lyžařské oblečení - tématické články (strana: 5) - SNOW.cz

Kjus - technologie 2015/16

KJUS je vedoucí firmou v segmentu funkčního sportovního oblečení. Cílem je použít inovace v materiálech a v technologiích pro čirý zážitek. Pro aktivní sport bez omezení, s možností volného pohybu ve všech přírodních podmínkách.

První vrstva funkčního oblečení: neodvádějme pot dál od těla

Když čtete nadpis tohoto článku, možná si říkáte, že jsem se pomátl. Vždyť mezi hlavní slogany moderního funkčního oblečení transportujícího vlhkost patří zpravidla jedno zásadní heslo, které zní: „odvádí pot rychle od těla.“ Co by se stalo, kdyby toto heslo bylo 100% pravdivé?

Tento článek vyšel v časopise SNOW 72 (prosinec 2012).

Helly Hansen - inteligentní spodní vrstva LIFA® je tu už 45 let

S tím, jak v posledním roce značka Helly Hansen rozšířila své aktivity na českém trhu, stojí za to se ohlédnout trochu zpět do historie funkčního prádla.

Druhá vrstva funkčního oblečení: tepelná izolace

Kdyby se lyžování odehrávalo na pláži v parných letních dnech, tento článek by tu nemusel být. Ovšem pravidelnost, se kterou o druhé vrstvě funkčního oblečení referujeme na stranách SNOW, naznačuje, jak intenzivně probíraným tématem je. S její pomocí zdoláváme značné teplotní výkyvy v kombinaci s intenzivní sportovní aktivitou, a její dobrá volba j...

Třetí vrstva funkčního oblečení je ochranná

Svrchní oblečení bývá to nejdražší, tedy to, které by mělo vyžadovat nejdelší čas pro výběr. S dostatečným předstihem před zimou proto přinášíme inspiraci pro výběr zimní bundy, kalhot či rukavic a přejeme, aby nové vybavení plnilo svou úlohu, ale i ladilo…

Tento článek vyšel v časopise SNOW 68 (říjen 2012).

Vyhlášení soutěže o prádlo Craft z unikátní vlny

Švédský výrobce sportovního funkčního prádla Craft nechtěl vytvořit jen další vlněné prádlo. Jedno z mnoha. Jejich cílem bylo vyvinout teplé a přitom vysoce funkční, ryze sportovní vlněné prádlo určené především pro aktivity typu STOP & GO. Výsledkem je Craft Warm Wool, které jste měli možnost vyhrát v této soutěži.

Jak oblékat děti od 2 let pro pobyt a pohyb na sněhu

Umíte dítě na lyžování obléknout? Myslíte, že je to jasné a jednoduché? Jak pro koho… Po zkušenostech s výukovými lyžařskými pobyty rodičů s dětmi od 3 let jsem zjistila, jaké elementární chyby jsou rodiče schopni páchat. Podívejme se tedy, jak děti obléknout správně, rychle a tak, aby ven vyšly připravené a natěšené na sport.

Norové byli první - vlněné oblečení Devold

To nejlepší z dokonalé přírody již od roku 1853.

Přírodní materiály výborně fungují. Kdyby nebyly dokonalé, zvířata by nepřežila. Ovce pasoucí se v 19. století v norských horách byly inspirací pro pana Devolda. Norské ovce se tak staly prvním zdrojem vlny pro prádlo značky Devold.

Skipsychoporadna (18): dokonalý outfit

Domnívám se, že helma by měla ladit s celkovým outfitem. Ale mám si dříve vybírat helmu nebo oblečení?
Taťána Klánská, Praha

Svetry a kabáty Dale - funkčnost a elegance

Svetr s norským vzorem se stal celosvětovým pojmem především díky výrobkům firmy DALE, která svetry, ale také kabáty vyrábí již od roku 1879. Zatímco 135 let zaměstnanci firmy intenzivně zdokonalovali výrobní know-how, designéři měnili podobu vzorů pomalu. Jistou změnu pro firmu znamenal úspěch svetru pro norskou reprezentaci na zimních olympijskýc...

