízda sice netrvá dlouho, ale
tlačenici si člověk užije i tak.
Ostatní přepravní zařízení beze změny, tedy bublinová odpojitelná
čtyřsedačka Ochsenalm I+II s pozoruhodnou mezistanicí, pohodlná
osmimístná kabina na Karlesjoch a kotvy Nörderjoch I a Fernerlift (otevřena
až v pondělí).
Zalidněnost:
I přes prázdninový termín velmi pohodová. Kromě výše popsaného
čekání na Falginjochbahn se fronty až na drobné výjimky netvořily, snad
jen pár minut se občas stálo u kotvy Nörderjoch I. Na sjezdovkách kromě
občasných chumlů rovněž dostatek prostoru. V kabinkách i na sedačkách
jsem mnohdy jezdil sám.
Občerstvení a aprés-ski:
Otevřen centrální Gletscherrestaurant a bistro na Ochsenalmu - ceny
slušné (hlavní jídlo do 18 €), kvalita dobrá, vše ok.
Doprava do střediska a parkování:
Tradičně dobrodružný výjezd po horské silnici, ovšem vzorně
uklizené. Bahnité bezplatné parkoviště na Ochsenalmu.