Silvini - funkční oblečení z Merino vlny

Sychravá rána, přes den kolísání teplot a nedostatek slunečního svitu. To všechno na podzim ubírá lidskému organismu serotonin a endorfiny. Tento „tandem hormonů“ pomáhá adaptaci těla na výkyvy počasí, a podporuje odolnost proti nemocem i poklesu nálady. Zatímco tvorbě serotoninu pomáhá především přirozené světlo, hladinu endorfinů zvedá fyzická ak...

KJUS FRX - Inteligentní systém vrstvení

Filozofií kolekce KJUS FRX je spojovat funkčnost, komfort, bezpečnost a design. Tato kolekce je výsledkem spojení pečlivě vybraných funkčních materiálů se špičkovými parametry prodyšnosti, odolnosti a pružnosti.

HELI GHOST – celočerná limitovaná edice lyžařského oblečení

Zapište si do diáře 14. listopadu. Startuje totiž celosvětový prodej limitované edice čítající pouhých 500 kusů lyžařských kompletů Heli Ghost značky Peak Performance. Pro český a slovenský trh je připraveno 12 pánských a 8 dámských kompletů, které budou výhradně k dostání v prodejnách Peak Performance v pražském nákupním centru Chodov a bratislavs...

Instalatérova náročná zima

Když jsem se poprvé začal objevovat na českých svazích v kombinéze pojmenované INSTALATER, kolegové i kamarádi, aniž by o vtipném marketingovém názvu cokoliv věděli, na mě často pokřikovali: „Tak jsem tady na tu pračku, paní!“, a podobně.

MICO - záruka kvality

Ve vaší lyžařské výbavě by rozhodně nemělo chybět kvalitní funkční prádlo. Právě to může být detail, který Vás posune za hranice dosavadních sportovních výkonů!

Bergans - norské oblečení na lyže a skialp

Norská značka s více jak stoletou tradicí, to je Bergans of Norway. V roce 1908 ji založil nadaný vynálezce Ole Bergan. Začal s výrobou batohů, které úspěšně otestoval Roald Amundsen.

Heli Pro – pro lásku k horám

Značka Peak Performance má své kořeny v horách, každou sezonu vkládá nemalé úsilí do vytvoření dokonale funkčního lyžařského vybavení. Pro lyžaře a freestylové lyžaře nabízí tuto sezonu převratnou řadu Heli Pro. Je ušitá ze zcela nové, extrémně odolné třívrstvé tkaniny Vectran®, která je pětkrát pevnější než ocel a desetkrát pevnější než hliník. Un...

Kari Traa, jméno mnoha podob

Kari Traa, norská freestylová lyžařka v jízdě v boulích, má na kontě celou sbírku cenných kovů z Olympijských her (zlato – Salt Lake City, stříbro – Turín, bronz – Nagano). Pyšnit se může také titulem Mistryně světa, který získala celkem čtyřikrát. V součtu svých sportovních úspěchů dosáhla celkem 37krát na vítězství světového poháru.

Oblékněte se do Atomiku

Synonymem pro Atomic byly odedávna lyže, později boty, přilby, vázání i hole. Od nadcházející sezony se do tohoto výčtu přidá ještě oblečení, kterým Atomic vhodně doplnil svoje lyžařské portfolio.

SALEWA slaví 80 let

Znovuzrození tradiční značky
Osmdesát let, to je věk, který vybízí k ohlédnutí zpět. Alespoň v lidském životě. V životě outdoorové značky mohou být osmdesátiny dobrým důvodem k zhodnocení bohatých tradic a novému odrazu vpřed. SALEWA chce v budoucnu ovlivňovat horské sporty ještě silněji než v minulosti, a zároveň posilovat ekologické a etick...

Komerční tipy